2018-03-28, 22:24
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Det är för dåligt.

Någon som vet hur man streamar Survivor istället, utan att behöva ladda ner?

Säsongen som håller på nu kan du streama här https://www.cbs.com/shows/survivor/video/5I3nWfN9_yzNeDqqyDAx4b4FyNvgub1c/survivor-ghost-island-can-you-reverse-the-curse-/
om du använder dig av en DNS tjänst som denna. https://www.smartdnsproxy.com/
2018-03-28, 22:26
Medlem
X-ray-flares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sophie.Nordh
DU tror man skulle fått behålla det? skulle du tagit med en tändare då VILKA IDIOTER.
Av vilken anledning skulle jag inte få behålla det som är min personliga sak? Tändare kan vara bra, men jag väljer ett magnesiumeldstål om jag räknar att vara på ön i en månad.
2018-03-28, 22:28
Medlem
hur dum är tjejen som inte kan snacka svenska?
2018-03-28, 22:28
Medlem
Xedomes avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Säsongen som håller på nu kan du streama här https://www.cbs.com/shows/survivor/video/5I3nWfN9_yzNeDqqyDAx4b4FyNvgub1c/survivor-ghost-island-can-you-reverse-the-curse-/
om du använder dig av en DNS tjänst som denna. https://www.smartdnsproxy.com/
Men Gud. TACK! Tusenfoting
Senast redigerad av Xedome 2018-03-28 kl. 22:32. Anledning: .
2018-03-28, 22:31
Medlem
Xedomes avatar
Ska vi bedöma IQ? Eller hur dum man är ju fler språk man kan.??

Citat:
Ursprungligen postat av -93
hur dum är tjejen som inte kan snacka svenska?
Skulle jag göra en bedömning, skulle jag tippa på att hon har ungefär 55% fler hjärnceller än Gnällfarfar? Kan det stämma, tror du?

Senast redigerad av Xedome 2018-03-28 kl. 22:38. Anledning: .
2018-03-28, 22:32
Medlem
dialektikers avatar
Ni har rätt i att det är så jävla konstigt det där med prisman som Robert hade. Personlig sak: Fiskenät står det att han har med sig. Ändå snackar de bara om det där prismat han hade. Det var det han också hade förlorat i byteshandeln.
Varför håller de på och ändrar på spelreglerna på det viset?
2018-03-28, 22:44
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ni har rätt i att det är så jävla konstigt det där med prisman som Robert hade. Personlig sak: Fiskenät står det att han har med sig. Ändå snackar de bara om det där prismat han hade. Det var det han också hade förlorat i byteshandeln.

Jag har missat att dom sagt att det var Roberts prisma men dom hade ju två nät i alla fall för dom hoppades ju att få behålla ett nät vid byteshandeln.
Men prismat kanske han smugglat med sig då.
2018-03-28, 22:44
Medlem
Hahahaha, Negermor måste vara den sjukaste jäveln som går i ett par skor alltså. Tror hon gillar och söker upp konflikter. Robban tar på sig det, varför klarade inte hon av att hålla käften? Äckliga jävel.
2018-03-28, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Nu är jag inte den vassaste kniven i lådan när det kommer till optik. Men hur i hela frdiens namn gör man eld med ett prisma? Är inte ett prisma ett föremål som sprider frekvenser av synlig strålning? Hade det varit en konvex lins hade jag förstått, men prisma???
2018-03-28, 22:46
Medlem
Dagens bästa står väl ändå Nick för.
Han går iväg med en fackla som de inte har gjort ett skit för att förtjäna och kommer tillbaks med wokpanna, yxa och ris.
Snacka om att sanden blev till guld!

Jag tycker säsongens Robinson är fantastiskt underhållande
2018-03-28, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
Hur många andra robinson program finns det annat än survivor?
Vore intressagt att se andra länders program.

Alla är ju på samma plats Fidji

Skulle rekomendera "Bear Grylls - the island"... Där är det ord och inga visor. Inga tävlingar men de släpper av x antala pers på en öde ö med typ 20 liter vatten och en yxa sedan får de klara sig och filma allt själva i några månader. Många som hoppar av eller blir sjuka såklart. Du kan ladda ner eller hitta fulstream om du söker lite, finns fyra säsonger.
2018-03-28, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funke-swe
Tråkigt att det hela känns (är) så riggat och att deltagarna verkar så jäkla slöa när det kommer till att utforska omgivningen.

Riggat? Lag nords eld, som de lyckats vårda under 6-7 dagar brinner helt plötsligt ut utan tillstymmelse till glöd kvar. Samtidigt har deras prisma "försvunnit". I min värld är det uppenbart att produktionen (spelledarna) beslutat att man inte får ha ett prisma och tagit det. Därefter släckt deras eld.

Lag syd blir av med alla sina värdesaker förutom elden. Detta gör att de inte kan tillaga maten om de nu fått någon från spelledarna. Dock får de helt utan anledning en fackla av spelledarna så de kan byta tillbaka sina saker mot att dela elden.

De minst populära deltagarna i varje lag hittar immunitetsamuletter som de kan dela med de näst minst populära deltagarna. Sättet de hittar dem på är också skumt.

Slöa. De sitter hela dagarna och gör ingenting eller får helt meningslösa små uppdrag av spelledarna. Ingen verkar vara sugen på att gå mer än 100 meter från sitt läger.
Antingen är det smått efterblivna eller så är ön skyddad så de inte får göra någon åverkan på varken växt eller djurliv. Oavsett vad så är det ett misslyckande från spelledarnas sida. Seneca Crane borde ersättas av Plutarch Heavensbee.

Ja håller med det är scriptat! Så tråkigt och tråkiga deltagare!
Får inte se hur dom fixar mat. Plötsligt har dom kokosnöter och allt möjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in