2018-03-28, 11:43
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det enda unika med Kennedy är hans hårfäste. Visst, han är en bra frisparksskytt, men absolut inte ens i närheten av Allsvenskans bästa. Det enda som ni bajare kan stoltsera med är er publik, och det kan man inte ta ifrån er, annars har ni absolut ingenting unikt.

Nu har du haft över ett dygn på dig att leverera bättre frisparksskyttar än Kennedy i svensk fotboll. Jag väntar ivrigt!
2018-03-28, 11:46
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Nu har du haft över ett dygn på dig att leverera bättre frisparksskyttar än Kennedy i svensk fotboll. Jag väntar ivrigt!
i år, ingen aning. men då det snackas om 2000-talet så var Kim Källström bättre på sin storhetstid, skulle fan slänga in Anders Svensson där också. Tillomed er egen Lollo Chanko var bättre förr. Alla från 2000-talet..
2018-03-28, 11:51
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
i år, ingen aning. men då det snackas om 2000-talet så var Kim Källström bättre på sin storhetstid, skulle fan slänga in Anders Svensson där också. Tillomed er egen Lollo Chanko var bättre förr. Alla från 2000-talet..
Rasmus Elm ska man ju inte glömma bort, han har satt en del i sina dar.
2018-03-28, 12:00
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting

Finns en hel del eftersom hela 2000-talet ska räknas in. Finns säkert tillomed nån sork som varit bättre, kanske Ishizaki.
2018-03-28, 12:12
Medlem
simonvps avatar
Citat:

Kennedy klart mer komplett frisparksskytt än Chanko. Går så långt att jag håller honom mer komplett än Taco också. Källström överlag bättre tillslag än Kennedy, men inte har han väl gjort lika många frisparksmål när han lirat i Sverige? Dessutom utan att bevara kvalitén med åren.

Ruggigt lustigt, för du skrev att Kennedy inte var i ”närheten av att vara bäst” och ändå lyckades du bara nämna 3 andra alternativ. Alternativ som inte alls är särskilt mycket bättre än Kennedy, så du hade inte ens särskilt bra stöd för ditt påstående.

Detta dessutom med en halmgubbe då jag inte PÅSTOD att Kennedy var ÖVERLÄGSET bäst (det la du till) utan jag ställde frågan helt seriöst om han var bäst. En inte alltför kontroversiell fråga i ett diskussionsforum om allsvensk fotboll. Du klarade dessutom inte av att hålla nivån på diskussionen när du drog in Kennedys hårfäste samt Bajen som klubb mitt i allt, och dessutom gjorde du ett taffligt försök till härskarteknik när du inte citerade mitt inlägg.

Oseriöst och slarvigt framförande av dig, och framförallt gjorde du en rätt grov fadäs. Du får jobba med dig själv helt enkelt!
2018-03-28, 12:19
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Bra, langa bättre frisparksskyttar då som vida överträffar Kennedy. Sen hajar jag verkligen inte den skitnödiga och aggressiva tonen i övrigt i din replik och vad det hade med min ursprungliga fråga att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Haha, släpp spriten. Kennedy är förmodligen Sveriges bästa frisparksskytt som huserat i Allsvenskan/Superettan under 2000-talet.

Att han ska vara bäst av alla som spelar i Allsvenskan just nu måste man vara bra jävla dum för att ens ifrågasätta.

Citat:
Kennedy klart mer komplett frisparksskytt än Chanko. Går så långt att jag håller honom mer komplett än Taco också. Källström överlag bättre tillslag än Kennedy, men inte har han väl gjort lika många frisparksmål när han lirat i Sverige? Dessutom utan att bevara kvalitén med åren.

Ruggigt lustigt, för du skrev att Kennedy inte var i ”närheten av att vara bäst” och ändå lyckades du bara nämna 3 andra alternativ. Alternativ som inte alls är särskilt mycket bättre än Kennedy, så du hade inte ens särskilt bra stöd för ditt påstående.

Detta dessutom med en halmgubbe då jag inte PÅSTOD att Kennedy var ÖVERLÄGSET bäst (det la du till) utan jag ställde frågan helt seriöst om han var bäst. En inte alltför kontroversiell fråga i ett diskussionsforum om allsvensk fotboll. Du klarade dessutom inte av att hålla nivån på diskussionen när du drog in Kennedys hårfäste samt Bajen som klubb mitt i allt, och dessutom gjorde du ett taffligt försök till härskarteknik när du inte citerade mitt inlägg.

Oseriöst och slarvigt framförande av dig, och framförallt gjorde du en rätt grov fadäs. Du får jobba med dig själv helt enkelt!

Vänta nu, jag svarade dig och Trogenhammarby vars citat jag tjockade för att du ska se var jag fick 2000-talet från. Du får tycka vad du vill om er hårfagre vän, men då får du nog räkna med att få mothugg. Sen att inte kunna utläsa ironi är ditt eget problem, du får jobba med det helt enkelt.
2018-03-28, 12:20
Medlem
Hur gör textTV upp sin tabell innan några matcher har spelats ? Inte förra årets ordning,
inte bokstavsordning och knappast något annat heller. Textarens favoritlag i topp ?

Efterlyser ordning och reda i utgångstabellen ...
Senast redigerad av Fastbuckfreddie 2018-03-28 kl. 12:42.
2018-03-28, 12:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting

Huvudet på spiken, Rasmus är helt på en annan nivå.
2018-03-28, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Hur gör textTV upp sin tabell innan några matcher har spelats ? Inte förra årets ordning,
inte bokstavsordning och knappast något annat heller. Textarens favoritlag i topp ?

Efterlyser ordning och reda i utgångstabellen ...

Det är bokstavsordning, fast de har utelämnat några av klubbarnas prefix...
BK Häcken, IK Sirius, IF Brommapojkarna osv. Sen räknar de Ö som O, så Östersund och Örebro hamnar innan Trelleborg.
2018-03-28, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krillt
Det är bokstavsordning, fast de har utelämnat några av klubbarnas prefix...
BK Häcken, IK Sirius, IF Brommapojkarna osv. Sen räknar de Ö som O, så Östersund och Örebro hamnar innan Trelleborg.

Skall kolla det där. Har som sagt var aldrig riktigt begripit utan tänkt att t ex Djurgårdare
kan vilja undvika AIK i topp och så där ...
2018-03-28, 13:16
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halvarkatt
En brittisk tränare som blivit hypad efter Europa kan ge bra, jämfört med Pelle Olsson liksom... Och vad är vanligt med Östersund när det kommer till ekonomin? hahah

Absolut, men jag tänker om det finns en "precedent" för något liknande. Hammarby köpte Jakob Michelsen för 1 miljon SEK med 2 år kvar på hans danska kontrakt. Han var mycket hajpad i Danmark baserat på hans 2:a plats och EL-spel med Sönderjyske.

Därför tror jag det är orimligt att tänka att Östersund ska "casha ut" på Potter med någon form av transfer, bättre då att hålla kvar honom och placera ÖFK högt upp i tabellen regelbundet. Avkastningen på långsikt bör vara mycket bättre i sådanfall.
2018-03-28, 14:22
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Vänta nu, jag svarade dig och Trogenhammarby vars citat jag tjockade för att du ska se var jag fick 2000-talet från. Du får tycka vad du vill om er hårfagre vän, men då får du nog räkna med att få mothugg. Sen att inte kunna utläsa ironi är ditt eget problem, du får jobba med det helt enkelt.

Fast TrogenHammarby skrev ju FÖRMODLIGEN bäst. Inte heller han skrev något om att Kennedy var ÖVERLÄGSET bäst, utan det la du till helt själv av någon anledning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in