Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
i år, ingen aning. men då det snackas om 2000-talet så var Kim Källström bättre på sin storhetstid, skulle fan slänga in Anders Svensson där också. Tillomed er egen Lollo Chanko var bättre förr. Alla från 2000-talet..
Kennedy klart mer komplett frisparksskytt än Chanko. Går så långt att jag håller honom mer komplett än Taco också. Källström överlag bättre tillslag än Kennedy, men inte har han väl gjort lika många frisparksmål när han lirat i Sverige? Dessutom utan att bevara kvalitén med åren.
Ruggigt lustigt, för du skrev att Kennedy inte var i ”närheten av att vara bäst” och ändå lyckades du bara nämna 3 andra alternativ. Alternativ som inte alls är särskilt mycket bättre än Kennedy, så du hade inte ens särskilt bra stöd för ditt påstående.
Detta dessutom med en halmgubbe då jag inte PÅSTOD att Kennedy var ÖVERLÄGSET bäst (det la du till) utan jag ställde frågan helt seriöst om han var bäst. En inte alltför kontroversiell fråga i ett diskussionsforum om allsvensk fotboll. Du klarade dessutom inte av att hålla nivån på diskussionen när du drog in Kennedys hårfäste samt Bajen som klubb mitt i allt, och dessutom gjorde du ett taffligt försök till härskarteknik när du inte citerade mitt inlägg.
Oseriöst och slarvigt framförande av dig, och framförallt gjorde du en rätt grov fadäs. Du får jobba med dig själv helt enkelt!