2018-03-28, 11:05
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Fruktansvärt.

Fattar inte varför ekstrabladet skriver som flashrubrik:?Peter Madsen sente sms kort tid efter Kum Walls död”

Det vet vi ju inte!!!! 👹
Jo det vet man väl via Sirids mobil - men han har ju gjort en gravt nedkortad version i sitt återgivande och fått det till självmordssändelse, Tiden har han aldrig uppgett heller.

Anklageren dokumentere nu en sms fra Peter Madsen til ekskonen klokken 23.25 10. august.
'Jeg er lidt på eventyr med Nautilus, har det godt. Sejler i havblik i månelys. Dykker ikke. Knus og kram til misserne', står der i sms'en.
- Jeg kan ikke huske, at have sendt den, men jeg ved at jeg sendte en, siger Peter Madsen.
live eb

Jeg tager lidt på eventyr med Nautilus var väl det enda PM sa.

Bortgjord i kubik.
Senast redigerad av develi 2018-03-28 kl. 11:08.
Citera
2018-03-28, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Man borde inte skratta men, hahahahahaa. Han är ju helt lost i sin story sett till tider och att han påstår att hon dog i samma veva:

23.25:
'Jeg er lidt på eventyr med Nautilus, har det godt. Sejler i havblik i månelys. Dykker ikke. Knus og kram til misserne',

Han levererar bara trassel och trams.

Till slut blir det promenadseger för åklagaren. Och jag hoppas att han får tillfälle att spela på Madsens känslor, göra honom förbannad.

Madsens neurologiska handikapp är stort, och han är öppet mål. Han har låg EQ, låg social intelligens och stundtals kass impulskontroll, och har redan gått i en enkel fälla, när han sa att kroppen inte var blodig innan han styckade den.

Nu är det dags att fula lite, få honom att dampa loss och försäga sig...

Att nedmontera hans geniimage är ett bra sätt...

Slå lite lagom under bältet, så händer det grejer...
Citera
2018-03-28, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Ja, Kings vittnesmål kan man glömma, men det kan vara spel och fjäsk också, för att hen är rädd för Madsen.

Gud vet vilka lojaliter och perversioner som präglar Madsens nära relationer...

Det kanske är så att frun har uppfattat Deirdre som sin "värsta konkurrent" och Madsen spelar nu på hennes svartsjuka. Han kanske vet att just svartsjukan är exfruns akilleshäl som hon försökte radera tillsammans med honom - utan att lyckas.
Citera
2018-03-28, 11:11
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Han levererar bara trassel och trams.

Till slut blir det promenadseger för åklagaren. Och jag hoppas att han får tillfälle att spela på Madsens känslor, göra honom förbannad.

Madsens neurologiska handikapp är stort, och han är öppet mål. Han har låg EQ, låg social intelligens och stundtals kass impulskontroll, och har redan gått i en enkel fälla, när han sa att kroppen inte var blodig innan han styckade den.

Nu är det dags att fula lite, få honom att dampa loss och försäga sig...

Att nedmontera hans geniimage är ett bra sätt...

Slå lite lagom under bältet, så händer det grejer...
Har det gott, det är fint månsken och krama missarna!
... När han påstår att han baxar med luckor, Kim är död, panikslagen, krockar nästan.
Citera
2018-03-28, 11:12
Medlem
Det är väl denna kvinnan som vittnar nu och dessa smsen som andra vittnen försöker få det till att Madsen blir manipulerad av? Och på ett sätt kan det ju ses så eftersom kvinnan puschar honom att skriva mer och mer och värre och värre grejer. Så hur bra dess sms är för åklagarens sida vet jag inte riktigt. Vad tänker ni?
Citera
2018-03-28, 11:14
Medlem
Är det googles översättning på Ekstrabladet...kan bli lite dråpligt ibland?!
11:07
Camilla Marie Nielsen
För det svarar Peter Madsen:
"Jag knyter dig upp och piercerar dig med en gångsten"
"Då kommer hobbykniven framåt och jag tittar på din hals ... var är pulssåret .." fortsätter texten.
Citera
2018-03-28, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Dagen skämt nu säger PM att hans fru numera alltså fd fru begärt skilsmässa p.g.a ekonomiska skäl. Jodåsåatt

Det kanske är något HON har tutat i honom?
Citera
2018-03-28, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det kanske är så att frun har uppfattat Deirdre som sin "värsta konkurrent" och Madsen spelar nu på hennes svartsjuka. Han kanske vet att just svartsjukan är exfruns akilleshäl som hon försökte radera tillsammans med honom - utan att lyckas.

Ja ja, just det, du har rätt. Såklart, bra tänkt. Madsen spelar ut människor mot varandra.

That's what psychopaths are for...
Citera
2018-03-28, 11:20
Medlem
Citat:
Har det gott, det är fint månsken och krama missarna!
... När han påstår att han baxar med luckor, Kim är död, panikslagen, krockar nästan.

Oj oj oj... Det är svart komik alltså.

Mitt i kaoset skulle han alltså fiska upp mobben och gulla med exfrun, som inte ens får bestämma var Madsen bor, när han ska dra iväg med ubåten och vem han sätter på...

"Hon betyder så mycket för mig..."

Jo men tjena...

Tragikomiskt fall.
Citera
2018-03-28, 11:22
Medlem
Fy faen!! Jeg koker innvendig. Det er vel ikke lov å si hva jeg har lyst til å gjøre med det forpulte, Satans avskummet - men jeg blir eksplosiv av å høre på all den dritten han klarer å presse ut av kjeften.

Foreldrene til Wall går nok på en blanding av sobril og vival for å klare dette. Jeg hadde eksplodert og ropt mot han!!

Puh! 😧
Citera
2018-03-28, 11:35
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle333
Fy faen!! Jeg koker innvendig. Det er vel ikke lov å si hva jeg har lyst til å gjøre med det forpulte, Satans avskummet - men jeg blir eksplosiv av å høre på all den dritten han klarer å presse ut av kjeften.

Foreldrene til Wall går nok på en blanding av sobril og vival for å klare dette. Jeg hadde eksplodert og ropt mot han!!

Puh! 😧
Haha, ursäkta men jag håller med. Kändes förlösande att läsa ditt utbrott.
Man vill hoppa genom skärmen och spotta på den självgode pajasen.
Citera
2018-03-28, 11:38
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Jo det vet man väl via Sirids mobil - men han har ju gjort en gravt nedkortad version i sitt återgivande och fått det till självmordssändelse, Tiden har han aldrig uppgett heller.

Anklageren dokumentere nu en sms fra Peter Madsen til ekskonen klokken 23.25 10. august.
'Jeg er lidt på eventyr med Nautilus, har det godt. Sejler i havblik i månelys. Dykker ikke. Knus og kram til misserne', står der i sms'en.
- Jeg kan ikke huske, at have sendt den, men jeg ved at jeg sendte en, siger Peter Madsen.
live eb

Jeg tager lidt på eventyr med Nautilus var väl det enda PM sa.

Bortgjord i kubik.

Vi vet ju inte om hon var död menar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in