2018-03-28, 11:39
Medlem
Om han hamnade i en "suicidal psykos", varför i h-e var det nödvändigt att kontakta frugan? Och hur sannolikt är det att man är sådär effektiv i det tillståndet? Han är ju verkligen anmärkningsvärt dålig på att ljuga, vilket får mig att tro att hans närmaste hade bra inblick i hans problematik, och att de har skyddat honom...
Citera
2018-03-28, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012
Det är som att gå på cirkus varje gång Madsen vittnar. I all tragik kan jag inte hejda mig att skratta åt hans fasoner.

Det är nog bara du som skrattar, Goran. Jag ser inget som helst kul över huvud taget i någonting kring denne man.
Citera
2018-03-28, 11:40
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Haha, ursäkta men jag håller med. Kändes förlösande att läsa ditt utbrott.
Man vill hoppa genom skärmen och spotta på den självgode pajasen.

Ja, fy , jag fick lov att gå ner i tvättstugan, fick migrän😡😡😠
Citera
2018-03-28, 11:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Vi vet ju inte om hon var död menar jag.
Nä, men nu har han ju gjort bort sig rejält om han både njuter vilsamt i månsken, drar hysteriskt i luckor och är helt förtvivlad över hennes död (i hans värld) - i samma tidsrymd nästan.
Citera
2018-03-28, 11:44
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Nä, men nu har han ju gjort bort sig rejält om han både njuter vilsamt i månsken, drar hysteriskt i luckor och är helt förtvivlad över hennes död (i hans värld) - i samma tidsrymd nästan.

Plus att han sa förut att det var väldigt mörkt när han var nära att krocka med lastfartyget23.45, blev det. Månförmörkelse på 20 minuter då eller 🤨
Citera
2018-03-28, 11:49
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Plus att han sa förut att det var väldigt mörkt när han var nära att krocka med lastfartyget23.45, blev det. Månförmörkelse på 20 minuter då eller 🤨
Ja just ja - supersonisk psykopat sikt i tornet var det ju. Nä, jag orkar inte med honom...
Det är så stört tragikomiskt samtidigt - men BRA.

Tänk så rätt han hade på dagen den 10 som det ser ut nu:

"...begyndte han at tale om, at han har brug for at lære at holde kæft....."
"Han begyndte at sige, at han havde ret til ikke at udtale sig, og at alt han sagde, ville kunne blive brugt imod ham."
live bt
Citera
2018-03-28, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle333
Fy faen!! Jeg koker innvendig. Det er vel ikke lov å si hva jeg har lyst til å gjøre med det forpulte, Satans avskummet - men jeg blir eksplosiv av å høre på all den dritten han klarer å presse ut av kjeften.

Foreldrene til Wall går nok på en blanding av sobril og vival for å klare dette. Jeg hadde eksplodert og ropt mot han!!

Puh! 😧

Ja, verkligen, ett satans avskum är vad han är. Jag kan inte förstå hur Kims föräldrar bara orkar vara där och lyssna och se allt detta. De verkar vara av en helt annan kaliber än vad jag själv är. Jag skulle nog bara vilja lägga mig ner och dö. Ibland tänker jag att jag nästan hoppas på sätt och vis att PM kommer att bli frikänd - det finns nog flera människor som skulle söka upp honom när rättegången är slut och göra slut på honom.
Citera
2018-03-28, 11:53
Medlem
Rallarsvingens avatar
Citat:
Det är bilder som ska förevisas framöver sa de nu:
"Dommeren spørger nu anklageren, om han har vist de videoer, som han skal, her i retten, eller om de kan forvente flere.
Til det svarer anklageren, at han har vist alle videoer, men at der også er sikret en række billeder, som han regner med at vise retten på et tidspunkt.

- Ok, svarer dommeren." live eb
Tack för den infon. Då kan vi luta oss tillbaka med vissheten att ”allt” troligen kommer att läggas fram.
Din lista kommer att bli ännu längre.
Citera
2018-03-28, 11:54
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Han levererar bara trassel och trams.

Till slut blir det promenadseger för åklagaren. Och jag hoppas att han får tillfälle att spela på Madsens känslor, göra honom förbannad.

Madsens neurologiska handikapp är stort, och han är öppet mål. Han har låg EQ, låg social intelligens och stundtals kass impulskontroll, och har redan gått i en enkel fälla, när han sa att kroppen inte var blodig innan han styckade den.

Nu är det dags att fula lite, få honom att dampa loss och försäga sig...

Att nedmontera hans geniimage är ett bra sätt...

Slå lite lagom under bältet, så händer det grejer...

Absolut klart som korvspad efter denna förmiddag.

Patologisk lögnare utan minsta självinsikt.
Visst blir det komiskt och sjukt tragiskt alltihop.
Påminner lite om läget med Mats Alm🙄
Citera
2018-03-28, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JxcoCo
Ja, verkligen, ett satans avskum är vad han är. Jag kan inte förstå hur Kims föräldrar bara orkar vara där och lyssna och se allt detta. De verkar vara av en helt annan kaliber än vad jag själv är. Jag skulle nog bara vilja lägga mig ner och dö. Ibland tänker jag att jag nästan hoppas på sätt och vis att PM kommer att bli frikänd - det finns nog flera människor som skulle söka upp honom när rättegången är slut och göra slut på honom.

Det är en vacker tanke. Låt det bli långdrygt, och det vore toppen att få det på film. 👹
Citera
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallarsvingen
Tack för den infon. Då kan vi luta oss tillbaka med vissheten att ”allt” troligen kommer att läggas fram.

Behöver väl en slags bilddagbok innan denna är klar. Huja. Undrar vad tusan det är och om de får beskrivet eller se det reportrarna.
Jag vet inte om det kan bli värre, Jakob kanske bara garnerar tårtan på slutklämmen. Nåt BDSM par på toppen.
Citera
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallarsvingen

Det finns ännu fler datorer och filmer som inte kommer visas,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in