2018-03-28, 09:35
Medlem
fluffypuffys avatar
Jala* bor förmodligen i Ski, söder om Oslo. Nära gränsen.
Finns med på gule sider.
Någon nämnde att han jobbar som Polis, hur faan det skulle ha gått till med både pedofili och våldtäkt i bagaget (men sånt är väl meriterande inom kåren)
Och kanske även mord?
Citera
2018-03-28, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Flyttades negern till Norge för släktingarna visste att han var skyldig?

Ingen vinner på att du skriver negern.
Har han inte ursprung från mellanöstern?

Ut med någon info om Ja*a* Abda*i (* = l) nu. När flytta han till området? Vad vet ni om honom innan han kom till området? Vad vet ni om honom medans han var i området? Vad vet ni om honom efter hans tid i området? När flytta han från området/Arvika?
Citera
2018-03-28, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Jala* bor förmodligen i Ski, söder om Oslo. Nära gränsen.
Finns med på gule sider.
Någon nämnde att han jobbar som Polis, hur faan det skulle ha gått till med både pedofili och våldtäkt i bagaget (men sånt är väl meriterande inom kåren)
Och kanske även mord?

Polis hoppas jag var ett skämt.
Finns dock info om truckförare:

https://www.google.se/search?q=jalal+abdali&oq=jal&aqs=chrome.0.69i59j69 i57j69i60j0l3.2686j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Om du googlar....

Någonstans hörde/läste jag något om att han legat inne på psyk? Kan bekräftas?
Vad vet vi mer om honom? utöver hustrumisshandel och våldtäkt mot 3årig kusin på samma plats som Kevin dog på.
Senast redigerad av Luckyaso 2018-03-28 kl. 09:43.
Citera
2018-03-28, 09:42
Medlem
https://www.google.se/search?q=Peter+Jozsef+Batta+1400+Ski,+Norge&ludoci d=7652058271661643749&sa=X&ved=0ahUKEwiSzNaVwo7aAh VD_SwKHW_FDrgQoAIIKjAA&biw=1440&bih=700

Pet*r Jozs*f Batt* (e,e,a) bor på samma adress?
Citera
2018-03-28, 09:46
Medlem
lindblomsgröns avatar