Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Så är det utan tvekan. Du tänker att DK skickade det tidigare, åsså trillade det in 2313. Kan vara så. jag uppfattade det som att 2313 var den tidpunkt hon skickade SMS'et, men det kan vara så att den tid som kollats upp är den när SMS'et nådde PM's mobil. Bra tänkt där!
Det är ingen tvekan om att DK skickade sitt sms till PM kl 23:13 , man kan nämligen se det på DKs mobil i denna video 1:55 inne i videoen:
https://www.bt.dk/krimi/raket-madsens-elskerinde-afsloerer-intime-detaljer-det-taendte-han-paa
Video 1:55...den 10 Aug, kl 23:13 har DK skickat sms til PM, hon skriver: "Jeg glæder mig så meget til at se dig" men får inget svar.
Nästa SMS från DK till PM är den 11 Aug kl ca 13:04 :
Video 11 Aug, kl ca 13:04 DK skickat sms til PM, hon får ingen kontakt utan det står
"En kontakt mistet et opkald" på DKs mobil skärm.
Här är en "timeline" jag gjort, den är absolut inte fullständig:
10 Aug, kl 08:39... PM sender sms til DK, han skriver: "Vi skal på shopping og sejltur i morgen, Jubii !"
10 Aug, kl 09:13... PM sender sms til DK, han skriver: "støvlerne synes jeg er flotte"
10 Aug, kl 19:00 ....KW sejler ud i ubåden med PM
10 Aug, kl 20:15 ... KW sender SMS til sin kæreste "Jeg er forresten i live endnu. Men nu går vi ned. Jeg elsker dig. Han har taget kaffe og kager med"
10 Aug, kl 20:15 ...KW of PM observeres i Ubådens tårn af dansk ung mand der er ude at sejle med vennerne.
10 Aug, kl 20:30 ...Ubåden observeres i vandoverfladen af tysk turist ombord på krydstogts skib
10 Aug, kl 23:13... DK sender sms til PM, hun skriver: "Jeg glæder mig så meget til at se dig" DK får ikke noget svar fra PM !!!
11 Aug, kl 01:43 ... KW's kæreste kontakter politiet
11 Aug, kl 02:15 ... KW's kæreste kontakter søværnet
11 Aug, kl 10:30 ... Nautilus bliver opdaget nær et fyrtårn i Køge Bugt, nær en øde kyststrækning sydvest for Refshaleøen.
11 Aug, kl 11:00 ... mand i båd ser PM i ubådstårnet, ser PM gå ned igennem lukken, komme op igen og ubåden synker.
11 Aug, kl 11:25 ... Journalist spørger PM som er på vej ind i politibil om "hvad med din makker ?" PM svarer at han var alene !
11 Aug, kl 11:35 ... PM bliver anholdt af politiet medens han sidder i politibilen som er på vej væk fra havnen.
11 Aug, kl 13:04 ... sms tekst på DK's (DK är PMs älskarinna) mobil, der står: "En kontakt mistede et opkald fra dig"
11 Aug, kl ??.?? ... PM sigtes for drab
11 Aug, kl 19:55 ... PM forlade retsmedesinske intitut