Citat:
Ursprungligen postat av
kugutt
Nej, så var det vel kanske inte så farligt då eller? Et vanligt strypmord ( kanske rent av en olycka) sen lite griftefridsbrott. Borde vel vara ute om en 8 til 10år då. Detta är det jag har sagt hela tiden, för eller senare kommer många börja ursäkta Madsen. Dom klarar helt enkelt inte av tanken på at en människa kan vara så ond.
( Nu får du inte bli alt för arg trngw, du vet att jag uppskatter ditt "arbete" här i tråden.
Alltså, du missuppfattar mitt inlägg totalt. Jag konstaterar bara fakta. Alla dessa galenskaper om att skära bort delar av könet och tvinga KW att äta osv är bara rena fantasier från psykfall som huserar eller huserade i tråden. Det finns ingen koppling till verkligheten. Och många av de skador som tillfogats, visar inte tecken på att ha skett när KW var vid liv. Det är väl åtminstone en liten tröst.
Inget av detta är någon som helst ursäkt och förtar på inget vis det fruktansvärda dåd PM har begått, och inte heller hur sanslöst sjuk han är. Men det betyder ju inte heller att man måste sitta och överdriva och hitta på och tänka allt det värsta.
Faktum är att jag var en av dem som gjorde just det, tänkte det värsta, i ett tidigt skede i tråden. Jag tyckte dock att det fanns fog för mina påståenden då, och det visade sig ju, tyvärr, att det fanns goda anledningar för det. Jag tror t.ex. att jag var den första att ta upp halshuggning som möjlig avlivningsmetod, och fick en massa ovett för det under lång tid. Så, nej, jag insåg nog långt mycket tidigare än de flesta i tråden (men inte alla, vi var ett par tre stycken), vilket monster PM är.