2018-03-24, 12:25
Medlem
Bymyselfs avatar
Hon är dömd två gånger, hon har mist vårdnaden om sina barn, många som är hatiska och förbannade på henne och ändå fortsätter hon utmåla sig som den perfekta människan/mamman. En normal människa med normala känslor hade väl knäckt ihop totalt när man inser att man i princip förstört sitt liv! Fascinerande att hon aldrig visar att hon mår dåligt på ngt sätt, mer än rent fysiska krämpor. Får hoppas att hon inte skaffar barn med gubben hon gift sig med bara!
2018-03-25, 14:34
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bymyself
Hon är dömd två gånger, hon har mist vårdnaden om sina barn, många som är hatiska och förbannade på henne och ändå fortsätter hon utmåla sig som den perfekta människan/mamman. En normal människa med normala känslor hade väl knäckt ihop totalt när man inser att man i princip förstört sitt liv! Fascinerande att hon aldrig visar att hon mår dåligt på ngt sätt, mer än rent fysiska krämpor. Får hoppas att hon inte skaffar barn med gubben hon gift sig med bara!
Man får bara hoppas att minst någon av de avlat färdigt.
2018-03-25, 21:05
Medlem
En del arga kommentarer på tessans fb nu.

Givetvis är Tessan oskyldig till allt och alla bara lyssnar på falska rykten om henne osv osv.

Tycker väldigt synd om stackars P*rnilla, tessans f.d "bästis", som nu får ta emot skiten istället för Joel.
Verkar ha blivit en del anmälningar gentemot henne om man ska lyssna på vad som skrivs i kommentarerna. Verkar som att även detta fejkkonto hotar å "trakaserar".

Förstår inte hur tankarna går. Uppenbarligen var Joels konto ett fejkkonto, det vet ju alla om, men när det dyker upp ett annat konto med namnet på någon i deras närhet så måste det vara den personen som skapat det kontot? Verkar inte ens finnas på kartan att det skulle kunna vara någon annan, medans P tror att det är Tessan, Malin eller Malins mor som gjort kontot för att jävlas med henne.
2018-03-25, 22:05
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Läste inte ens första sidan i denna tråd, bara lite i FUP) så förlåt att jag bara hoppar in och konstaterar något som säkert konstaterats ett flertal gånger.
Men jävligt smart att skicka hotbrev i annans namn när man lider av dyslexi (om nu inte målsägaren lider av det i verkligheten //edit: för då kunde det varit en fiffig undanmanöver, lol//

Edit:
Citat:
[...]Hon säger att även Teresé har något form av
handikapp[...]

OK. då var det inte lika "korkat" som om det var gjort av en normalbegåvad. Så förlåt Teresé
Senast redigerad av PeaceOnEarth 2018-03-25 kl. 22:15.
2018-03-25, 22:08
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Läste inte ens första sidan i denna tråd, bara lite i FUP) så förlåt att jag bara hoppar in och konstaterar något som säkert konstaterats ett flertal gånger.
Men jävligt smart att skicka hotbrev i annans namn när man lider av dyslexi (om nu inte målsägaren lider av det i verkligheten)

Ja Terese har nog inga större studieskulder. Tycker det är så märkligt att hon inte verkar dra någon som helst lärdom av det som skett! Vart ska detta sluta?
2018-03-25, 23:51
Medlem
LillaTEs avatar
Jag undrar om personen bakom det falska "P*rnilla-kontot" kan stava till acceptera...
Hur som helst så är det verkligen allvarliga fel på Terese. Hur kan hon ens påstå att det falska kontot skulle ägas av P*rnilla? Även om det denna gång, mot all förmodan, kanske är någon annan än Terese som ligger bakom, så har hon ju egen erfarenhet av att göra falska konton och vet hur enkelt ett sådan skapas.
Varför då all denna ilska mot ett uppenbart falskt konto? Idiotiskt!
2018-03-26, 22:19
Medlem
Kan ingen,ge internet förbud till dessa personer???skulle spara en massa,extraarbeten för polisen..Dom ha nog,annat att göra.
2018-03-27, 18:48
Medlem
Vid Odens Blåa Badbyxor!

Jag kommenterar sällan eller aldrig, men nu är det banne mig befogat.

Stort tack till alla som bidragit till tråden. Här har jag läst från morgon till kväll och det här är nog det mest underhållande sen Dörrmisshandlaren från Vimmerby. Han begick ju dessvärre indiska reptricket och gick upp i rök, till mångas stora sorg.

Dessa legendariska sidor innehåller kort sagt ALLT! Dramatik i rättssalen, spännande FUPpar, detaljrika bakgrundshistorier. För att inte tala om huvudpersonen - denna varma, ömma och fantastiska kvinna. Lite som Ghandi, Jesus och - Moder Teresa - ihoprullad till ett enda skimrande, dallrande väsen. Jag är fanemej hänförd.

Någon tidigare nämnde en whiteboard för att reda ut alla konstellationer. Själv skulle jag vilja ta det ett steg längre.

En dokumentär! Tänk er dramatiken. Glada Hudik meets American Psycho. Med ett stänk av Norrländskt vemod...
2018-03-27, 21:13
Medlem
Tror ni bästis Pernilla existerar? Jag har länge trott hela hon är en bluff, skapad av Terese, men nu är jag osäker. Kan det verkligen vara så sjukt att Terese hotar sig själv i Pernillas namn nu? Kommer det snart bli repris på hela farsen?

Älskar för övrigt Tereses två nya selfies, ett med duck lips och ett annat där hon ser fantastiskt skenhelig ut I blick och leende.
2018-03-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tror ni bästis Pernilla existerar? Jag har länge trott hela hon är en bluff, skapad av Terese, men nu är jag osäker. Kan det verkligen vara så sjukt att Terese hotar sig själv i Pernillas namn nu? Kommer det snart bli repris på hela farsen?

Älskar för övrigt Tereses två nya selfies, ett med duck lips och ett annat där hon ser fantastiskt skenhelig ut I blick och leende.

Hur menar du existerar? Pernilla är fullt verklig och har varit med i videos på Tessans facebook där dom bakar sockerkaka med marshmallows. Så existerar gör hon.

Fullt möjligt att Tessan gått vidare till att hota och "trakasera" sig själv i hennes namn nu. Verkar vara riktat till Tessan, Malin och Malins mor. Malin är dock också en jäkel på att skapa konton, men frågan är ju om hon är så ond så hon drar in sin egen mamma i de hela.

Vi får se vad som kommer fram! Jag hoppas i alla fall på fortsättning.
2018-03-28, 09:37
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Hur menar du existerar? Pernilla är fullt verklig och har varit med i videos på Tessans facebook där dom bakar sockerkaka med marshmallows. Så existerar gör hon.

Fullt möjligt att Tessan gått vidare till att hota och "trakasera" sig själv i hennes namn nu. Verkar vara riktat till Tessan, Malin och Malins mor. Malin är dock också en jäkel på att skapa konton, men frågan är ju om hon är så ond så hon drar in sin egen mamma i de hela.

Alltså jag vet inte om hon hotar sig själv i andras namn. Har hon inte lärt sig någonting på åtalet? Tycker det känns konstigt att hon skulle hålla på så igen. Men man vet ju aldrig. Men för hennes egen skull så hoppas jag att hon lagt ner detta!
2018-03-28, 10:36
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra

Hon hotade ju fosterhemmet där 2 av hennes barn bor, dvs hon hotade sina egna barn. Det säger något om hur mycket hon (inte) bryr sig om dem. Så varför skulle hon då inte kunna hota sin egen mor?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in