2018-01-18, 21:33
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Vad bra att man inte behöver vara med vid rättegången då man är oskyldig. Så om jag förstått det hela rätt är det bara de som är skyldiga som behöver komma till rättegången när de är åtalade för ett brott. De oskyldiga får alltså stanna hemma och gå på toaletten så ofta de vill.

Jahapp, där lärde jag mig något nytt.

Tänk om hon blir dömd till fängelse vilket jag inte hoppas att hon gör, hon behöver annan hjälp. Ska hon köra samma sak där? "Nää asså Jag Terese som är oskyldig kan inte infinna mig på anstalten för jag måste kissa var 5:e minut"
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-01-18 kl. 22:03. Anledning: Tillägg
2018-01-18, 22:11
Medlem
Bymyselfs avatar
Ja, vad ska man säga 😂? Tragikomiskt så det förslår! Finns som sagt paralleller mellan Terese och bullmamman J Möller - förnekar jag brott så finns det inget brott, huvudet i sanden och skylla det hela på andra oskyldiga. Ett koncept som inte håller i något av fallen. Spännande fortsättning följer! Kan ingen vänlig själ plocka av Terese hennes möjlighet att ta sig ut på sociala medier?
2018-01-18, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bymyself
Ja, vad ska man säga 😂? Tragikomiskt så det förslår! Finns som sagt paralleller mellan Terese och bullmamman J Möller - förnekar jag brott så finns det inget brott, huvudet i sanden och skylla det hela på andra oskyldiga. Ett koncept som inte håller i något av fallen. Spännande fortsättning följer! Kan ingen vänlig själ plocka av Terese hennes möjlighet att ta sig ut på sociala medier?

Om hon hade en Advokat så skulle nog den göra det!
Men nu behöver hon ju ingen när hon är oskyldig som hon skriver 😂
2018-01-18, 22:31
Medlem
Bymyselfs avatar
Nä, just det! Om hon säger att hon är oskyldig så måste det ju vara så 😅! Behövs ingen rättegång ju 🤓. Hoppas verkligen någon här är med och kan rapportera, ska bli mkt intressant att följa!
2018-01-18, 22:59
Medlem
SevenStarss avatar
Jag har inte följt tråden mycket alls...
men jag Sevenstars undrar om det har kommit fram när det tog slut med J och hur snart efter hon träffade (/fick ihop det med) sin nuvarande?
Senast redigerad av SevenStars 2018-01-18 kl. 23:02.
2018-01-19, 00:29
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bymyself
Nä, just det! Om hon säger att hon är oskyldig så måste det ju vara så 😅! Behövs ingen rättegång ju 🤓. Hoppas verkligen någon här är med och kan rapportera, ska bli mkt intressant att följa!

Exakt. Vilken tid ska rättegången börja? Nästan värt att ordna väckarklocka om någon vänlig ska rapportera live.
2018-01-19, 06:12
Medlem
SmygarBerits avatar
Antar att den börjar 08:30 om det ska vara en hel dag, kan ringa Tingsrätten och dubbelkolla 😊
Jag kommer vara på plats, detta spektakel får man ju bara inte missa 👏🏼
2018-01-19, 11:44
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Nytt inlägg på facebook.

"Less ni som håller på snack massa skit o falska saker om mig på flach back
Är förtal att hänga ut folk jag ha tänkt komma på rätte 25/1. Även om min kissblåsa är knasig att man gå toa varje 5 minut eller 30 min det få dom ta för ha intyg på det för jag behöver inte va med igentligen då jag liksom är oskyldig och inget gjort. LÄGG AV Snacka SKIT OSÄGA FALSK saker om mig."

Kolla vem som har kommenterat hennes inlägg från igår! Vad händer?

Edit: såg nu att ”Joel Asplund” har ett nytt fb konto och nu ör det samma historier som innan med förfölja, döda och slakta! Som sagt, vad fan händer?!
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-01-19 kl. 11:47. Anledning: Tillägg
2018-01-19, 11:55
Medlem
Citat:

Edit: såg nu att ”Joel Asplund” har ett nytt fb konto och nu ör det samma historier som innan med förfölja, döda och slakta! Som sagt, vad fan händer?!

Ja hon är ju Oskyldig så det kan ju inte vara hon!
Verkar ha lätt för att få saker kapade om inte annat 😂
Det är bara vänta se.Tror inte det är slutet på detta ännu.Hon kommer bli friad..
Om man ser på hur det svenska rättsväsendet ser ut idag
2018-01-19, 12:22
Medlem
Redisas avatar
Citat:

Nu är det valfri flashback läsare som kan skoja på det sättet. Jag menar inget vi åskådare behöver nappa på.
2018-01-19, 12:51
Medlem
SmygarBerits avatar
Känns som att åklagaren bör ta del av detta nya fb-konto då brotten tycks ju fortsätta..
2018-01-19, 12:53
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Lgswe
Ja hon är ju Oskyldig så det kan ju inte vara hon!
Verkar ha lätt för att få saker kapade om inte annat 😂
Det är bara vänta se.Tror inte det är slutet på detta ännu.Hon kommer bli friad..
Om man ser på hur det svenska rättsväsendet ser ut idag

Citat:
Ursprungligen postat av Redisa
Nu är det valfri flashback läsare som kan skoja på det sättet. Jag menar inget vi åskådare behöver nappa på.

Det kan definivt vara T. Inget som förvånar mig eftersom hon könner sig trängd nu. Men det kan ju också som Redisa säger vara en idiot till Flashbackare som ska skoja. Hoppas polisen har koll på det kontot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in