Citat:
Ursprungligen postat av
Lugnochro
Frågan skulle nog ha utvecklats lite. Vilka är Ashkenazis i Trumps stab. Vilket denna video också gav svar på så. Att jag mest tycks se kristna protestanter är ju helt fel iakttagelse. Läste om Sheldon Adelsons troliga inblandning bara för någon dag sedan på Fria tider, vilket inte lät speciellt positivt.
Ja.. de är märkligt de där med Nazi-Trump när alla hans barn är gifta med Ashkenazis, och att kalla nån Nazi (som en del ju gör) när han bara umgås med judar i princip, är ju rätt sjukt.
Jag har nog inte några kristna protestanter alls faktiskt.
(jag är övertygad om att han är en setup för deras Agenda, vilket kommer svida extra hårt för de amerikaner som röstat och stödjer honom och fortfarande ser honom som "MAGA" och America First)
Sheldon Adelson är hans största enskilda bidragare och flytten med Ambassaden och de ökade israeliska våldet mot palestinier är Adelson som får valuta för Shekels.
Roy Cohn gjorde Trump stor:
http://www.presstv.com/Detail/2017/03/11/513970/Trump-himself-is-product-of-ugliest-forces-in-US-deep-state och han har kontakter till MOSSAD och hela paketet.
En sista länk om deras ursprung som är relativt kort men innehållsrikt:
The Khazars also known as ”Jews” (Must Watch!) https://www.bitchute.com/video/lxLQ3CPkyin9/
Citat:
Ursprungligen postat av
HedgeZero
Är polska judar falska judar? Alltså khazarer? Tänker på obehagliga polska judar som Peter Wolodarski, Naomi Abromowicz, Göran Rosenberg, Adam Cwejman, Jerzy Sarnecki, David Schwarz mfl
Listan kan göras hur lång som helst på obehagliga polska judar. Skrämmande!
Yes. Se länk ovan! (ska skapa en tråd om det, hittar ingen på Flashback)
Citat:
Ursprungligen postat av
Lugnochro
Verkligen mycket att bena ut när det gäller den religiösa dogmen som går in i politiken. Tack för länkarna.
Varsegod
Just det, har de nämnt Astana i Q? De har ingen historia alls till Palestina (askhenazis) utan har sitt ursprung i det området vid Astana (Kazakstan)
En mycket sjuk stad av de bilder jag har sett därifrån. (inte säker på att Astana jag bara hörde i en diskussion men osäker på att det var Astana de nämnde, jag är som sagt väldigt dåligt insatt)
En annan sak jag märkt nämnt med Q är att Trumps supportrar tar mycket illa vid sig när han kritiseras på ett sätt jag stört mig på, nästan värre än Obama supporter-skara var. Antingen att man är pessimistisk eller att folk tror de är CNN Stylish klagomål