2018-03-26, 23:39
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Jag tyckte också detta var kändes väldigt okoordinerat scenario med tanke på vad som skrevs igår, Se min post i går.
Nu går det ju rakt mot den bibliska profetian som säger att Ryssland ska attackera Usa och göra hela landet mörkt i en smäll. (slå ut strömmen)
Tyckte Q-scenariot var mycket trevligare.

Utvisa 60 pers och vi utrotar hela jorden. Troligt.
Citera
2018-03-27, 01:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Någon som vet vad förklaringen till de 60 utvisade ryska diplomaterna kan vara? Hela giftattacken är uppenbart iscensatt/påhittad för att kunna klämma dit Ryssland, vilket Trump givetvis redan vet. Frågan är dock varför han väljer att spela med.

Har Trump slutligen sålt ut sig till samma krafter han sade sig vilja bekämpa, eller är det bara ett skickligt spel för att förvilla sina fiender?

Beslutet kommer samtidigt som skandalen kring ludret Stormy Daniels börjar ta fart, så man undrar ju ifall det var medvetet för att flytta mediernas fokus...

Har Q hintat om detta tidigare?
Vad är det som är så ”uppenbart iscensatt” med giftattacken? Är det bara för att det är konspirationsteoretikernas egen rockstjärna Putin som ifrågasätts? Eller har du något konkret som backar upp det du påstår,
Citera
2018-03-27, 01:53
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Hela giftattacken är uppenbart iscensatt/påhittad för att kunna klämma dit Ryssland, vilket Trump givetvis redan vet. Frågan är dock varför han väljer att spela med.

Beslutet kommer samtidigt som skandalen kring ludret Stormy Daniels börjar ta fart, så man undrar ju ifall det var medvetet för att flytta mediernas fokus...

Är det verkligen mer troligt att någon skuggmakt försöker sätta dit Ryssland än att Ryssland försöker mörda en landsförrädare?

Media kommer INTE släppa Stormy Daniels! Det är alldeles för smaskigt! Potentiellt bildbevis på POTUS med porrstjärna samtidigt som frugan är nyförlöst... Kommer du ihåg påståendet om Kennedy och Marilyn? det fanns för fan ingen DVD där, men det snackas än idag...
Citera
2018-03-27, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta
Är det verkligen mer troligt att någon skuggmakt försöker sätta dit Ryssland än att Ryssland försöker mörda en landsförrädare?

Media kommer INTE släppa Stormy Daniels! Det är alldeles för smaskigt! Potentiellt bildbevis på POTUS med porrstjärna samtidigt som frugan är nyförlöst... Kommer du ihåg påståendet om Kennedy och Marilyn? det fanns för fan ingen DVD där, men det snackas än idag...

Hoppas detta stämmer nu !

Panic mode.
Enjoy the show.

Next week.
BOOM.
BOOM.
BOOM.

Trust the plan.
Full control.
Q
Citera
2018-03-27, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Hoppas detta stämmer nu !

Panic mode.
Enjoy the show.

Next week.
BOOM.
BOOM.
BOOM.

Trust the plan.
Full control.
Q

Amen får vi hoppas !

Oct 28 2017 18:15:48
Anonymous

POTUS will not go on tv to address nation.
POTUS must isolate himself to prevent negative optics.
POTUS knew removing criminal rogue elements as a first step was essential to free and pass legislation.
Who has access to everything classified?
Do you believe HRC, Soros, Obama etc have more power than Trump? Fantasy.
Whoever controls the office of the Presidecy controls this great land.
They never believed for a moment they (Democrats and Republicans) would lose control.
Citera
2018-03-27, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta

Skuggmakten ?
har du ej sett den ännu ?
Citera
2018-03-27, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad är det som är så ”uppenbart iscensatt” med giftattacken? Är det bara för att det är konspirationsteoretikernas egen rockstjärna Putin som ifrågasätts? Eller har du något konkret som backar upp det du påstår,

Varför åkte inte Dj Trump till Uk på besök ?

Take the Red pill o sluta trassla !
Citera
2018-03-27, 09:25
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Utvisa 60 pers och vi utrotar hela jorden. Troligt.
Slå ut strömmen = utrotar hela jorden.
Det var ingen liten overdrive du la in i din egentolkning.
Citera
2018-03-27, 11:42
Avslutad
Citat:

Putin må vara foliehattarnas Alice Cooper men alla vet ju att du är en betald shill som gör allt för att ogiltigförklara vartenda alternativ infallsvinkel som helst.

Alla som kan lägga ihop 1 och 1 blir misstänksamma när man år efter år efter år vill demonisera Ryssland oavsett om det gäller så kallad rysk inblanding i det amerikanska presidentvalet eller så kallad rysk nervgas som försöker mörda ex-spioner.

Ärligt talat så tror jag att det är mer sannolikt att väst själva försökte mörda ex-spionen för att ha ytterligare en anledning att demonisera Ryssland. Vilken tur att Putin inte är en dåre som du.
Citera
2018-03-27, 11:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonCompliance
Putin må vara foliehattarnas Alice Cooper men alla vet ju att du är en betald shill som gör allt för att ogiltigförklara vartenda alternativ infallsvinkel som helst.

Alla som kan lägga ihop 1 och 1 blir misstänksamma när man år efter år efter år vill demonisera Ryssland oavsett om det gäller så kallad rysk inblanding i det amerikanska presidentvalet eller så kallad rysk nervgas som försöker mörda ex-spioner.

Ärligt talat så tror jag att det är mer sannolikt att väst själva försökte mörda ex-spionen för att ha ytterligare en anledning att demonisera Ryssland. Vilken tur att Putin inte är en dåre som du.

Menar du att jag skulle ha demoniserat Ryssland? Jag har inte ens uttalat någon ståndpunkt i frågan om vilka som ligger bakom nervgasen, knappat ens uttalat mig om Rysslands inblandning i amerikanska valet heller för den delen.. I år har jag - före detta inlägg, skrivit ordet "Ryssland" totalt 2 ggr på Flashback..

Det spelar väl dessutom ingen som helst roll vad du tror/anser att jag har för infallsvinkel - det är ju bara att svara på frågan på det sätt du själv behagar - med de bevis du har... Så.. Vad är det som är så ”uppenbart iscensatt” med giftattacken?
Citera
2018-03-27, 12:41
Medlem
Citat:
Vad är det som är så ”uppenbart iscensatt” med giftattacken?

Valet av gift.

Det är valt, eller påstått, för att Tydligt visa vem som gjorde det.
Rysarna har garanterat bättre sätt att avliva oönskade personer på som Inte tydligt visar vem som gjorde det men ändå hintar till de som ska veta.

Är det ryssarna så är det en krigsprovokation för att se vad som händer, svarar väst eller backar dom, backar dom är det bara att flytta fram positionerna ytterligare men det tvivlar jag på i dagsläget.

Alltså, jag tvivlar på att det är en rysk provokation, inget annat.
Citera
2018-03-27, 13:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kkkrim
Valet av gift.

Det är valt, eller påstått, för att Tydligt visa vem som gjorde det.
Rysarna har garanterat bättre sätt att avliva oönskade personer på som Inte tydligt visar vem som gjorde det men ändå hintar till de som ska veta.

Är det ryssarna så är det en krigsprovokation för att se vad som händer, svarar väst eller backar dom, backar dom är det bara att flytta fram positionerna ytterligare men det tvivlar jag på i dagsläget.

Alltså, jag tvivlar på att det är en rysk provokation, inget annat.

Bra svar! Jag har också funderat över varför i helvete de skulle valt något så avslöjande som ett "signatur"-gift. Verkar ju obeskrivligt klantigt om så skulle vara fallet - lite som att lämna ett visitkort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in