2018-03-28, 01:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gunde21
Tyvärr är det nog det värsta, att de är både totalt blåsta samt korrumperade.
Ja, det ser inte bättre ut. Både "Maggan" och "Lövet" måste ju fatta att de framlagda bevisen för Rysslands inblandning i detta mord inte håller på långa vägar, så då är frågan; vet någonting som vi andra inte vet? Jag kan inte se att det skulle finnas några skäl att undanhålla bevis för allmänheten som skulle tyda på Rysslands inblandning. Vad är det som får dem att stämma in i den här allsången om det inte finns belägg för det? Är Putin så ond i deras ögon att man är anser att ändamålen helgar medlen eller vad är det som driver dem? Om ett mord har skett kan man ju för fan inte vara så värdelös att man väljer att se mellan fingrarna bara för en kortsiktig politisk poäng? Beskyller man medvetet felaktigt andra för mord, måste man rimligtvis ana sina egna tillkortakommanden på något plan. Ingen inom MSMedia tycks heller ifrågasätta det här, inte en enda jävel vad jag har sett.
Citera
2018-03-28, 04:37
Medlem
AkeTheSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
WAR CRIMES TRIBUNALS
Har jag sett på tvatter?

Federal åtalsjury utreder just nu hörde jag. Lita på Q, BOOM BOOM BOOM! By the way, såg några nytagna foton från San Diego. Inte ens Godzilla kommer ta sig över det stålstaketet
Citera
2018-03-28, 07:36
Avslutad
Q har prickat in att mars har varit en smått galen månad, inte minst med tanke på Rysslandshetsen nu.

Citera
2018-03-28, 12:26
Medlem
Daniel501s avatar
Enligt de senaste dropsen så är nu även ännu en Jude utpekad (Sergey Brin) undrar när alla "patriots" kommer göra kopplingen mellan NWO och Zionism(Judendom).

Eric Schmidt, Zuckerberg, Sergey Brin, Larry Paige, Chuck Schumer, Feinstein osv osv, dessa är bara de offentliga, ska bli spännande när alla Deep State judar börjar komma på tapeten.
Citera
2018-03-28, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Enligt de senaste dropsen så är nu även ännu en Jude utpekad (Sergey Brin) undrar när alla "patriots" kommer göra kopplingen mellan NWO och Zionism(Judendom).

Eric Schmidt, Zuckerberg, Sergey Brin, Larry Paige, Chuck Schumer, Feinstein osv osv, dessa är bara de offentliga, ska bli spännande när alla Deep State judar börjar komma på tapeten.

What does NK represent?
Threat.
Safeguard.
Insurance.
POOF!
KIM TO CHINA REPRESENTS SOMETHING VITAL

https://qanonposts.com/
Citera
2018-03-28, 12:39
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
What does NK represent?
Threat.
Safeguard.
Insurance.
POOF!
KIM TO CHINA REPRESENTS SOMETHING VITAL

https://qanonposts.com/

Det ska ha byggts något hotell där sponsrat av Bill Gates och Eric Schmidt, Twitter, Facebook och Google och andra internetjättar (+12) kommer gå under tydligen, Facebook alena har tappat 100 miljarder dollar i aktier senaste veckan så det verkar se ut som att oroligheter i leden bland de korrupta.

Här är senaste droppen;
http://i.magaimg.net/img/2ysq.png
Citera
2018-03-28, 13:14
Medlem
Citat:
Det ska ha byggts något hotell där sponsrat av Bill Gates och Eric Schmidt, Twitter, Facebook och Google och andra internetjättar (+12) kommer gå under tydligen, Facebook alena har tappat 100 miljarder dollar i aktier senaste veckan så det verkar se ut som att oroligheter i leden bland de korrupta.

Här är senaste droppen;

AS THE WORLD TURNS.
THIS IS BIGGER THAN ANYONE CAN IMAGINE.

WE HAVE THE SUB.
HOSTAGE RELEASE.
1000 pieces.
Q

Ubåt vaddå ? Hade vi el sägs ha haft en ubåt i våra vatten?
Konstigheter allt detta !
Citera
2018-03-28, 13:43
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Här är senaste droppen;

Att Facebookaktien har dykt senaste veckan som en följd av integritetsläckan är ju knappast underligt, men den har ändå gått upp 20% i värde sedan Trump blev president...
Citera
2018-03-28, 13:47
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Att Facebookaktien har dykt senaste veckan som en följd av integritetsläckan är ju knappast underligt, men den har ändå gått upp 20% i värde sedan Trump blev president...

Jag håller med att det inte visar något i det långa loppet, men det intressanta är att det händer just nu, samtidigt som en del andra intressanta saker går inte att ignorera.

Det är det som får en nazistdjävel som mig att intressera mig för denna Q.
Citera
2018-03-28, 17:04
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Frågan jag ställer ang. politiker som Löfven och Wallström när de sjunger med i hallelujah kören och utvisar ryska diplomater - är de dumma i huvudet på riktigt eller bara korrumperade bortom räddning? Och vilket av alternativen är värst?

Helt ärligt så tippar jag på att de är korrumperade utav bara helvete, tvivlar starkt på att man frivilligt släpper fram någon till maktens köttgrytor som man inte har en eller flera hållhakar på. Det är troligtvis därför det är så många totalt värdelösa människor som tillåts sitta på riktigt tunga samhällsposter - vad fan ska de annars göra? Stå i kassan på ICA, klarar de ens av det? Att hora ut sig till oligarkerna ger dig i alla fall vissa materiella förmåner, även om du tvingas sälja din själ till djävulen.

Sen kan idioter alltid råka snubbla över sanningen, och den risken tror jag man undviker så långt det bara går.
Citera
2018-03-28, 20:29
Medlem
Citat:
Är förtroendet för Trump lågt hos vanliga människor eller MSM? Du är både falsk och oärlig, majoriteten av vita Amerikaner älskar Trump, och det är bara de som räknas i sammanhanget, de är Amerika och således är det de enda viktiga i sammanhanget. De älskar Trump och det Trump står för.

Du bildar din uppfattning genom MSM och tror det är sanningen, samma MSM som får det att se ut som att Polisen i USA skjuter svarta 88 gånger om dagen när under hela 2017 skjöts 16 svarta ihjäl av Polis i USA. Samma MSM som målar upp en bild att det är ett stort folkligt motstånd mot 2nd Amendment när i själva verket så är 79% av alla tillfrågade emot att ta bort rätten att bära vapen.

https://www.washingtonpost.com/news/wonk/wp/2018/03/27/one-in-five-americans-want-the-second-amendment-to-be-repealed-national-survey-finds/?utm_term=.50a788c102d0

_DU_ är antingen ett vänstertroll eller Jude, vad gör du ens i en tråd som fullkomligt osar att Vita i Amerika är trötta på "deep state" och börjar vända sig mot det?

https://www.politico.com/story/2018/03/19/poll-deep-state-470282

Kommer Flynn och bli FRIAD inom 30 dagar?

Free Flynn

Done in 30.
House cleaning.
WH secured.
Final stage.
Q
Citera
2018-03-28, 20:49
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Q har prickat in att mars har varit en smått galen månad, inte minst med tanke på Rysslandshetsen nu.

Fantastiskt tänk att han kunde förutspå det!

Enligt Mina källor kommer det hända saker under april som kommer vara svåra att förklara. Dock kommer allt klarna under maj....

Mina källor säger också att fler personer inom deep state kommer att avhysas dock först efter NWG har stabilisera situationen efter det som kommer hända under april.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in