2018-03-27, 00:12
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Ja även om Betina påvisar att en del skador kom utifrån och in och att vissa skador kan kommit av hanteringen av kroppen , så har han alltså sänkt sig själv med att påstå saker om när han började dela kroppen som rättsmedicinska experten säger är osannolikt. Då är det spiken i kistan. När jag även läser om dödsorsaken som han presenterar så kommer inte heller den att vara särskilt trovärdig när domstolen värderar påståendet.
Precis, just i detta blåser det motvind för henne. Men hon har det tufft, han är vedervärdig med det som hittills framkommit.
Även om en kvinna fått kissemissbilder via mms av honom vill säga.
Citera
2018-03-27, 00:15
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi

Men det är inte oväsentligt med det i underlivet eftersom ÅK försöker påvisa sexuellt våld och planering iom detta.
Dödsorsak finns: Kvävning. Blockering av luftvägar - det står dock mellan avskuren hals eller strypning sett till rättsläkare.
Nu ska hans kolmonoxidsutsvävningar granskas. Ska bli intressant.

Fel slutsatser igen. Dödsorsaken "finns" inte, den är ej fastställd. Det är inte heller så att det "står mellan avskuren hals eller strypning", det är två MÖJLIGA dödsorsaker. Hon kan t.ex. ha blivit kvävd på andra sätt än just strypning.
Citera
2018-03-27, 00:15
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:

Men det är inte oväsentligt med det i underlivet eftersom ÅK försöker påvisa sexuellt våld och planering iom detta.
Dödsorsak finns: Kvävning. Blockering av luftvägar - det står dock mellan avskuren hals eller strypning sett till rättsläkare.
Nu ska hans kolmonoxidsutsvävningar granskas. Ska bli intressant.
Men skrönan om motorn som sög fast luckan och sprutade ut CO sköts i ssnk idag. Det var ju något som NÄSTAN hände en annan kvinnlig besökare som berättade det idag. Det hade PM läst och minnst; Bra story, den tar jag!
Citera
2018-03-27, 00:17
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Men skrönan om motorn som sög fast luckan och sprutade ut CO sköts i ssnk idag. Det var ju något som NÄSTAN hände en annan kvinnlig besökare som berättade det idag. Det hade PM läst och minnst; Bra story, den tar jag!
Hahahaha, ja som ett brev på posten fanns det nån baksugshistoria. Nej, jag tror de fixar den delen också. Det är så minus på kontot redan via hans pladder.
Citera
2018-03-27, 00:19
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Precis, just i detta blåser det motvind för henne. Men hon har det tufft, han är vedervärdig med det som hittills framkommit.
Även om en kvinna fått kissemissbilder via mms av honom vill säga.
Glöm inte kissebilder med yxa som han gladeligen mottager
Citera
2018-03-27, 00:19
Medlem
trngws avatar
Citat:

Dessutom gick det ju att öppna luckan...

Och, därtill, om det nu är ett så välkänt faktum att det uppstår ett undertryck, varför stängde då PM luckan den där natten. Och hur kom han in igen? (Jag vill minnas att han sagt något om att han ropade till KW hur hon skulle göra för att släppa på trycket så luckan kunde öppnas. Kan det stämma?)
Citera
2018-03-27, 00:20
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Fel slutsatser igen. Dödsorsaken "finns" inte, den är ej fastställd. Det är inte heller så att det "står mellan avskuren hals eller strypning", det är två MÖJLIGA dödsorsaker. Hon kan t.ex. ha blivit kvävd på andra sätt än just strypning.
Men gå ner i varv. Är det nåt jävla folkrace du försöker vinna ?
Du jagar väderkvarnar.

Jag skrev tydligt att hon anses ha kvävts. I gruppen kvävning ingår flera olika orsaker och det kan de inte utröna.
Citera
2018-03-27, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Precis och därför håller inte MPs tidsangivelse med 7 tim mellanrum från döden till partering
Nej ,du har missförstått. Rättsmedicin påtalar att pikeringsskadorna ej kan ha kommit i samband med parteringen som Madsen påstår eftersom att rättsmedicin tidigare konstaterat att KiM var död vid styckningen.. Pikeringsskadorna MÅSTE ha kommit medans hon fortfarande var i livet eller runt döden. Så Madsen ljuger om när skadorna kom.

Kl 07 har inget med det här att göra egentligen.Mer än att PM påstår att han styckade henne då.
EDIT: Hon kan omöjligen fått de här skadorna 7 timmar efter döden som PM påstår.
Senast redigerad av ottoplommon 2018-03-27 kl. 00:45.
Citera
2018-03-27, 00:23
Medlem
develis avatar
Citat:
Glöm inte kissebilder med yxa som han gladeligen mottager
Eller snurrande i rör med kattungar och nakna kvinnor. Så störd.

Det slog mig en annan sak då det kom upp igen. Hur många associationer med psykopat finns det egentligen?
Vittnet idag, nåt igår, Psykopat Bateman, han kallar raketuppskjutningar för supersonisk psykopat upplevelse (blogg) och han gapar det samma då de gör en testuppskjutning (video).
Citera
2018-03-27, 00:28
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Dessutom gick det ju att öppna luckan...

Och, därtill, om det nu är ett så välkänt faktum att det uppstår ett undertryck, varför stängde då PM luckan den där natten. Och hur kom han in igen? (Jag vill minnas att han sagt något om att han ropade till KW hur hon skulle göra för att släppa på trycket så luckan kunde öppnas. Kan det stämma?)
javisst ja, den där luckan som jämt fastnar när man stänger den, så dum jag är. men förra gången jag nästan dödade en flicka på det här viset så berättade jag för henne hur man stänger av motorn, så att undertrycket släpper Hör på nu!! Vrid den lilla ratten åt höger INTE åt vänster...åh nej. Fan måste fixa den här ventilationen snart....
Citera
2018-03-27, 00:28
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Tortyr och "förlustelse" sker mellan 21 till 23 sedan paus irrade omkring och sedan?
Ja, det dyket är skumt. Jag är tveksam till att han sätter igång direkt, är han en jävla sadist så skrämmer han henne. Att andra avslutar snabbare beror på risktagningen.
Han lär känna sig äckligt trygg i sin ubåt. Han har ju tidigare sagt nåt liknande om dyk.
Citera
2018-03-27, 00:31
Medlem
Citat:

PM är känd för att vara synnerligen receptiv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in