2018-03-26, 22:09
Medlem
Hassan13371s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Fyran visar samma glimtar inför morgondagens avsnitt som de gjorde i söndags. Lag nord tycks inte vilja vara snälla utan tänker ta allt sett någon annan säsong där vinnarna låtit förlorna få behålla en del bra saker. 60 sekunder är inte så mycket men vill man djävlas så borde de ta två- tre hängmattor så kommer lag syd få sova sämre. Blir nog ett kul avsnitt imorgon.

Jag tänkte samma först med hängmattorna men insåg att det tar ju runt en minut att få ner en välknuten sådan. Därmed borde de fokusera på plocksakerna, typ ingridienserna i lådorna. Jag får dock känslan av att det kan vara svårt att hitta saker som är både utspridda och upphängda.
Hade varit kul om de bara länsade folks kläder
2018-03-26, 22:09
Medlem
oppositas avatar
Nu har de varit på ön över en vecka och de har fortfarande inte byggt klart sina läger?! Vad gör de om dagarna, solbadar? Så jävla lång tid kan det inte ta att hugga ner lite palmblad och snygga till så de slipper att det blåser in om det nu var så jobbigt...

Vicky är så överdramatisk att jag orkar inte. Vägrar ta emot mat och låtsas som att hon är jättenöjd i sitt egna lilla läger.

Frisyrgele-gubben, vad gör han där? Fixade inte att simma under ytan med bojen...

Kul för lag Nord att de äntligen fick en vinst! Hade satsat på att sno allt vad bekvämlighet heter som man lätt kan bära. Maten, eldstålet och yxan hade varit prio för mig.
2018-03-26, 22:10
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Det har du rätt i. Skulle varit kul att se Månsson i PH. Han är legend.

Ha, ha, ha . Prata inte så mycket om Månsson, man saknar han ju
2018-03-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Nja, då kan du inte mycket om kroppen om du tycker att han inte har riktiga muskler och dessutom av luft?! Han har nog snarare 8-12% fett på kroppen. Dock heller ej anabola vilket syns isf. Tränad kille som förmodligen tränat i minst 20 år och äter rätt. Grotesk och jättemuskler? Välkommen till gymmet en dag...
Exakt, Nick har inte mer muskler än random snubbe på ett vanligt gym idag. Däremot har han ganska lite kroppsfett.
2018-03-26, 22:13
Medlem
Hassan13371s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Tanten som flyttat hemifrån är helt sanslöst barnslig. Hon måste ju skämts ögonen ur sig när hon kom hem till Sverige igen.

Det är roligt också att hon är VD.. utan några förmågor att känna in, leda, kommunicera eller ens vara i en grupp
2018-03-26, 22:17
Medlem
Xedomes avatar
Saknar inte Månsson nånstans. Men jämfört med Gubbfläsken i lag Syd är han iofs ett helgon.

Marie, Lillemor, Lina och Ida i lag Nord har tillräckligt med både fysisk och psykisk styrka att slå ut Syd flera gånger om nu. Trots alla PT:are i Gubblaget. Dessutom har de en polis och en stuntman i laget.

Hoppas Snygg-Robban och Ida slår på stort och plundrar Syd så de får äta ordentligt nu också, så är saken biff.

2018-03-26, 22:18
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Fyran visar samma glimtar inför morgondagens avsnitt som de gjorde i söndags. Lag nord tycks inte vilja vara snälla utan tänker ta allt

Skönt att höra. Kände mig orolig här att de skulle vara för snälla. Lag nord är ju mycket snällare hela laget. Men tyckte att de valde bra där med Ida och stuntmannen.
(alternativt polisen, men han kanske inte hade velat stjäla )
2018-03-26, 22:18
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Vore ju underbart om alla röstar på Vickan vid ett eventuellt öråd och hon röstar på gnällfarfar och han sedan åker ut.
De andra kan ju inte ens bli sura på henne då, jag skulle bara bli imponerad av en sådan manöver!

Jim ligger pyrt till dock. Han kommer att vara helt oduglig i nästan alla tävlingar. Röstar dom inte ut honom så snabbt som möjligt så kommer dom att börja förlora tävling efter tävling.

Lag syd har haft sanslös tur hittills i tävlingarna.

De är faktiskt riktigt dumma i huvudet om dom inte röstar ut Jim först, även om Vicky är definitionen av vidrighet.
2018-03-26, 22:27
Medlem
Måste säga att årets Robinson har börjat bra på alla sätt. Titta bara på tävlingarna, det har inte varit några tävlingar för veklingar precis. Bra där TV4
2018-03-26, 22:29
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Skönt att höra. Kände mig orolig här att de skulle vara för snälla. Lag nord är ju mycket snällare hela laget. Men tyckte att de valde bra där med Ida och stuntmannen.
(alternativt polisen, men han kanske inte hade velat stjäla )
Haha! Skillnaden mellan Nord och Syd är ljusår emellan. Bristen på empati i Syd kommer straffa ut sig ordentligt. Nord klarar av att både vara starka under tävling och fungera som bra människor i övrigt också.

Hoppas verkligen Vickan ser till att röra om i röstningsgrytan med amulett & lite sköna bundsförvanter. Om det är möjligt. Snart är de färre i lag Syd och då blir det lättare att få över folk på sin sida. Amuletter har en förmåga att leda till intressanta vändningar.

Undrar om Månsson ligger och gräver efter dylikt på någon ö i närheten. Kanske får fler chanser att kedja ihop sig med en domina.

2018-03-26, 22:46
Medlem
Steinarrs avatar
Insåg precis att Robert Follin har varit med i Vikings.

Tyckte väl att jag kände igen honom:

https://www.youtube.com/watch?v=YQT2Ag9yT-o

Har inte haft någon favorit ännu men nu fick jag precis en! Han ser verkligen ut som en viking också.
2018-03-26, 22:47
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Skönt att höra. Kände mig orolig här att de skulle vara för snälla. Lag nord är ju mycket snällare hela laget.

Förutom häxan Lillemor, förstås.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in