2018-03-26, 21:30
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tänker inte skälla på Victoria. Båda gubbjävlarna (ja, nu tycker jag faktiskt att Jim har börjat visa sin falska sida) och kärringen som är klippt som en flata, är jävligt osympatiska mot henne.
De beter sig illa, och Victoria stod inte ut. Det är ju ändå tufft av henne att fixa att vara ensam sådär. Hon tänker kanske att hon ska klara sig på sitt överskottsfett, som hon gött upp sig med innan Robinson, men där tror jag dock att hon tar sig vatten över huvudet?
Sen bryter det väl mot tävlingen att slå eget läger sådär.
Leif Svensson i tidigare Robinson fick ju en tillsägelse då han var ute och letade saker ensam på ön, att det inte är meningen att de ska vara ute ensamma sådär på ön, utan det hör till att man ska vara med laget.

Vad har dom gjort mot Vicky? Den absolut enda som har varit lite vresig mot Vicky är Nick.

Det där rödhåriga, afghanknullande ludret vill ju inte ens ta emot mat från rumpnissen och Pascal.

Vicky är en sanslöst vidrig person. Förnekar du detta så är du dum i skallen.
Senast redigerad av Steinarr 2018-03-26 kl. 21:32.
2018-03-26, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet
Om han nu tänkte alls, inavlad snapphane.
Han står mest och ser fånig ut, eller ligger och ser fånig ut.
Fast kedja fast brudar är kanske enda sättet han får närkontakt.

Precis börjat följa tråden. Men... har det nämnts tidigare att Månsson är en äldre version av Jesper Fröidh från PH?
Senast redigerad av nouveaudouche 2018-03-26 kl. 21:53.
2018-03-26, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Lite oväntat att Victoria kämpade och var snabb i tävlingen. Dessutom applåderade hon Jim när han sa att han var stolt över att i alla fall ha kommit fram.
Börjar luta åt att hon överdriver sitt snack av någon form av (obegripliga) taktiska skäl.

De vill ju ha ut Nick och denne Victoria sitter med immunitet. Hon kan ta röster (så länge immuniteten förblir hemlig till efter röstning i örådet) och det gör ju rösterna på Nick extra starka.
2018-03-26, 21:42
Medlem
Och det ”hemska” är att han tyckte att Viktoria skulle sluta prata engelska , det är ju patetiskt
2018-03-26, 21:46
Medlem
Undrar vad de hinner plocka på sig på 60 sekunder. Hoppas de tar kokkärl kniv tändstål och mat. Öfvergard var på radio i morse. Han sa att lag syd ägnade aldeles för lite tid till att leta mat. Det är också lite lustigt att det är de vuxna, som borde vet bättre, som bråkar och ungdomarna som försöker medla...
2018-03-26, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nouveaudouche
Precis börjat följa tråden. Men... har det nämnt tidigare att Månsson är en äldre version av Jesper Fröidh från PH?

Det har du rätt i. Skulle varit kul att se Månsson i PH. Han är legend.
2018-03-26, 21:50
Medlem
XtraXs avatar
Har inte sett någon gå längre än 10 meter bort från lägret (den galna kärringen räknas inte). Ut och utforska/leta mat med er.
2018-03-26, 21:51
Medlem
Äppelkäcks avatar
Fy fan. Två skitläbbiga brudar, en i vardera laget.
Flytta över den äckliga Victoria till andra laget och se om hon blir mer omtyckt där. Säkerligen inte eftersom hon är lika vidrig som Lillemor. Kedja ihop henne och Lillemor några dagar så är vi av med båda sen
2018-03-26, 21:54
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Jag tänker inte skälla på Victoria. Båda gubbjävlarna (ja, nu tycker jag faktiskt att Jim har börjat visa sin falska sida) och kärringen som är klippt som en flata, är jävligt osympatiska mot henne.
De beter sig illa, och Victoria stod inte ut. Det är ju ändå tufft av henne att fixa att vara ensam sådär.

Instämmer helt. Hon gjorde rätt som gick sin egen väg. De tre ovan nämnda är både svaga utan de andra två så de vågar inte säga ifrån och fullständigt odrägliga.

Nu gäller det bara att Vicky Villain tar tillfället i akt och använder amuletten så bra hon kan. Får hon över flera på sin sida (vilket hon har chans till vid deras besök hos henne) kan de rösta ut Gubbfläsket lätt.

2018-03-26, 21:58
Medlem
Vore ju underbart om alla röstar på Vickan vid ett eventuellt öråd och hon röstar på gnällfarfar och han sedan åker ut.
De andra kan ju inte ens bli sura på henne då, jag skulle bara bli imponerad av en sådan manöver!
2018-03-26, 22:03
Medlem
Citat:
Såg nu när jag googlade lite. Den fisförnäme elakingen tror väl att han är förmer än andra människor? Det är därför han beter sig så jävla illa.
Karljävel!

Obs att han inte är ensam halvkändis. Nicoline är fd Miss Sverige och Pascal är MMA-stjärna (VM-guld och flera EM-guld). Och i andra laget finns Robert Follin som är skådis i Vikings mm.
2018-03-26, 22:06
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Nick har tydligen blivit mordhotad skriver han på Instagram. I kommentarerna till hans inlägg flödar hatet från olika kvinnor.

Det är väl svenska METOO-eliten antar jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in