2018-03-26, 22:47
Medlem
Det står personlig assistent på tv4. Finns några andra som har titeln VD.
Citat:
Ursprungligen postat av Hassan13371
Det är roligt också att hon är VD.. utan några förmågor att känna in, leda, kommunicera eller ens vara i en grupp
2018-03-26, 22:50
Medlem
Krickedixans avatar
Vilken hemsk människa hon som flyttar hemifrån är. Hur tänker hon? Önskar ingen annan något bra utan allt kretsar bara kring henne och hon uppgör sig som en barnrumpa.
Helt sjukt!
Nu har hon immunitet men hon kommer bli utröstad fort som fan när det finns tillfälle. Det är väl ingen som vill ha kvar henne i sitt läger.
Tror det blir Jim som åker i orådet.
Nick är för bra för laget för att rösta ut honom.
2018-03-26, 22:51
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endyr

Vicky har jobbat med ensamkommande "barn". Hon fick barn med en ensamkommande rätt så snabbt också.
2018-03-26, 22:56
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Vilken hemsk människa hon som flyttar hemifrån är. Hur tänker hon? Önskar ingen annan något bra utan allt kretsar bara kring henne och hon uppgör sig som en barnrumpa.
Helt sjukt!
Nu har hon immunitet men hon kommer bli utröstad fort som fan när det finns tillfälle. Det är väl ingen som vill ha kvar henne i sitt läger.
Tror det blir Jim som åker i orådet.
Nick är för bra för laget för att rösta ut honom.

Nick må vara en fjant men om dom röstar ut honom så kommer dom att förlora nästan alla tävlingar. Jim är fullkomligt oduglig i vattnet, extremt långsam samt smidig som ett kylskåp.
2018-03-26, 22:56
Medlem
InnesIs avatar
Finns det någon anledning till att alla avsnitt kan ses på tv4 play förutom avsnitt 6?
2018-03-26, 23:09
Medlem
Xedomes avatar
Var nyss inne och då fanns avsnitt 6 där & rullade utan problem. Kolla igen.
2018-03-26, 23:33
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endyr

Helt rätt. Det är Marie i lag Nord som är VD, alltså hon som satt i buren över natten.
2018-03-27, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Vet inte hur du tänker nu, skulle snarare sätta honom på sträcka ett. Han klarade ju knappt av att hämta bojen från andra sträckan hur skulla han då klara det ännu längre bort?

Precis som någon annan sa fattar jag inte hur de kunde ge bort sina fisknät frivilligt, jag skulle till och med värdera det högre än tändstål då man trots allt kan göra upp eld utan. Att fånga någon eller några fiskar per dag gör stor skillnad för sin mentala och fysiska hälsa. Verkar som de typ aldrig bekymrar sig för att de inte har mat, skulle vilja se dem utforska ön och bygga sin hyddor bättre. Tycker det är roligt med många tävlingar men vill även ha in mer delar av överlevnad i programmet.

Det jag fetat. Det är därför jag tror dom aldrig behöver gå så hungriga någon av dom...
2018-03-27, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Det jag fetat. Det är därför jag tror dom aldrig behöver gå så hungriga någon av dom...
Jag fattar inte ett dyft! Ja, du fetade men resten?
2018-03-27, 00:35
Medlem
Ojsan

Hur kan man på fullt allvar grina över ett lag man själv pissar på? Ta lådan för 6 personliga saker, behåll fiskenätet och din egen personliga sak. Gör du inte det utan ser till ditt eget stå gör det. Vetefan om Pascal hade haft samma åsikt om han visste... Sen berättar man detta för lilltjejen som då hamnar i att antingen gola eller oxå gå bakom ryggen på sitt lag. Nick må va en idiot i mycket men här har han inte fel, jag fick panik bara av att höra Dee på farmen byta till engelska hit och dit (höll på henne för övrigt) så jag hade gjort som nick i detta fall
Senast redigerad av Hicky 2018-03-27 kl. 00:42. Anledning: Glömde en mening
2018-03-27, 00:40
Medlem
Någon mer som tror att Desiree och Niklas egentligen inte är så mycket ovänner? Idag när de fick ris och salt vände sig till och med Desiree mot Niklas och liksom visade honom grejerna och kompisslog honom med de mot hans bröst.

Nä, jag tror hela bråket kan vara lite Bonnierklippt. Är nog bara Vicky Villain som är helt jävla knäpp.
2018-03-27, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasstillvaro
Någon mer som tror att Desiree och Niklas egentligen inte är så mycket ovänner? Idag när de fick ris och salt vände sig till och med Desiree mot Niklas och liksom visade honom grejerna och kompisslog honom med de mot hans bröst.

Nä, jag tror hela bråket kan vara lite Bonnierklippt. Är nog bara Vicky Villain som är helt jävla knäpp.
Nä, Dessi följer ju Nick på Insta och gillar hans inlägg där så de var nog inte så mycket ovänner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in