2018-03-26, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Både ÖIS och GAIS kan nog få rätt ok år i S1.
Efter att ha sett den matchen kan man nästan säga samma sak om er, ni spelade som ett helt okej mittenlag i Superettan som lyckades sätta den chansen man fick. Nu har jag inte sett nån mer blåvit match i år men har det sett ut som i förrgår skulle jag varit orolig då alla lag inte lär vara lika ineffektiva som oss.
2018-03-26, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAdebesi
La precis en röding på att flopp-Bajen åker ur. Kanske gör dom en stark start men så fort dom får en svacka kommer dom sjunka väldigt djupt pga deras tillsynes obotliga förlorarmentalitet
Det var nog pengar i sjön det. Vad fick du för odds?

Jag är nog en av de mest pessimistiska Bajarna som finns men vi har alldeles för bra offensiv för att dras med i någon bottenstrid.

Är själv sugen på att spela Bajen bli bästa Stockholmslag men har som princip att inte spela på mitt lag.
2018-03-26, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Det var nog pengar i sjön det. Vad fick du för odds?

Jag är nog en av de mest pessimistiska Bajarna som finns men vi har alldeles för bra offensiv för att dras med i någon bottenstrid.

Är själv sugen på att spela Bajen bli bästa Stockholmslag men har som princip att inte spela på mitt lag.
Svenska spel ger 17 gånger pengarna att Bajen åker (utan kval). Att Bajen blir bäst i stan 19 gånger pengarna (Unibet).
2018-03-26, 19:29
Avslutad
Så här skulle min startelva se ut nu. Fan det är nästan så att man har lite förhoppningar om denna säsongen trots allt. Nu får det gärna bli söndag.

Paulinho...................................Crespo. .............................El-Kabir

...............................................Ira ndust............................................. ...

...............................................Fal tsetas............................................ .

Andersson......................................... ..............................................Ande rsson

...................................Ojala.......... ....Lindgren..................Sudic/Hammar

...............................................Abr ahamsson.......................................... .............

Avb. Nasiru, Celik, Lundberg, Berggren, Arkivou, Friberg
2018-03-26, 20:08
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Så här skulle min startelva se ut nu. Fan det är nästan så att man har lite förhoppningar om denna säsongen trots allt. Nu får det gärna bli söndag.

Paulinho...................................Crespo. .............................El-Kabir

...............................................Ira ndust............................................. ...

...............................................Fal tsetas............................................ .

Andersson......................................... ..............................................Ande rsson

...................................Ojala.......... ....Lindgren..................Sudic/Hammar

...............................................Abr ahamsson.......................................... .............

Avb. Nasiru, Celik, Lundberg, Berggren, Arkivou, Friberg

Var har du Emil? Hammar han är inte av allsvensk klass eller har ni trollat med honom?
2018-03-26, 20:20
Medlem
simonvps avatar
Nu var det inte Allsvenskan igår, men slänger ändå iväg denna fråga seriöst: Är Kennedy den rentav bästa frisparksskytten i Allsvenskans historia? Kopierar en fråga jag såg på Twitter igår.
2018-03-26, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Var har du Emil? Hammar han är inte av allsvensk klass eller har ni trollat med honom?

Jag håller Hammar före Wahlström iallafall. Sedan tror jag att Sudic kommer spela ganska tidigt under säsongen.
2018-03-26, 20:33
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag håller Hammar före Wahlström iallafall. Sedan tror jag att Sudic kommer spela ganska tidigt under säsongen.

Jag hoppas verkligen att Sudic får vara skadefri hela året. Han är en bra back när han är frisk.
2018-03-26, 20:44
Medlem
Hur köper jag biljett till bortasektionen på Tele2? (Hammarby - Sirius)

Som jag förstår det är sektion 119 bortasektionen, men det verkar helt omöjligt att köpa biljett.
Det kan väl knappast vara slutsålt, eller? Om inte, var köper jag isåfall biljett?

https://hammarbyfotboll.ebiljett.nu/Home/Tickets?eventId=62
2018-03-26, 20:47
Medlem
maxatdunders avatar
dyker ju upp i diverse gruppen på fb trader blocket, tickster m.m alltså resales
2018-03-26, 20:53
Medlem
Wads avatar
Funkar inte denna länk?

https://hammarbyfotboll.ebiljett.nu/kampanj/bortasirius/
2018-03-26, 20:58
Medlem
Tack, det funkade! Fattar inte hur du lyckades navigera dig dit dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in