Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Vad menar du med "10-11 timmar?"
Han kom upp vid 23-tiden och dök igen vid kvart i fem. Det är 5h45min. Kolla sträckan han färdats, utgå från att ubåten gör 4 knop, och att han håller på med saker under tiden, och ligger stilla i 50 minuter samt rör sig saktare när dumpningen sker. Detta har jag rett ut tidigare i tråden. Tiderna stämmer väl.
Ja, han är en sexualsadist, han är fascinerad av döden och dödsinsikt. Att ha en fastbunden skrikande kvinna ombord hela natten tror jag inte han är intresserad av. Oavsett vilket tror jag inte hon kunnat skrika utan haft en munkavle i så fall, vilket även rättsmedicinaren anser att det finns tecken på.
Som jag sa, det kan ha gått till på olika vis. Detta är min teori.
Jag menar totaltid. Om han är styckad och klar kl 23 så borde det väl rimligtvis vara dags att bege sig till bukten och dumpa? Eller menar du att han är mer fascinerad av henne som lik än sadism? Quick fix och sen sova?
Visst är han fascinerad av döden, men det är lika intressant att binda kvinnor och allt vad det innebär. Har svårt att se att det de uppger troligen är trycklesioner skulle uppstå på den minimala tid hon då är bunden om han ska hinna stycka också i första dyket. Allt sker då på 2 tim och en kvart.