Citat:
Ursprungligen postat av
develi
I 10-11 timmar?
Var inte allt ungefär i samma area i Kögebukt? Torso och huvudet är markerat på bilden, de andra fynden vet jag inte.
Det vore väl mer rimligt iom han sa att han släppt av henne att minska tidsspegeln? Åka hem och klappa katten, städa ur ( hur nu det skulle gå till..).
Jag undrar inte ett dugg varför sexualsadisten Vladimir med kaptensmössan skulle åka runt i sin älskade ubåt och hör en kvinna skrika av skräck. Hans ultimata dröm sen säkert åratal tillbaka, DEN kombon. Han har nog inga problem att dra ut på tiden så störd som denna är.
Inte undra på att han höll på att krocka.
Vad menar du med "10-11 timmar?"
Han kom upp vid 23-tiden och dök igen vid kvart i fem. Det är 5h45min. Kolla sträckan han färdats, utgå från att ubåten gör 4 knop, och att han håller på med saker under tiden, och ligger stilla i 50 minuter samt rör sig saktare när dumpningen sker. Detta har jag rett ut tidigare i tråden. Tiderna stämmer väl.
Ja, han är en sexualsadist, han är fascinerad av döden och dödsinsikt. Att ha en fastbunden skrikande kvinna ombord hela natten tror jag inte han är intresserad av. Oavsett vilket tror jag inte hon kunnat skrika utan haft en munkavle i så fall, vilket även rättsmedicinaren anser att det finns tecken på.
Som jag sa, det kan ha gått till på olika vis. Detta är min teori.