2018-03-25, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Över huvudtaget är friidrottslaget otroligt svagt meritmässigt. Det är väl EM-guld inomhus och liknande de har. Jämför med sådana som Holm, Sjöberg och Gärderud som varit med tidigare och sådana som Bergkvist, Olsson, Kallur och Klüft som inte ens varit med.
Bergkvist och (Christian) Olsson har varit med.
Citera
2018-03-25, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Det är väl Tomas som avses. Åtminstone är det honom jag menar,
Ja! Tomas är vår ryss. Pinsamt att han får vara med.
Citera
2018-03-25, 20:24
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Bergkvist och (Christian) Olsson har varit med.
Ja det har du rätt i. Hade glömt det. Det visar ännu mer att friidrottslaget hade kunna ställa upp med ett mycket meritstarkare lag än detta B-lag.
Citera
2018-03-25, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ja det har du rätt i. Hade glömt det. Det visar ännu mer att friidrottslaget hade kunna ställa upp med ett mycket meritstarkare lag än detta B-lag.
Ja, de borde haft ett bra lag. Men man kanske valde dem efter placering i tidigare mästarnas mästare? Minns inte dem.
Citera
2018-03-25, 20:31
Medlem
Jag har börjat att se på programmet enbart för de videos som spelas med de aktivas karriärer. Tävlingarna är inte så intressanta tycker jag.
Citera
2018-03-25, 20:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Vafan det är ju 3 lag!
Citera
2018-03-25, 20:35
Medlem
Sunneborn är verkligen ett sänke för friidrottslaget så här långt.

Å ändå har de vunnit båda tävlingarna
Citera
2018-03-25, 20:57
Bannlyst
Så jävla rutinerat av Foppa. Såsade sig igenom varenda omgång medan Ewerlöf gick för fullt och sen kör han stenhårt i sista
Citera
2018-03-25, 20:58
Moderator
Dr Kings avatar
Grymt starkt av Foppa i simningen. Hans vinnarskalle och taktiska sinne kom verkligen till sin rätt där. Han tog i precis så mycket det behövdes och la sedan in överväxeln i finalen mot Malin Överlev.
Citera
2018-03-25, 20:59
Medlem
Grisbrottarens avatar
Har Ewerlöf fuskat?
Minns att jag alltid tyckt illa om henne, dels då hon har visat fel attityd många gånger, dels för att hon ger ett intryck av att vara riktigt j-a korkad.
Citera
2018-03-25, 21:02
Medlem
Xedomes avatar
Bara kvinnor kvar sista etappen på 90 grader. Sålunda bör det givetvis vara de som intervjuas efteråt och inte Sunneborn eller Foppa som blev utklassade av damerna i grenen. Uppenbart favoriserad av SVT. Tröttsamt.

Armand Kranzj och Malin Ewerlöf var inspirerande att se. Men klippen är alldeles för långa.

Hade inte varit glad att vara i samma lag som Johansson. Hur tänkte man där egentligen.
Citera
2018-03-25, 21:07
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Har Ewerlöf fuskat?
Minns att jag alltid tyckt illa om henne, dels då hon har visat fel attityd många gånger, dels för att hon ger ett intryck av att vara riktigt j-a korkad.

Nej, det var Tomas som fälldes för doping efter OS i Los Angeles 1984.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in