Citat:
Ursprungligen postat av
boboslacke
Vart du vill komma med hela diskussionen om Ljudet från vapnet är ett mysterium. Verkar som att du försöker trumma upp en bild som innebär att Vapen och kulor är felaktiga då eller... med vilka konsekvenser?
Förfalskad teknisk utredning inklusive obduktionsprotokoll med förfalskade kulor utplacerade etc etc allt baserat på att du anser utan att kunna sakligt övertyga om det att ljudet från en 357 i Stadsmiljö med livlig trafik är "öronbedövande" enlig dina källor samtidigt som du svepande underkänner argument som att de som bemöter bygger en strawman som inte är din ståndpunkt och raserar den.
Jag vill bara komma till att vapnet inte kan stämma (punkt slut) och märkligt nog. Nästa fråga är varför? och vad vi kan nysta i därför.
Efter som alla experter som inte är bakbundna av CP-fallet säger att kulorna också är fel så ligger det en kennel begraven här. Det kan va den tråden som man drar i för att kanske nysta fram en lösning på något viktigt om vi har tur .
Obduktionsprotokollet har jag alltid lämnat där hän, haft lite Krantz vibbar, men det som kommit upp nu motiverar noggrannare undersökning som jag skall ge mig på när jag får tid. Det verkar faktiskt som man döljer en allvarligare skada av någon anledning eller ytterligare en kanal. Spektakulärt så de förslår om det skulle komma i närheten av att vara sant men där är vi inte.
En van pistolskytt står *balanserat* under serien, viftar inte med armarna och skojar inte med skarpladdat osäkrat vapen i handen.