2018-03-25, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Det som Dagbladet skriver att pojkvännen ringde Sirid är fullständigt om bakfoten.
Vi som följde live på danska bt.dk och ekstrabladet finns inget sånt uttalande.
Varför skulle han ha hennes tel nr.??

Viktigt nu att hålla sig till fakta och sammanställa från danmarks live och intervjuer med åklagaren.
Nästa vecka kommer bli späckad med vittnesmål, fler chockartade detaljer om sexuella utsvävningar och hjärndöda artiklar i expressen och aftonbladet.

Håll huvudet kallt och ignorera troll och mördarkramare, just sayin'.

Nej verkar ju mindre troligt att han skulle ha hennes nummer.
Citera
2018-03-25, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du måste ju vara känd för att vara en riktig humorprisse i din högst e v e n t u e l l a bekantskapskrets.

Det pratas om att Madsen skulle lagt eventuella filmer från mordet i något moln eller liknande.

Finns det gratissajter man kan lagra filmer på? I annat fall får de väl gå igenom hans kontohistorik och se var han köpt lagring. Det är väl också högst oklart om han kommer kunna fortsätta betala för denna lagring när han hålls inspärrad.

Det är väl också troligt att han måste ha lämnat spår efter sig i sin jakt efter molntjänster, med tanke på hur bra han har varit på att dölja sina sökningar direkt före seglatsen.

Jag tror i så fall mer på att det ligger ett minneskort nånstans på innanhavets botten.

Klart det finns.
Citera
2018-03-25, 13:36
Medlem
Madsen har, icke oväntat för en man på väg att bli lämnad av sin fru, också förolämpat henne offentligt genom att utelämna privata saker om deras sexliv. Det är om något ett grovt etikettbrott.

Visserligen gör han det för att påverka Deidres vittnesmål. Men det ursäktar inte på något sätt hans beteende.

Deidre ger honom det han inte fann hos sin fru, vilket han menar beror på att Sirid krävde S/M vilket PM med sin känsliga (sick) personlighet inte kunde uppfylla.

Tror väl fan, PM vill ha lidande, pina, skräck hos sin part. Inte njutning, hos andra vilket snarast förtar hans egna njutning då pinan uteblir. Helt kontraproduktivt. Med Deidre är det annorlunda ....

Ett riktigt pervo, iklädd Kaptensmössa+GoPro (som cyklop) med spetsade 50 cm skruvmeljslar i högsta hugg! Skona mig Store Vlad!

Fy Satan.

--------------

Jag tror han filmat, för eget bruk och sparat det i en Molntjänst. Madsen är hela han en person som genomgående tillämpat Trial and Error. För att praktiskt lära sig av misstagen och förbättra.

Att han skulle frångå den metoden i detta fall tvivlar jag starkt på. Av den anledningen tror jag att han filmat. Efter mötet med lastfartygen låg han still i 50 minuter i Yläge.

På Youtube finns otaliga filmer taget in ifrån Nautilus under dykning och placerad på botten, så omöjligt är det uppenbarligen inte. Att filma i det läget heller.
Citera
2018-03-25, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Men då blir det ju svårt att betrakta henne som ett trovärdigt vittne.

Hon är pank - hon behöver pengarna som hon kommer att få genom att agera vittne.
Hon ville få uppmärksamhet av Madsen - nu får hon det minsann..
Hon ville kanske visa för de andra kvinnorna att hon minsann delade hemlisar med Madsen. Att Madsen hade "öppnat sig" för henne angående dödsfixeringen etc. Fast det kanske bara är hon som har den fixeringen?

Hon ser ut som en missbrukare/f.d. missbrukare. Hon kanske har knarkat bort sin hjärna och hallusinerar vid vaket tillstånd. De som har börjat knarka i ung ålder har permanenta skador i sina hjärnor.

Hon försökte ljuga att hon var "rädd för Madsen" - och samtidigt ville hon fånga hans uppmärksamhet kosta vad det kosta vill. Inte trovärdigt.

Det är det här gamla vanliga där tjejer påstår en sak - för att agera sen precis tvärtom. Och det ska alltid räknas som mannens fel..

Madsen hade lämnat henne ifred - men hon lämnade inte honom. Ojoj vad rädd hon måste ha varit. Bäst att skicka en bild på fittan så att han vaknar till.

Tycker hon gett ett trovärdigt intryck.
Citera
2018-03-25, 13:39
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Det som Dagbladet skriver att pojkvännen ringde Sirid är fullständigt om bakfoten.
Vi som följde live på danska bt.dk och ekstrabladet finns inget sånt uttalande.
Varför skulle han ha hennes tel nr.??

Viktigt nu att hålla sig till fakta och sammanställa från danmarks live och intervjuer med åklagaren.
Nästa vecka kommer bli späckad med vittnesmål, fler chockartade detaljer om sexuella utsvävningar och hjärndöda artiklar i expressen och aftonbladet.

Håll huvudet kallt och ignorera troll och mördarkramare, just sayin'.

Han slog väl upp det på sin mobil? S hade ju inte skyddade uppgifter DÅ.
Citera
2018-03-25, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Va?

Jo, han lämnade ju en bit av överarmar och lår.

Det är utrett att han inte kunde få ut en hel kropp ur ubåten ensam, så att det var en transportstyckning DELVIS är i alla fall belagt. Sedan VET vi inte om han fick ut något annat av det, på samma gång. Vi kan ju inte läsa tankar, och vi var inte där. (Inte Jeppe heller.)
Belagt av vem?
Citera
2018-03-25, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Klart det finns.

Tillägget GoProPlus ger den möjligheten

"As a Plus subscriber, you'll get auto cloud backup for unlimited photos and a ton of videos, accessory discounts and more."

https://shop.gopro.com/EMEA/subscription/plus/GoProPlusMonthly.html

För en instruktionsfilm
https://www.cnet.com/how-to/what-is-gopro-plus/
Senast redigerad av Remark 2018-03-25 kl. 13:47.
Citera
2018-03-25, 13:47
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

På Youtube finns otaliga filmer taget in ifrån Nautilus under dykning och placerad på botten, så omöjligt är det uppenbarligen inte. Att filma i det läget heller.

Nej, varför skulle det vara det? Bara man har tillräcklig belysning. Och jag undrar om han hade det, för att kunna få till någon film av tillräckligt god kvalitet för att någon skulle vilja köpa den, på havets botten på natten. Om man kollar på de filmer som finns från N på Youtube, så är det ju väldigt mörka bilder i neddykt tillstånd. Hade han tänkt så långt som till att skaffa ett par starka belysningskällor, spotlights, reflexskärm etc? I så fall har han förstås kastat dem överbord.

(Nu hänger jag med på "er" teori att han filmat, jag tror inte det fanns något att filma.)
Citera
2018-03-25, 13:51
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Belagt av vem?

Av flera: tysken och flera som har försökt det här på forumet. Jag utgår ifrån att danska polisen har gjort samma experiment, eller fattar det ändå. En liten man som M kan helt enkelt inte hoista upp 56 kg dödvikt (no pun intended, det heter faktiskt så) 3-4 meter med bara ett vanligt rep.
Citera
2018-03-25, 13:57
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

"As a Plus subscriber, you'll get auto cloud backup for unlimited photos and a ton of videos, accessory discounts and more."

För en instruktionsfilm

Fast som ’subscriber’ abonnerar man väl utrymme?
Citera
2018-03-25, 14:03
Medlem
Citat:

För en instruktionsfilm

Det borde du tipsa rätten om. De kanske inte vet det.

kobenhavn@domstol.dk
Citera
2018-03-25, 14:05
Medlem
Citat:
Madsen har, icke oväntat för en man på väg att bli lämnad av sin fru, också förolämpat henne offentligt genom att utelämna privata saker om deras sexliv. Det är om något ett grovt etikettbrott.

Visserligen gör han det för att påverka Deidres vittnesmål. Men det ursäktar inte på något sätt hans beteende.

Deidre ger honom det han inte fann hos sin fru, vilket han menar beror på att Sirid krävde S/M vilket PM med sin känsliga (sick) personlighet inte kunde uppfylla.

Tror väl fan, PM vill ha lidande, pina, skräck hos sin part. Inte njutning, hos andra vilket snarast förtar hans egna njutning då pinan uteblir. Helt kontraproduktivt. Med Deidre är det annorlunda ....

Ett riktigt pervo, iklädd Kaptensmössa+GoPro (som cyklop) med spetsade 50 cm skruvmeljslar i högsta hugg! Skona mig Store Vlad!

Fy Satan.

--------------

Jag tror han filmat, för eget bruk och sparat det i en Molntjänst. Madsen är hela han en person som genomgående tillämpat Trial and Error. För att praktiskt lära sig av misstagen och förbättra.

Att han skulle frångå den metoden i detta fall tvivlar jag starkt på. Av den anledningen tror jag att han filmat. Efter mötet med lastfartygen låg han still i 50 minuter i Yläge.

Stackars Madsen. Omringad av S/M-törstiga, snuffilmgloende pervon som skickar den ena äckliga bilden efter varandra i ett försök att få honom intresserad. Till slut brister det för honom. Han orkar inte längre. Det enda han vill är att leva ett svensson-liv tillsammans med en kvinna som Deidre. Någon som han skulle kunna köpa en läppstift till – trots den ansträngda ekonomin..

Jag håller med om att det är ett etikettbrott att berätta om varandras förehavanden i sängen. Men samtidigt har ju många informerat mig om att etikett är TOTALT beroende och sammankopplad till den kultur man lever i. Och i Madsens värld kan man lätt konstatera att det rådde lite andra etikettregler än hos oss vanliga.

Sen missar du också en viktig point när det gäller kvinnans sexualitet. Du utgår från dig själv, den traditionella missionärsställningen och tror att det är så alla andra vill ha´t. Det stämmer inte. Vissa kvinnor NJUTER av lidande, skräck och pina. Jag vet. Det är obegripligt, men du läste ju hur ett vittne triggade Madsen att skrämma henne mer och mer. Inget tycktes vara tillräckligt skrämmande enligt hennes smak.

Jag tror dock som du att Madsen lilla snuffilm finns någonstans i supercymden. Han kanske kan ta betalt av åskådarna även när han sitter inne?
(det har hänt förr att kriminella gör business innanför murarna).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in