2018-04-22, 12:31
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Han gillade satanism det är ju uppenbart. Med mera, allt som tillhör helvetet. Undrar vilken musik han lyssnade på. Paul Bernardo seriemördare (tillsammans med Karla Homolka) gillade New Order. Dom är bra, men får en otäck känsla när jag lyssnar på dom i vetskap att han lyssnade på dem. Snabb pulserande musik och texter som i efterhand kan tänkas passa in som soundtrack till deras mördarenergi.
Intressant tanke det där med musik. Ja, man undrar vad PM lyssnade på!

Paul Bernardo och Kharla var/är bägge psykopater. Så sjukt att de möttes och gifte sig.

Jag såg några filmer på youtube om dem och när Kharla ( som såg till att få en deal lm endast 12 år om hon berättade allt) ” vallades” i deras hus, där de ju mördat, styckat och videofilmat sina offer, frågade polisen om hennes möbler blivit skadade?! Hon frågade även om hon kunde ge en av möblerna till sin syster och ytterligare en fråga. Det var allt hon tänkte på då hon gick runt på brottsplatsen ( en av dem).
Citera
2018-04-22, 12:33
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hahahaha. OK, jag får börja se det mer praktiskt. Vädra pungen var det.
Funderade kring vem som är fotografen och som troligen arrangerat grabbarna grus i denna position?

Om man ser på Madsens fåniga uttryck på bilden, så tror jag det är en kvinnlig fotograf faktiskt. Var ju fler såna i detta umgänge.
Citera
2018-04-22, 12:40
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Om man ser på Madsens fåniga uttryck på bilden, så tror jag det är en kvinnlig fotograf faktiskt. Var ju fler såna i detta umgänge.
Han ser minst sagt fånig ut. Jag förstorade bilden. Det ser ju ut som Ditte i mitten med rosa skor?
Det är kanske den bilden som gjorde att han tjurnade till om munderingen?

Men va fan!
Kolla detta, hahaha. Snacka om att landa rätt i minnet.
Give me five nu typ.

"När Madsens flickvän – tillika praktikant – bär rosa gympaskor på en gruppbild ovanpå Nautilus skriver han att det inte är ”enligt reglementet”."
https://www.expressen.se/kvallsposten/madsens-liv-raketer-ubatar-och-kvinnor/

Lägger till din bild:
https://ing.dk/sites/ing/files/illustration/2017/08/2988873444131279db8f8k.jpg
Senast redigerad av develi 2018-04-22 kl. 12:47.
Citera
2018-04-22, 12:51
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Han ser minst sagt fånig ut. Jag förstorade bilden. Det ser ju ut som Ditte i mitten med rosa skor?

Men va fan!
Give me five nu typ.

"När Madsens flickvän – tillika praktikant – bär rosa gympaskor på en gruppbild ovanpå Nautilus skriver han att det inte är ”enligt reglementet”."

Ha ha fantastiskt develi, du är grym. Det blev altså "efterspel" av dom rosa gympaskorna, ha ha vilken komplett idioti.
Citera
2018-04-22, 12:55
Medlem
develis avatar
Citat:
Ha ha fantastiskt develi, du är grym. Det blev altså "efterspel" av dom rosa gympaskorna, ha ha vilken komplett idioti.
Ja, detta blev roligt, samarbete minst sagt, hahaha. Hade inte en susning om att hon stod där, jag trodde det var bara män och sen erinrade mig nåt gnäll på rosa skor jag läst för länge sen.
Vad vädrar hon då?
Citera
2018-04-22, 13:05
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:

Men va fan!
Give me five nu typ.

Lägger till din bild:
https://ing.dk/sites/ing/files/illustration/2017/08/2988873444131279db8f8k.jpg

Hahaha, giving you 5! 🤪

Ditt minne är perfekt för denna saken, ingenting undgår dig.

Imorgon är det dags för resten av mentalerklæringen. Jag kan knappt bärga mig😆
Citera
2018-04-22, 13:11
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Hahaha, giving you 5! 🤪

Hahaha, ja detta blev allt tokigt. Förstår inte vad han gnäller på? Han säger ju i mentalerklæringen (försöker lära mig ordet, vill skriva RPU..) att han har en fetisch för skor?
Citat:
Ha ha ha ha jag dör. Man har vel inte riktigt konkluderat på det enn.
Fladdermus kanske? Ditt vädringskonsensus funkar ju inte.
Citera
2018-04-22, 13:15
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Hahaha, giving you 5! 🤪

Jag har tyvärr inga större förhoppningar inför morgondagen. Det skulle förvåna mig storligen om åklagaren nu helt plötsligt tagit sig i kragen och oförhappandes styrt upp allting ordentligt när allt annat varit så taffligt presenterat i domstolen.
Citera
2018-04-22, 13:17
Medlem
PhDSalanders avatar
Tack för många intressanta inlägg, diskussioner och länkar, develi och magica bl a.
Har lyssnat på en hel del föreläsningar av Sten Levander om psykopater som är väldigt initierade o lärorika, bra engelska länkar du hade develi att komplettera med så nu är vi väl i tråden fullfjädrade i ämnet✌🏼?🙄😊

Blev intresserad av filmen med Peter Lundin där han målar halva ansiktet svart, fanns det länk till den också?

Läser ikapp tråden idag och ser fram emot imorgon så denna saken kan få ett förhoppningsvis slut.
Har fått nog av mordet och klarar inte se några bilder av Madsen längre eller läsa om detaljerna.

Tar det som ett gott tecken, kanske mitt sista mordfall ever?
Citera
2018-04-22, 13:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Tack för många intressanta inlägg, diskussioner och länkar, develi och magica bl a.
Har lyssnat på en hel del föreläsningar av Sten Levander om psykopater som är väldigt initierade o lärorika, bra engelska länkar du hade develi att komplettera med så nu är vi väl i tråden fullfjädrade i ämnet✌🏼?🙄😊

Blev intresserad av filmen med Peter Lundin där han målar halva ansiktet svart, fanns det länk till den också?

Läser ikapp tråden idag och ser fram emot imorgon så denna saken kan få ett förhoppningsvis slut.
Har fått nog av mordet och klarar inte se några bilder av Madsen längre eller läsa om detaljerna.

Tar det som ett gott tecken, kanske mitt sista mordfall ever?
Tack själv. Just nu är det rosa skor på tapeten.
Det är från T34panzer - här är inlägget med dokumentären:
(FB) Svenska Kim Wall hittad död sedan danska ubåten UC3 Nautilus havererat (2017-08-11)
Citera
2018-04-22, 13:28
Medlem
Citat:
Ha ha ha ha jag dör. Man har vel inte riktigt konkluderat på det enn.

Haha, jag har till slut hittat henne på Facebook. Hon har 2 barn, en dotter o en son är runt 10 år, så hon är helt klart en kvinna. Jobbat på cirkus Bennewies skriver hon, född i Florida, mamman bor i Kph.
Citera
2018-04-22, 13:28
Medlem
develis avatar
Citat:
Tack för et herligt skratt develi. Lite frisk luft är bra för det mesta. I morgon börjar allvaret igjen.
Jaaa. Jag väntar med spänning. Men dina macho män och fladdermuskvinnan på ubåten ledde till mer intressant som fångade mitt intresse med tanke på den som gjort manus dvs Stanley Kubrick. Det är ju ännu en klassiker sett till råpsykopater (A Clockwork Orange) även om detta är en annan film. Får väl gräva mer om varför PM nämner denna film/vad den nu innehåller:

"Madsen introduceras till den här världen via bisexuella studentkompisar. Först via S&M-klubbar, sedan vidare till så kallade kinky salon-klubbar.
– Han beskrev det som något ur Stanley Kubriks ”Eyes wide shut”. Mycket teatraliskt, happenings och så lite knullande i hörnen."

Edit.
Men vad är detta nu då?
"via bisexuella studentkompisar" - de var ju i 3 g. Är inte det gymnasiet? Citatet inleds dock med hans sexualdebut som 25 åring?
Senast redigerad av develi 2018-04-22 kl. 13:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in