Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Ja det var ju lite tydligare ,vad du tänkte men inte sa.
Enligt PM så gifte sig han och S 2011, för att de ville ha en ram för familjebildning.
Nu blev det inget barn men de hade fått 2 st kattungar och 1 st äldre katt istället i familjen.
Men de hade ett polyamoröst förhållande (förutom ramen) med andra partners båda två.
Eftersom S inte är anklagad för mord har vi inte med hennes privatliv att göra och därför vet vi inget heller om det. Men kaka söker maka. Att hon varit gift med PM i 7 år (tillsammans ännu längre) säger en del.
Det är en skribent här som har en våt dröm om att PM har Madonnahorakomplex.
Så det där perversa gör han bara med "slampor" och inte "sin hustru".
Men nu har ju både S och DK vänt honom ryggen. Så där har PM inget att hämta.
Eller tror du att DK är intresserad av en fd kändis utan framtid?
Jag trodde att du kunde läsa mina tankar. Många här hävdar att de kan göra det
Det är en märklig (bort)förklaring att de för de blivande barnens skull skulle gifta sig för att skapa familjen en traditionell ram – som de sen bryter mot hela tiden. Inte ens det danska äktenskapet är polyamoröst utan just monogamt. Och man behöver inte gifta sig om man inte tror på den institutionen.
Att tillbringa så många år av ens liv tillsammans med galningen kan inte gå utan att det sipprar ut ett och annat under årens lopp. Med det sagt behöver S inte ha varit medveten om Madsens styckmordsdrömmar..
Dessa polyamorösa tramspellen som låtsas vara annorlunda och tillåtande trillar sen ändå dit när de precis som alla omoderna moralister gifter sig eller vill gifta sig för att markera någon sorts särställning. Patetiskt i mina ögon.
Huruvida Deidre kan stå emot frestelsen och smickret beror helt och hållet på hur mottaglig hon är för terapin. S har säkert redan börjat en intensivterapi som kommer att fortsätta flera år till..