2018-03-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Jag tycker det är svårt att acceptera att Madsen har gjort allt det här hemska. Det är som att jag inte riktigt kan förstå att en människa kan göra så här mot en annan. Lite som att jag innerst inne önskar att allt ska visa sig vara en olycka. Men så här ser verkligheten ut. Fy

Jag håller med dig. Det går inte att ta in. Man förstår - men ändå inte. Att någon kan sticka ett vasst föremål i en kvinnas slida och dessutom så djupt att det skär sönder henne totalt. Plus att detta upprepas..
Det går bara inte att förstå grymheten i en människa som kan göra så. Han måste vara så sjuk att det absolut inte finns någon som helst möjlighet att få honom ens någorlunda normal någonsin..

Jag tänker på massvåldtäkter i Indien där gärningsmännen drog ut tarmarna på sitt offer - via vaginan..

Man vågar dessutom inte ens tänka tanken vilken smärta detta har förorsakat hos offret. Som att föda ett barn - går det ens att jämföra? Särskilt när offret vet att all smärta är enbart för att skada henne. Inte för att det skulle leda till något gott i slutändan.

Någonstans är det ändå "hälsosamt" att få veta att det existerar så här sjuka individer. Så att lita på folk blint och tro gott om alla - det borde ingen kvinnlig journalist göra..
Citera
2018-03-24, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
M arbetade enligt uppgift 70 timmar i veckan, så mest troligt var det väl han. Han var väl en sådan som de alltid eftersöker till karriärjobb i London City: en som "works hard but plays hard too". I den mån han hade psykiatriska diagnoser, så var de i alla fall inte av den typen som påverkar arbetsförmågan.
Han har väl aldrig arbetat så inge kan veta om han fungerade i ett riktigt arbetsliv med chefer och krav på att prestera resultat och lönsamhet.
Citera
2018-03-24, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Inte för att jordas som vid elarbeten utan för att förankras och hållas stilla på botten.

Det är såklart bara skrattretande om DET var var vad han menade...
Citera
2018-03-24, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Precis, bilden var så tydlig, även när man förstorade. Jag tänkte från början att det där såg inte riktigt ok ut, så ser det inte ut efter snus. Jag anade oråd och började tänka hemskheter men sen lugnade jag mig och tänkte att fantasin inte skulle skena iväg.
Sen började man förstå...

Precis så tänkte och kände jag också, men vågade inte dryfta det i tråden.
Citera
2018-03-24, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jag håller med dig. Det går inte att ta in. Man förstår - men ändå inte. Att någon kan sticka ett vasst föremål i en kvinnas slida och dessutom så djupt att det skär sönder henne totalt. Plus att detta upprepas..
Det går bara inte att förstå grymheten i en människa som kan göra så. Han måste vara så sjuk att det absolut inte finns någon som helst möjlighet att få honom ens någorlunda normal någonsin..

Jag tänker på massvåldtäkter i Indien där gärningsmännen drog ut tarmarna på sitt offer - via vaginan..

Man vågar dessutom inte ens tänka tanken vilken smärta detta har förorsakat hos offret. Som att föda ett barn - går det ens att jämföra? Särskilt när offret vet att all smärta är enbart för att skada henne. Inte för att det skulle leda till något gott i slutändan.

Någonstans är det ändå "hälsosamt" att få veta att det existerar så här sjuka individer. Så att lita på folk blint och tro gott om alla - det borde ingen kvinnlig journalist göra..
Håller helt med dig där! Hoppas kvinnliga journalister hädanefter är extremt noga med sitt säkerhetstänk. Hade de varit två hade situationen varit en annan.
Citera
2018-03-24, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av commandaria
Min spekulation:
Kanske hoppades frun (dvs nuvarande Ex-frun)
att han skulle lyckas med att skjuta ut sig själv i rymden och aldrig komma hem igen.
Jag tror inte att de hade särskilt kul eller mysigt ihop - när de var tillsammans på tu man hand.

Och jag tror att du i detta utgår från dig själv och dina värderingar.

Hon var gift med PM sen 2011 och inget tyder på att det vankades skilsmässa ifall denna lilla episod inte hade kommit emellan deras stora kärlek. De saknade ju varandra så att det gjorde ont i kroppen. Hon hade sin tatuering på armen och han försäkrade sin kärlek till henne på bloggen.

Detta är återigen ett bra ex hur man inte ska tro att andra är som en själv. Massor av kvinnor har funnit Madsen sexy och attraktiv. Massor ha velat ha honom mellan sina ben.

Själv förstår man inte "varför" men det är en annan femma..
Citera
2018-03-24, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Ser framför mig hur PM lallar runt naken på RML med go-pron på huvudet, svettig...'Kan noen for helvede hjelpe mei at få in filmen i computern?'...
hahahahah, usch, ja precis. Att hävda att killen är ett geni i allt som kommer till teknik och att bygga ubåtar men inte vet hur man skapar en mapp på en dator, man kan tycka att de två bilderna krockar något...
Citera
2018-03-24, 16:21
Medlem
Citat:
M arbetade enligt uppgift 70 timmar i veckan, så mest troligt var det väl han. Han var väl en sådan som de alltid eftersöker till karriärjobb i London City: en som "works hard but plays hard too". I den mån han hade psykiatriska diagnoser, så var de i alla fall inte av den typen som påverkar arbetsförmågan.
hahaha, ja, precis. "Karriärjobb i london" brukar aldrig kräva att man kan samarbeta med andra och att man inte fyller jobbdatorn med tortyrporr, madsen låter precis klippt och skuren för det...
Citera
2018-03-24, 16:22
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Var är bilden?
Här: http://forumbilder.se/H69OG/pm

Ladda ner den och sen kan du förstora det du vill titta närmare på i ditt fotoprogram
Citera
2018-03-24, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av develi
# hans beskrivning om dödsorsak i CO-olycka ska enligt uträkningar ha nått temperaturer som gett brännskador vilket inte påvisats via obduktion.

Alltså detta, vadå temperaturer? Var kommer detta ifrån? Om hon skulle dött av kolmonoxidförgiftining så innebär inte det några höga temperaturer. Vad menas egentligen här, skulle motorn ha alstrat värmen så att hon dött av värmeutvecklingen i kombination av CO förgiftning??

Ärligt talat, vad i hela fridens namn yrar ni om egentligen?

Har ni blandat ihop brand med förgiftning från avgaser??
Senast redigerad av Netwhistler 2018-03-24 kl. 16:25.
Citera
2018-03-24, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
hahahahah, usch, ja precis. Att hävda att killen är ett geni i allt som kommer till teknik och att bygga ubåtar men inte vet hur man skapar en mapp på en dator, man kan tycka att de två bilderna krockar något...
Inget sägs om att han skulle vara savant
Citera
2018-03-24, 16:25
Medlem
Citat:
Arbetade 70 timmar lär ju vara ännu en patologisk lögn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in