Citat:
Ursprungligen postat av
Mint100
Jag tycker det är svårt att acceptera att Madsen har gjort allt det här hemska. Det är som att jag inte riktigt kan förstå att en människa kan göra så här mot en annan. Lite som att jag innerst inne önskar att allt ska visa sig vara en olycka. Men så här ser verkligheten ut. Fy
Jag håller med dig. Det går inte att ta in. Man förstår - men ändå inte. Att någon kan sticka ett vasst föremål i en kvinnas slida och dessutom så djupt att det skär sönder henne totalt. Plus att detta upprepas..
Det går bara inte att förstå grymheten i en människa som kan göra så. Han måste vara så sjuk att det absolut inte finns någon som helst möjlighet att få honom ens någorlunda normal någonsin..
Jag tänker på massvåldtäkter i Indien där gärningsmännen drog ut tarmarna på sitt offer - via vaginan..
Man vågar dessutom inte ens tänka tanken vilken smärta detta har förorsakat hos offret. Som att föda ett barn - går det ens att jämföra? Särskilt när offret vet att all smärta är enbart för att skada henne. Inte för att det skulle leda till något gott i slutändan.
Någonstans är det ändå "hälsosamt" att få veta att det existerar så här sjuka individer. Så att lita på folk blint och tro gott om alla - det borde ingen kvinnlig journalist göra..