2018-03-23, 23:44
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Go-pro-kamera. Visst låter det sexigt! En karl med en fastspänd kamera på huvudet. Man undrar verkligen över hans knäppa sexpartners?
Ungefär som att ligga med en jävla cyklop.
Citera
2018-03-23, 23:45
Medlem
Citat:
Go-pro-kamera. Visst låter det sexigt! En karl med en fastspänd kamera på huvudet. Man undrar verkligen över hans knäppa sexpartners?

Han umgicks ju bara med likasinnade, som tyckte det var spännande och Peter charmig samt häftig med sina ständiga upptåg. Man visste aldrig vad en kväll med Peter skulle innebära ....
Citera
2018-03-23, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex

Min första tanke också . Peter Cyklop, Peter Ubåt ... jag spelar många roller
Citera
2018-03-23, 23:51
Medlem
Citat:
Endera har han svalt det, bajsat ut det och gömt det. Ett pyttelitet minneskort borde väl gå att gömma? Trycka in i fodret på en sko eller nåt. Eller, så hann han gömma det vid landstigningen och har bett någon som han litar på (Deirdre eller frun?) att hämta det och förvara åt honom. Låter alldeles för fantasifullt kanske men om han bett någon av dessa kvinnor att hämta minneskortet och de har sett innehållet så förklarar det enkelt att frun tog ut skilsmässa eller om det var Deirdre, att hon ställde in sitt besök hos honom.
Naturligtvis räcker all info som kommit ut om fallet till att frun ville skiljas och att Deirdre ställde in sitt besök - till detta behövdes inga hemska scener från ett minneskort.
Var bara en lite långsökt fundering....
Nix,pix. PM får bara ha övervakade besök 1/vecka. S har slutat besöka honom. DK hade planerat 2 besök men ställde in.
All hans post ut och in läses. Och han häktades direkt. Regelbundna visitationer av fånges cell,kläder,skor,hygienartiklar (JMs kapsyllock till cerat tex). Förövrigt har han en penna,ett block och en miniräknare. Tre saker till att visitera regelbundet. Någon utifrån kan ej hjälpt PM.
Citera
2018-03-23, 23:54
Medlem
Citat:
Det finns alla möjliga sexuella dragningar. Ja,så länge det inte inbegriper våld utan samtycke lägger jag mig inte i vad folk har för sig.
EDIT: Jag menade inte att såra några exhibitionisters känslor här. Det är PM jag vill såra
Senast redigerad av ottoplommon 2018-03-24 kl. 00:07.
Citera
2018-03-23, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Här är den:

https://www.psychologytoday.com/us/blog/in-excess/201501/life-knife-edge
Tack. Den fungerade! Nattlektyr till senare.
Citera
2018-03-23, 23:57
Medlem
Citat:
Sidan finns inte på den länken men jag sökte på lite annat sätt och hittade en annan sida, vet ej riktigt om det var samma:
https://www.psychologytoday.com/us/blog/in-excess/201501/life-knife-edge
Tack så mycket. Det var samma. Men man vet aldrig när en länk blir trasig.
Citera
2018-03-24, 00:01
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Nix,pix. PM får bara ha övervakade besök 1/vecka. S har slutat besöka honom. DK hade planerat 2 besök men ställde in.
All hans post ut och in läses. Och han häktades direkt. Regelbundna visitationer av fånges cell,kläder,skor,hygienartiklar (JMs kapsyllock till cerat tex). Förövrigt har han en penna,ett block och en miniräknare. Tre saker till att visitera regelbundet. Någon utifrån kan ej hjälpt PM.
Menade inte att någon skulle lämnat det till honom eller skickat per post, det är ju omöjligt.
Menade att någon förvarar det åt honom om han hann lägga undan det innan han åkte iväg med polisen, men chansen är väl minimal.
Och ja, du har rätt i att han omöjligt kan gömma det i cellen osv.
Var bara lite fantasifulla spekulationer för jag tror ju verkligen att han både fotat och filmat sitt dåd.
Citera
2018-03-24, 00:05
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Nu tänker du nog lite kort. Någon kan väl tagit tillvara ett minneskort för hans räkning. Det är väl inte troligt att de skulle försöka få in det till honom i häktet. Det här är once-in-a-lifetime stuff. Det kan vila någonstans tills alla vindar blåst färdigt.
Citera
2018-03-24, 00:10
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Praktikanten berättade om det australienska filmteamet som var i verkstaden och att Sirid då också varit med där. Förstod att Kim Wall kom dit på te i anslutning till det, vilket kan innebära att frun och Kim kan ha setts/träffats. Frun som bör vara luttrad vid det här laget måste redan då anat vartåt det barkade hän ....
Intressant iakttagelse, det är mycket möjligt att fru SM (Sirid Madsen) vet en hel del, skulle gärna vilja höra förhör med henne.
Citera
2018-03-24, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Nu tänker du nog lite kort. Någon kan väl tagit tillvara ett minneskort för hans räkning. Det är väl inte troligt att de skulle försöka få in det till honom i häktet. Det här är once-in-a-lifetime stuff. Det kan vila någonstans tills alla vindar blåst färdigt.
Jag tänker på ett minneskort uteslutande här. Om han via Thor har lyckats skicka i väg material till en likasinnad är ju inte uteslutet. Mer än att Thor är väldigt trögt och tar väldigt lång tid på sig.
Dessutom har nog polisen självklart jobbat som galningar med det här spåret. De har ju alla resurser.
För hade de fått tillgång till film/foto från gärningen så hade det varit tyngsta beviset ju.
PS:Jag läste en lång intervju med fritidsfiskarna som räddade PM i Helsingörs dagblad.
De verkade vara helyllegrabbar. Tyvärr blev det en betalartikel sedan. Så dem misstänker jag ej, att de för ett ögonblick skulle hjälpt PM.
Citera
2018-03-24, 00:28
Medlem
kugutts avatar
Om man förstorar upp den här bilden, ligger det inte endå något i hans högre bröstficka?

https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=rIToGfrP&id=6D5EB2A471C9 FDEA7C73AD716B19B1285E3E0BCC&thid=OIP.rIToGfrPgv9n DNHC8WgdzgHaE8&q=peter+madsen&simid=60799601931374 1673&selectedIndex=107&ajaxhist=0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in