2018-03-21, 12:58
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Låt oss säga att det är så, att Q är den som sänder bomber till svarta i Texas, det kan då peka mot att det är en galning som har varit tillräckligt bred i sina meddelanden för att folk ska tro denne vilket i sin tur har lett till att dess vanföreställningar enbart har stärkts och därmed bestämt sig för att ta till våld. (Tänk det Manson ville med Helter Skelter)

Galning eller kontrollerad opposition? Skillnaden förvisso hårfin i min värld. Intressant att du tog upp shillen Manson i det hela. Mannen med flyttbara hakkors i pannan. En av förgrundsfigurerna som planterades i MSM som "The bad guy" för the altrightmovement som skulle känna "guilt by assosiation" om man påstod något som han också hade sagt.
Senast redigerad av Lugnochro 2018-03-21 kl. 13:02. Anledning: tilläggsinformation
Citera
2018-03-21, 13:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Galning eller kontrollerad opposition? Skillnaden förvisso hårfin i min värld. Intressant att du tog upp shillen Manson i det hela. Mannen med flyttbara hakkors i pannan. En av förgrundsfigurerna som planterades i MSM som "The bad guy".

Tror knappast att han var planterad med tanke på hans sekt som fortfarande existerade medan han levde och satt i fängelse, han var en genuint galning som tappade all koppling till verkligheten och bombaren i Texas är/var troligen en liknande sjuk individ.

Problematiken med Q är att han är på tok för bred i det han säger, bland annat så väntar vi väl fortfarande på att Trump ska säga att stormen har anlänt och yxa i sitt twitterflöde och snacket om arresteringar från förra året verkar aldrig ha hänt i USA.

Att det nu snackas om "lock her up" är i mina ögon bara ett bevis för att Q verkligen inte har något nytt att komma med men vet vilken typ av publiken han/de har att göra med då de ganska klart och tydligt är antingen Trump supportrar eller starkt emot Clinton och status quoe
Citera
2018-03-21, 13:05
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Tror knappast att han var planterad med tanke på hans sekt som fortfarande existerade medan han levde och satt i fängelse, han var en genuint galning som tappade all koppling till verkligheten och bombaren i Texas är/var troligen en liknande sjuk individ.

Problematiken med Q är att han är på tok för bred i det han säger, bland annat så väntar vi väl fortfarande på att Trump ska säga att stormen har anlänt och yxa i sitt twitterflöde och snacket om arresteringar från förra året verkar aldrig ha hänt i USA.

Att det nu snackas om "lock her up" är i mina ögon bara ett bevis för att Q verkligen inte har något nytt att komma med men vet vilken typ av publiken han/de har att göra med då de ganska klart och tydligt är antingen Trump supportrar eller starkt emot Clinton och status quoe
Se tillägget jag gjorde ovan medans du skrev. Googla lite på Manson btw.
Citera
2018-03-21, 13:08
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Se tillägget jag gjorde ovan medans du skrev. Googla lite på Manson btw.

Manson var absolut inte Altright, under de sista 20+ åren av sitt liv så sa han bokstavligen att man inte skulle lyssna på honom för han visste inte själv vad han sa, sen har jag aldrig hört/sett någon annan än dig jämföra Manson med de nazister som har tagit över altright rörelsen
Citera
2018-03-21, 13:20
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ok, med andra ord inte bara jag som går i de funderingarna. Ja, hela historien luktar ju "Conquer by divide"

Nu haglar försvars inlägg för att dölja sanning här. Inte förvånad. (Inte riktat mot dig lugnochro du hajjar)

Citat:
Ok, med andra ord inte bara jag som går i de funderingarna. Ja, hela historien luktar ju "Conquer by divide"

Det borde vara uppenbart för alla som säger sig vara "vakna" att Q är kontrollerad opposition. Varför är inte John Podesta och Hillary i fängelse än?

VAKNA FÖR I HELVETE JAG BLIR FAN ARG NÄR JAG SER SMARTA MÄNNISKOR SLÖSA SIN TANKEKRAFT PÅ EN NY OMGÅNG TROLLERI. ALLA SOM TROR Q ÄR LEGIT ÄR HALV-VAKNA OCH MAKTELITEN GARVAR ÄNDA TILL BANKEN
Senast redigerad av Lilabanan 2018-03-21 kl. 13:27.
Citera
2018-03-21, 13:20
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Manson var absolut inte Altright, under de sista 20+ åren av sitt liv så sa han bokstavligen att man inte skulle lyssna på honom för han visste inte själv vad han sa, sen har jag aldrig hört/sett någon annan än dig jämföra Manson med de nazister som har tagit över altright rörelsen
För att vi lever i olika verkligheter.
Citera
2018-03-21, 13:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
För att vi lever i olika verkligheter.

Du måste röra dig bland extremt vänsterliberala ultra-Pk människor i sådana fall för jag har som sagt aldrig hört någon jämföra Charles Manson och Alt-Right rörelsen, inte ens Manson och Trump är jämförda
Citera
2018-03-21, 13:27
Medlem
Citat:
Tänkte delge en fundering jag haft en längre tid nu, men som jag tänkte dela med mig av.
Tänk om Q är Deep State och deras syfte är att få så många som möjligt med sig så det blir ohållbart och då kommer Trump ut med ett lagförslag att det ska bli förbjudet att posta konspirationer?
Det vore väl spiken i kistan?

Ingenting om judarna eller sionisterna. Jaghar hela tiden misstänkt att Benjamin Netanyahu ligger bakom Q för att avleda uppmärksamheten från Israels inblandning i Syrien.

Sen har det varit misstänkt tyst om 11/9 där Mossad och Saudiarabien misstänks vara inblandade.
Citera
2018-03-21, 13:31
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Att du börjar använda invektiv uppfunna av de Frankfurtskolade kulturmarxisterna istället för att bemöda dig att googla några minuter är bara onödig pajkastning. jag är här och postar för att vi ska få upp en bild som är så nära sanningen vi kan komma.

Varför ska jag googlesöka när jag vet att det inte är en generell eller ens seriös jämförelse som folk utanför Tumbler och Twitter gör.

Som sagt, Manson var inte Alt Right, han identiferade sig aldrig som det och kan därför varken tillhöra dem eller jämföras med dem, allt annat är trams.

Däremot så kan man se ett liknande effektfullt användande av andra mellan Q och Manson, de både verkar lyckas leda folk som vill läsa in det de vill i vad de säger och därmed agerar därefter.

Hur lång tid tror du/ni att det tar innan vi ser någon galning börjar agera kring det Q säger likt hur galningen som gick in och sköt på Komet Pingpong gjorde enbart för att Alex Jones skrek om hur den pizzerian var en håla för pedofiler?
Citera
2018-03-21, 13:32
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Ingenting om judarna eller sionisterna. Jaghar hela tiden misstänkt att Benjamin Netanyahu ligger bakom Q för att avleda uppmärksamheten från Israels inblandning i Syrien.

Sen har det varit misstänkt tyst om 11/9 där Mossad och Saudiarabien misstänks vara inblandade.
Så kan det vara. Ja, får man inte ihop alla pusselbitar så måste man ju fundera på andra möjligheter.
Citera
2018-03-21, 13:40
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero

Hade hela den här rörelsen med Trump, Q, alt-right osv varit legit, så hade vi alla vetat vid det här laget att Mossad orkestrerad 9/11 och USA som är köpt av sionisterna Rothschilds gav vika och lät 3000 av deras egna dö för Israel.
The Federal Reserve hade hängts ut för vad de är. En privat bank. Som styr våra politikwr. För pengar är det som styr. Pengar leder till makt. Makt leder till kontroll.

Dessa psykopater gör allt för att kontrollera oss. Och kontrollera vad vi ska tycka och tänka. De vill skapa tjafs bland alla oss som förut trodde vi var på samma bana. NU splittras även vi. DIVIDE AND CONQUER

Jag är så trött på detta. Jag uppmanar alla som läser att söka videos om De 5 dansande israelerna som var de enda som arresterades på dagen 9/11. 9/11 var vår tids Pearl harbour.
Uppmanar även alla som läser att kolla upp Israels skoningslösa attack mot USS Liberty under 6-dagars kriget.

Jag uppmanar alla att sluta svälja det som låter bra. Sök er egen information och se informationen ifrån alla håll och lägg ihop pusselbitarna. Svaret är skrattretande enkelt. För er som har konto och kan se min signatur, där finns några bra videos. Men jag uppmanar er att söka själva.

Tack för mig.
Senast redigerad av Lilabanan 2018-03-21 kl. 13:52.
Citera
2018-03-21, 13:40
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Varför ska jag googlesöka när jag vet att det inte är en generell eller ens seriös jämförelse som folk utanför Tumbler och Twitter gör.

Som sagt, Manson var inte Alt Right, han identiferade sig aldrig som det och kan därför varken tillhöra dem eller jämföras med dem, allt annat är trams.
Allt som får fortgå fast det inte är logiskt är i min värld trams. Så inte ens ordet trams är vi överens om.

Citat:
Däremot så kan man se ett liknande effektfullt användande av andra mellan Q och Manson, de både verkar lyckas leda folk som vill läsa in det de vill i vad de säger och därmed agerar därefter.

Hur lång tid tror du/ni att det tar innan vi ser någon galning börjar agera kring det Q säger likt hur galningen som gick in och sköt på Komet Pingpong gjorde enbart för att Alex Jones skrek om hur den pizzerian var en håla för pedofiler?
Exakt. Då är det väl bra om vi tar reda på så mycket som möjligt, oavsett vart det leder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in