2018-03-19, 15:21
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrPwgym
Typiskt att kvotera in feminister, en bög och en mörkerhona. Men bästa av allt är ju att Miss Sweden vinnaren är med, Nicoline Artursson=

https://www.instagram.com/nicolineartursson/?hl=sv

Sämsta enligt mig är att det sänds endast en gång i veckan. Men det skall bli kul att följa dessa stollar och personer i vår =) Kroppsbyggaren skall bli kul att följa och hans kunskaper.

Kul att personliga saker man kunde ta med var en bok, hårgelé och en rakhyvel. Snacka om ytligt och onödigt.
Det sänds 5 gånger i veckan mån-tors 19:30-2:00 och söndag 21:00.
2018-03-19, 15:22
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Lillemor låter exakt som Katrin Zytomierska, trodde att det var Katrin som var med först
2018-03-19, 16:25
Avstängd
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Att dessutom behöva sitta ner och inte kunna sträcka på benen. Vad jag kunde se kunde hon inte stå upp, dels för att buren inte var tillräckligt hög, och om hon ändå kunde stå upp var det för stort mellanrum mellan stockarna för att det skulle bli bekvämt.
Det krävs ett enormt starkt psyke för att klara något sådant.
2018-03-19, 16:26
Avslutad
Nu var det många år sedan man såg Robinson. Men bläddrade förbi häromdagen och alltså Nicoline måste ju vara Sveriges vackraste tjej?
2018-03-19, 18:18
Medlem
Klopeks avatar
Än så länge bara ett avsnitt så allt kan ändras vad jag tycker om dom olika personerna. Däremot hatobjekt har jag redan ett, förbannat snabbt gick det;
Scouttjejen som hatar män. Den där bruden är ju en sådan där typisk universitettjej som studerar konst, teater, genus m.m och hatar män. Henne ogillar man ju direkt.

Den mest efterblivna dumsnälla månsson vem annars. Hur i helvete kan han välja kedja fast sig med en tjej? "Jag tänkte inte på" nähä så han tänkte inte på att dom ska pissa och bajsa ihop på flera dagar, urblåst! Förstår hennes reaktion. Det enda han inte skulle välja var en tjej, vem av killarna spelar mindre roll.

Just nu tycker jag den inkvoterade negern som är polis verkar mest vettig. Verkar jordnära och mest normal hittills.

Den där teaterbögen som fnissar som han fått en banan i röven. Snälla vad gör han där. Får bara rysningar i kroppen varje gång han öppnar käften.
2018-03-19, 18:31
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Det sänds 5 gånger i veckan mån-tors 19:30-2:00 och söndag 21:00.

Jepp Robinson ska försöka axla farmens mantel. På farmen hade man ju storbondeval på måndagen, förstekämpeval på onsdagen eller torsdagen o sen tinget på söndagen. Hoppas Robinson har något liknande schema så det blir lite struktur i det hela.
2018-03-19, 18:44
Medlem
Jannebigplays avatar
Återigen så har de fullkomligt våldtagit ett välfungerande koncept. Måste jag gå till TV4 själv och styra upp hur fan Robinson ska vara strukturerat. Ett avsnitt i veckan, 1h långt. Två lag, pristävling, immunitetstävling och sedan öråd. Lägg gärna ut idoler för att kryssa spänningen lite. Vafan är det för skit med kedjor och burar och 30x4 avsnitt i veckan. Nej säger jag!

Något som skulle kunna fungera är om de kör följande:

Måndag: Visa sviterna av föregående veckas öråd. Någon kanske är förbannad över att polaren åkte ut.
Tisdag: Pristävling
Onsdag: Immunitetstävling
Torsdag: Paktande inför det stundande örådet.
Söndag: Öråd.
Senast redigerad av Jannebigplay 2018-03-19 kl. 18:46.
2018-03-19, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek

Just nu tycker jag den inkvoterade negern som är polis verkar mest vettig. Verkar jordnära och mest normal hittills.

Ja, han verkar vettig och jordnära men inkvoterad neger förstår jag inte vad du menar med. Ska man undvika sökanden som är mörkhyade och bara ha svenskar med rena ariska blodsband? Är inte så samhället ser ut. Är tjejerna med inkvoterade, och de äldre?
2018-03-19, 19:37
Medlem
DyslexiKungens avatar
Snuten ser ju ut som en Muslim en Ayatollah
2018-03-19, 19:39
Medlem
bombaccis avatar
Bara jag som tycker blonda tjejen är snygg? I lag nord...
2018-03-19, 19:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Bara jag som tycker blonda tjejen är snygg? I lag nord...

nej lina/lisa är en riktig snygging
2018-03-19, 19:43
Medlem
bombaccis avatar
Robinson castingansvsriga har nog räknat med att ha lite bikinibilder o killar som visar musklerna. Lite skillnad mot farmen, blonda tjejen, Lillemor o en tjej till ser ju bra ut o finns flera snygga killar med också, t ex Pt killen o blonda unga killen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in