2018-03-19, 12:26
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det finns en del dugliga i gruppen som är vana vid det mesta, Nick t. ex. Det ska bli intressant att se hur långt han kommer att gå. Jag led med kvinnan som fick sitta en hel natt i buren, det var starkt av henne att inte gripas av panik.
Att dessutom behöva sitta ner och inte kunna sträcka på benen. Vad jag kunde se kunde hon inte stå upp, dels för att buren inte var tillräckligt hög, och om hon ändå kunde stå upp var det för stort mellanrum mellan stockarna för att det skulle bli bekvämt.
2018-03-19, 12:30
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Det blev för tröttsamt att se Anders Ö upprepa samma gest hela tiden.
Slå ut med händern åt båda sidorna. Hela tiden, gång på gång..
Ska inte titta tror jag. Kommer bara att räkna handgesterna.
Det är hans stil, han gör väl likadant i Arga snickaren. Jag ser det här enbart för att få titta på Anders.
2018-03-19, 12:38
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Det är hans stil, han gör väl likadant i Arga snickaren. Jag ser det här enbart för att få titta på Anders.

Jag blir yr av handviftandet. Det första t ex en TV-hallåa får lära sej är att inte vifta med händerna framför kameran. Störande och tar bort fokus från det som säjs och sker.
Kan ingen regissera hans kroppsspråk? Eller sätta på karln handbojor så även jag får se Robinson.
Jag har förstått att det var intressant redan igår.
Jag vill ju se lite mer av deltagarna och inte bara ett par gestikulerande händer.
2018-03-19, 12:51
Avslutad
Citat:

Varför vill du titta på Anders?
2018-03-19, 13:03
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jag blir yr av handviftandet. Det första t ex en TV-hallåa får lära sej är att inte vifta med händerna framför kameran. Störande och tar bort fokus från det som säjs och sker.
Kan ingen regissera hans kroppsspråk? Eller sätta på karln handbojor så även jag får se Robinson.
Jag har förstått att det var intressant redan igår.
Jag vill ju se lite mer av deltagarna och inte bara ett par gestikulerande händer.
Men han var inte med SÅ mycket, mest i början vilket är självklart och senare vid ett besök när någon skulle upp i buren. Tyckte nog ändå att deltagarna fick den mesta av tv-tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Varför vill du titta på Anders?
Gillar honom.
2018-03-19, 13:18
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Men han var inte med SÅ mycket, mest i början vilket är självklart och senare vid ett besök när någon skulle upp i buren. Tyckte nog ändå att deltagarna fick den mesta av tv-tiden.

Gillar honom.

Jag gav ju upp redan i början efter att ha blivit bortviftad.
Jag gillar inte Anders. Gillar inte elaka kockar, snickare, lärare, tiggare, grannar elller trollkarlar.
2018-03-19, 13:33
Medlem
elimes avatar
Starkt av hon som satte sig i buren. Fick inte hennes lagkamrater hålla henne sällskap utanför? Det torde väl inte ha varit allt för långt från deras läger? Bussiga klubben liksom..
2018-03-19, 13:38
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Strongt av kvinnan att kämpa för sitt lag och ta mötet med buren. Karlarna rörde knappt en min eller erbjöd sig själva. Mesar =)

Ska bli intressant att se fortsättningen ikväll.
2018-03-19, 13:45
Medlem
Citat:
Att dessutom behöva sitta ner och inte kunna sträcka på benen. Vad jag kunde se kunde hon inte stå upp, dels för att buren inte var tillräckligt hög, och om hon ändå kunde stå upp var det för stort mellanrum mellan stockarna för att det skulle bli bekvämt.

Jo hon kunde sträcka ut benen, brett mellan gallerspjälorna.
2018-03-19, 13:55
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jo hon kunde sträcka ut benen, brett mellan gallerspjälorna.
Ja det stämmer bra det, det kunde hon ju.
2018-03-19, 14:52
Medlem
DrPwgyms avatar
Typiskt att kvotera in feminister, en bög och en mörkerhona. Men bästa av allt är ju att Miss Sweden vinnaren är med, Nicoline Artursson=

https://www.instagram.com/nicolineartursson/?hl=sv

Sämsta enligt mig är att det sänds endast en gång i veckan. Men det skall bli kul att följa dessa stollar och personer i vår =) Kroppsbyggaren skall bli kul att följa och hans kunskaper.

Kul att personliga saker man kunde ta med var en bok, hårgelé och en rakhyvel. Snacka om ytligt och onödigt.
Senast redigerad av DrPwgym 2018-03-19 kl. 15:00. Anledning: lägga till info
2018-03-19, 15:19
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrPwgym
Typiskt att kvotera in feminister, en bög och en mörkerhona. Men bästa av allt är ju att Miss Sweden vinnaren är med, Nicoline Artursson=

https://www.instagram.com/nicolineartursson/?hl=sv

Sämsta enligt mig är att det sänds endast en gång i veckan. Men det skall bli kul att följa dessa stollar och personer i vår =) Kroppsbyggaren skall bli kul att följa och hans kunskaper.

Kul att personliga saker man kunde ta med var en bok, hårgelé och en rakhyvel. Snacka om ytligt och onödigt.
Tror du blandar ihop Robinson och Farmen VIP. Robinson går mån - tis - ons - tors kl 19.30 och sön kl 21.00. Det är Farmen VIP som går en dag i veckan, mån kl 20.00.
Senast redigerad av exoticspice 2018-03-19 kl. 15:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in