Citat:
Ursprungligen postat av
Taurus303
Jag kommer lägga min röst på alternativ för Sverige 2018, Sverigedemokraterna har haft sin chans men inte lyckats med något. Man har passivt sett hur Sverige faller mer och mer ner i avgrunden, men visst det kanske är skönt att vara en halvmesig opposition medan man får bra betalt. Människor på detta forumet har fan gjort mer för att stoppa den destruktiva utvecklingen än vad folkvalda SD lyckats med. Ni är pinsamma med er tafatthet och hade jag varit er arbetsgivare hade jag sparkat hela ledningen.
Hur in i helvete kan man inte ha lyckats med att få över 40 % av rösterna? vad mer behövs? Vi bor i ett land som blivit ett enda stort skämt och ändå kan man inte få mer röster.
Det är garanterat fler med mig som är djupt besvikna på Sverigedemokraterna och kommer sluta rösta på detta parti. Man har ju för fan haft alla möjligheter att totalt köra över 7 klövern med tanke på hur extremt sjukt detta landet är . Men istället kastar man ut vettiga människor ur partiet och ser till att människor som verkligen kan göra en förändring aldrig ens kan bli invalda. Ni har för fan blivit en del av makten och problemet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fashwave
Med tanke på stigmat att rösta på SD har du svaret.
Om det funnits ett populistparti som inte varit behäftad med SDs bakgrund hade allt sett annorlunda ut.
Det är viktigt att AfS direkt blir ett flerfrågeparti.
Nä, SD hade kunnat gjort mer men det är så svårt för dem få något gjort...
Man får vänta i månader eller år på att de ska göra något självklart utspel, såsom att utvisa våldtäktsmän. Och som föregående person sa, SDs främsta valarbetare är inte ens SDare. SDs valarbetare består av en väldigt massa hårt gratisarbetande personer som SD inte har annat än förakt för ("gräsrötter"). De har ändå fått våra röster gratis.
Hade SD innehåller personer som t.ex. Janoush, Hanif Bali, Jens Ganman, Ann Heberlein, Birro, m.fl., tänk så mycket det hade kunnat åstadkomma. Istället sitter vi i den här toppstyrda soppan där SD varje vecka gör någon uteslutning eller avståndstagande, och var tredje månad kommer med något utspel som verkar ha krävt oerhörd ansträngning...
Det är ju ingen gräsrotsrörelse, och så mycket har de inte lyckats med.
Finns en väldig massa invandringskritiker som skulle vilja bli hörda men SD är inte partiet för någon annan än folk som vill dansa till ledningens pipa ett tag och sedan riskera bli utsparkade.