Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-17, 13:17
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeghir
Kriminella galningar är propaganda från regimtrogen massmedia. Tror du en SD kopia som inte tar tag i att judar kontrollerar 99% av regimtrogen massmedia kan rädda Sverige? Hetsen kommer fortsätta och sen blir det utrensningar hos AfS med.
Oxymoroner kommer hejdlöst att kastas runt eftersom de är väldigt få som vet vad NMR, AfS och SD har gemensamt och vad som skiljer dem åt. Folk är dessutom så bekväma ( läs lata) för att verkligen sätta sig in i skillnaderna. Samtidigt som MSM och dagens public service kommer att sprida både lögner och propaganda för att upprätthålla deras marxistiska världsbild.
Så med det sagt så tycker jag alla som vill förändra dagens vanvett borde nog offra en helg eller två innan man bestämt säger vad andra och vad man själv står för.
Tror inte AfS kommer att kasta någon under bussen för att de säger att de inte gillar MSM eller tar parti för den etniska svensken, men som sagt, tror. Vem kan veta förutom tiden?
Citera
2018-03-17, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucke55
Ursäkta för frågan, men får man göra det som privatperson? För detta kommer jag defenitivt att göra. Hur gör man isf? Tar man bara sedlarna och lägger dem på bordet bland dem andra eller måste man ge det till nån som administrerar vallokalen?

Du får som privatperson lägga ut valsedlar för ett politiskt parti. Säg först till personalen i vallokalen så hjälper de dig.
Citera
2018-03-17, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Nilsson
Du får som privatperson lägga ut valsedlar för ett politiskt parti. Säg först till personalen i vallokalen så hjälper de dig.

Ha ha vi får se hur hjälpsamma det är? Nää vi har inte plats för fler valsedlar! Nää kommunen har inte gett oss fler fack i lådan!
Efter att de pressats går de med på att man får lägga dem på bordet där borta vid ingången. Demokratin i Sverige är med förbehåll. Ingen gillar ökad konkurrens.
Citera
2018-03-17, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteWalker
Om du missade det så vill de nedmontera svensk public service och göra om den från grunden. Jag föraktar visserligen till en viss grad självutnämnda valstrateger och tror på sanningen, men vill man förändra samhället den parlamentariska vägen får man faktiskt ha en liten gnutta finess. NMR kommer aldrig komma någon vart med sina "Hell seger!" och "xxx är jude"-artiklar och som jag förstår det är de/ni inte särskilt intresserade av att vara med i det politiska spelet heller.

Det är stor skillnad mellan SD och AfS. AfS är radikalare än SD. Jimmie Åkesson är en dålig partiledare som inte talar klarspråk om Sveriges problem. Han är salongsfähig och vill anpassa sig och partiet till pk-etablissemanget. AfS är ett anti-etablissemangsparti. Gustav Kasselstrand är tydlig och rak i sitt budskap. Hans tal på lanseringen av AfS den 5 mars var lysande.

https://alternativforsverige.se/gustavs-lanseringstal/
Citera
2018-03-17, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Så är det!

Därför hänger det på oss vanligt folk att se till att röstsedlar kommer ut och att vänsterkräken inte kastar dom och om dom gör det så får man fylla på med nya.

Ett tips är att man mailar AfS och erbjuder sin hjälp. Dom skickar nog ut en drös med sedlar så man åka runt till vallokalerna i sitt närområde och dela ut.

Det är iallafall vad jag personligen gjorde igårkväll, inte fått något svar än men kan utgår från att det jag skrev ovan är vad som kommer att hända.

Rösta direkt när lokalerna öppnar sen glida runt i kommunen och se till så det finns röstsedlar, dom är inte kastade, undangömnda osv.

Det är det minsta vi kan göra.
Ska vi få in AfS i riksdagen redan i år kommer det krävas ett stort engagemang både från partiet och oss medlemmar. Inget kommer att komma gratis

Alla borde dra sitt strå till stacken.
Har man inte möjlighet att aktivera sig så borde man donera en slant. Alla ska bidra efter förmåga i mitt tycke.

Alla bör AFS sympatisörer bör uppmanas att förhandsrösta det är mycket lättare att hantera och bevaka ett fåtal röstlokaler än ett stor antal under en dag. Man har dessutom gott om tid på sig, flera veckor.
Citera
2018-03-17, 13:39
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Ha ha vi får se hur hjälpsamma det är? Nää vi har inte plats för fler valsedlar! Nää kommunen har inte gett oss fler fack i lådan!
Efter att de pressats går de med på att man får lägga dem på bordet där borta vid ingången. Demokratin i Sverige är med förbehåll. Ingen gillar ökad konkurrens.

Jag har varit röstmottagare i alla val sedan 2009. Det går alldeles utmärkt att lägga valsedlar från andra partier, så länge man säger till att man gör det. Skulle facken mot förmodan bli fulla, så går det alldeles utmärkt att lägga dessa framför eller bredvid lådorna.
Citera
2018-03-17, 13:43
Medlem
Citat:

Jag har erfarenhet. De gånger jag har lagt ut valsedlar så har personalen inte sagt nej. I övrigt vill säga att valsedelsystemet bör skrotas och istället införa vallistor där alla deltagande partier finns med. Det blir rättvist för alla partier. Antidemokrater kan inte sabotera genom att som nu ta bort valsedlar och valhemligheten kan garanteras.
Citera
2018-03-17, 13:50
Medlem
Bergatroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Därför att desto större NMR blir officellt desto mer legitima blir dom.

Så skulle jag anta att resonemanget är iallafall. Vilket också är sant.

Det blir nog betydligt fler som vågar sig söka till en organisation som officellt fick säg 50.000 röster än en som fick 1.000 röster.

Helt rätt, kommer nog stödrösta på NMR av den orsaken. Tror ändå att AfS kommer att få fler röster och lyckas komma in oavsett.
Citera
2018-03-17, 14:03
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
I you cant beat them join them så enkelt gjorde Ruinfeldt o Schålman det igen.
Mp V och Fi har gjort detta möjligt igen.
Förstår inte SD enkel grundläggande underättelse verksamhet att känna sig själv och fienden
zunszus gamla teorier the art of war.

Det blir inget maktskifte så länge nationalismen är slagen i spillror .
Ena Sverige i stället.
Är väl precis den principen SD tillämpar och bevisligen även gör strålande?
Citera
2018-03-17, 14:05
Medlem
Citat:

Så sant, så sant.

De som skall rösta på Afs bör förtidsrösta i största möjligaste mån.
Citera
2018-03-17, 14:20
Medlem
Jag kommer lägga min röst på alternativ för Sverige 2018, Sverigedemokraterna har haft sin chans men inte lyckats med något. Man har passivt sett hur Sverige faller mer och mer ner i avgrunden, men visst det kanske är skönt att vara en halvmesig opposition medan man får bra betalt. Människor på detta forumet har fan gjort mer för att stoppa den destruktiva utvecklingen än vad folkvalda SD lyckats med. Ni är pinsamma med er tafatthet och hade jag varit er arbetsgivare hade jag sparkat hela ledningen.

Hur in i helvete kan man inte ha lyckats med att få över 40 % av rösterna? vad mer behövs? Vi bor i ett land som blivit ett enda stort skämt och ändå kan man inte få mer röster.

Det är garanterat fler med mig som är djupt besvikna på Sverigedemokraterna och kommer sluta rösta på detta parti. Man har ju för fan haft alla möjligheter att totalt köra över 7 klövern med tanke på hur extremt sjukt detta landet är . Men istället kastar man ut vettiga människor ur partiet och ser till att människor som verkligen kan göra en förändring aldrig ens kan bli invalda. Ni har för fan blivit en del av makten och problemet.
Citera
2018-03-17, 16:04
Medlem
Aeghirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kwato
Om du läser på AFS hemsida så kommer du nog att förstå att du inte vet något om AFS.
Har läst igenom deras hemsida och partiprogram. Står ingenstans i klartext att de kommer arbeta för att stoppa främmande judisk makt från kontrollen över massmedia. Mest samma svammel med svepande formuleringar som SD. Har Hahne och Kasselstrand glömt hur judinnan Bieler kuppade för att ta makten över SDU? Något Åkesson stödde!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in