Citat:
Ursprungligen postat av
Amriswil
Nej, de måste ha ut röstsedlar. Det är 290 kommuner i Sverige, så viss organisering kommer att krävas. Sen kommer ju vänsterkräk vara där och ta bort röstsedlar, vilket gör att man måste följa upp och se till att det verkligen finns röstsedlar på plats hela tiden.
Så är det!
Därför hänger det på oss vanligt folk att se till att röstsedlar kommer ut och att vänsterkräken inte kastar dom och om dom gör det så får man fylla på med nya.
Ett tips är att man mailar AfS och erbjuder sin hjälp. Dom skickar nog ut en drös med sedlar så man åka runt till vallokalerna i sitt närområde och dela ut.
Det är iallafall vad jag personligen gjorde igårkväll, inte fått något svar än men kan utgår från att det jag skrev ovan är vad som kommer att hända.
Rösta direkt när lokalerna öppnar sen glida runt i kommunen och se till så det finns röstsedlar, dom är inte kastade, undangömnda osv.
Det är det minsta vi kan göra.
Ska vi få in AfS i riksdagen redan i år kommer det krävas ett stort engagemang både från partiet och oss medlemmar. Inget kommer att komma gratis
Alla borde dra sitt strå till stacken.
Har man inte möjlighet att aktivera sig så borde man donera en slant. Alla ska bidra efter förmåga i mitt tycke.