Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-17, 11:16
Medlem
Kwatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Exakt. Sedan att det verkar bara vara sionistiska judar som har den rättigheten, Vet inte om de antisionistiska ortodoxa semitiska judarna skulle favoriseras lika mycket. Se klipp nedan.
https://www.youtube.com/watch?v=GJnXX_d7QBU
Tja det vet jag inte.

Men hursomhelst ska ingen stolt svensk oroa sig om han blir kallad "rasist". Det är bara ett skamgrepp från de som vill förvägra dig som svensk det som är din rätt: Ditt land. Svenskarnas land. Sverige. Och det är det som AFS står för, att Sverige är svenskarnas land och inte utlänningarnas.
Senast redigerad av Kwato 2018-03-17 kl. 11:19.
Citera
2018-03-17, 11:28
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Nej, de måste ha ut röstsedlar. Det är 290 kommuner i Sverige, så viss organisering kommer att krävas. Sen kommer ju vänsterkräk vara där och ta bort röstsedlar, vilket gör att man måste följa upp och se till att det verkligen finns röstsedlar på plats hela tiden.

Så är det!

Därför hänger det på oss vanligt folk att se till att röstsedlar kommer ut och att vänsterkräken inte kastar dom och om dom gör det så får man fylla på med nya.

Ett tips är att man mailar AfS och erbjuder sin hjälp. Dom skickar nog ut en drös med sedlar så man åka runt till vallokalerna i sitt närområde och dela ut.

Det är iallafall vad jag personligen gjorde igårkväll, inte fått något svar än men kan utgår från att det jag skrev ovan är vad som kommer att hända.

Rösta direkt när lokalerna öppnar sen glida runt i kommunen och se till så det finns röstsedlar, dom är inte kastade, undangömnda osv.

Det är det minsta vi kan göra.
Ska vi få in AfS i riksdagen redan i år kommer det krävas ett stort engagemang både från partiet och oss medlemmar. Inget kommer att komma gratis

Alla borde dra sitt strå till stacken.
Har man inte möjlighet att aktivera sig så borde man donera en slant. Alla ska bidra efter förmåga i mitt tycke.
Citera
2018-03-17, 11:36
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kwato
Tja det vet jag inte.

Men hursomhelst ska ingen stolt svensk oroa sig om han blir kallad "rasist". Det är bara ett skamgrepp från de som vill förvägra dig som svensk det som är din rätt: Ditt land. Svenskarnas land. Sverige. Och det är det som AFS står för, att Sverige är svenskarnas land och inte utlänningarnas.
Exakt. Andemeningen i det jag skrev var bara det att de svenskar som av marxister länge kallats för rasister kan lyfta upp exemplet ovan och fråga sig varför MSM verkar mörka vissa saker men gå helt bananas när en svensk påstår något som inte passar in i deras värld.
Citera
2018-03-17, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Så är det!

Därför hänger det på oss vanligt folk att se till att röstsedlar kommer ut och att vänsterkräken inte kastar dom och om dom gör det så får man fylla på med nya.

Ett tips är att man mailar AfS och erbjuder sin hjälp. Dom skickar nog ut en drös med sedlar så man åka runt till vallokalerna i sitt närområde och dela ut.

Det är iallafall vad jag personligen gjorde igårkväll, inte fått något svar än men kan utgår från att det jag skrev ovan är vad som kommer att hända.

Rösta direkt när lokalerna öppnar sen glida runt i kommunen och se till så det finns röstsedlar, dom är inte kastade, undangömnda osv.

Det är det minsta vi kan göra.
Ska vi få in AfS i riksdagen redan i år kommer det krävas ett stort engagemang både från partiet och oss medlemmar. Inget kommer att komma gratis

Alla borde dra sitt strå till stacken.
Har man inte möjlighet att aktivera sig så borde man donera en slant. Alla ska bidra efter förmåga i mitt tycke.

Ursäkta för frågan, men får man göra det som privatperson? För detta kommer jag defenitivt att göra. Hur gör man isf? Tar man bara sedlarna och lägger dem på bordet bland dem andra eller måste man ge det till nån som administrerar vallokalen?
Citera
2018-03-17, 12:08
Medlem
WhiteWalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeghir
AfS är ju fan en ren SD kopia. De kritiserar inte ens Bonniers och SVT:s sanningsmonopol så lögnerna från regimtrogen massmedia kommer fortsätta med AfS. Vill man ha nån förändring så är Nordiska Motståndsrörelsen enda alternativet. SD och AfS kommer inte leda till nån förändring.

Om du missade det så vill de nedmontera svensk public service och göra om den från grunden. Jag föraktar visserligen till en viss grad självutnämnda valstrateger och tror på sanningen, men vill man förändra samhället den parlamentariska vägen får man faktiskt ha en liten gnutta finess. NMR kommer aldrig komma någon vart med sina "Hell seger!" och "xxx är jude"-artiklar och som jag förstår det är de/ni inte särskilt intresserade av att vara med i det politiska spelet heller.
Citera
2018-03-17, 12:41
Medlem
Aeghirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteWalker
Om du missade det så vill de nedmontera svensk public service och göra om den från grunden. Jag föraktar visserligen till en viss grad självutnämnda valstrateger och tror på sanningen, men vill man förändra samhället den parlamentariska vägen får man faktiskt ha en liten gnutta finess.
Det är ingen "public service" utan statliga propagandakanaler vi snackar om. Vart står detta i AfS partiprogram som du påstår?
Citera
2018-03-17, 12:43
Medlem
Kwatos avatar
Citat:
Det är ingen "public service" utan statliga propagandakanaler vi snackar om. Vart står detta i AfS partiprogram som du påstår?
Klicka på "Kultur" och läs:

https://alternativforsverige.se/politik/
Citera
2018-03-17, 12:47
Medlem
Aeghirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Är öppen för AFS men skulle verkligen aldrig lägga en röst på NMR. Vem skulle ge dessa kriminella galningar mandat att styra över landet förutom likasinnade?
Kriminella galningar är propaganda från regimtrogen massmedia. Tror du en SD kopia som inte tar tag i att judar kontrollerar 99% av regimtrogen massmedia kan rädda Sverige? Hetsen kommer fortsätta och sen blir det utrensningar hos AfS med.
Citera
2018-03-17, 12:48
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucke55
Ursäkta för frågan, men får man göra det som privatperson? För detta kommer jag defenitivt att göra. Hur gör man isf? Tar man bara sedlarna och lägger dem på bordet bland dem andra eller måste man ge det till nån som administrerar vallokalen?

Vet inte exakt hur det fungerar men tror man för det första kontaktar valnämnden och ber om att få lämna sedlar innan röstningen börjar.

Men antar om sedlar tar slut eller kastas att man får fylla på.

Får se lite mer detaljerat när jag själv vet mer
Citera
2018-03-17, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteWalker
Om du missade det så vill de nedmontera svensk public service och göra om den från grunden. Jag föraktar visserligen till en viss grad självutnämnda valstrateger och tror på sanningen, men vill man förändra samhället den parlamentariska vägen får man faktiskt ha en liten gnutta finess. NMR kommer aldrig komma någon vart med sina "Hell seger!" och "xxx är jude"-artiklar och som jag förstår det är de/ni inte särskilt intresserade av att vara med i det politiska spelet heller.
Jag har själv aldrig förstått det där. Jag har frågat men inte fått något svar. Om man nu säger att ”Sverige inte kan räddas genom att man lägger en papperslapp i en låda vart fjärde år” varför hålla på och tjata hela tiden om att man ska lägga NMRs papperslapp i lådan nu i september?
Citera
2018-03-17, 12:52
Medlem
Kwatos avatar
Citat:
Kriminella galningar är propaganda från regimtrogen massmedia. Tror du en SD kopia som inte tar tag i att judar kontrollerar 99% av regimtrogen massmedia kan rädda Sverige? Hetsen kommer fortsätta och sen blir det utrensningar hos AfS med.
Om du läser på AFS hemsida så kommer du nog att förstå att du inte vet något om AFS. Jag säger inte att du kommer att älska dem men du kommer att lära dig något om dem i alla fall. Förutom den korta texten som jag länkade dig till kan du även klicka på "Läs mer här" under "Kultur". Men du måste först ha viljan att veta något om dem, så klart, och något säger mig att du inte vill veta.
Citera
2018-03-17, 12:52
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Jag har själv aldrig förstått det där. Jag har frågat men inte fått något svar. Om man nu säger att ”Sverige inte kan räddas genom att man lägger en papperslapp i en låda vart fjärde år” varför hålla på och tjata hela tiden om att man ska lägga NMRs papperslapp i lådan nu i september?

Därför att desto större NMR blir officellt desto mer legitima blir dom.

Så skulle jag anta att resonemanget är iallafall. Vilket också är sant.

Det blir nog betydligt fler som vågar sig söka till en organisation som officellt fick säg 50.000 röster än en som fick 1.000 röster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in