Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Den mest moraliskt fördärvade regimen i världen måste vara Assadregimen. En regim som mäter sig med Hitlers brutalitet och hänsynslöshet för mänskligt liv. Precis som det finns hitlerapologeter finns det assadapologeter. De har hittar varandra även här i tråden och är av samma skrot
Och där föll masken av! Härligt att beskåda. Nu inser jag hur viktig Ghouta var för er sionister. Det var väl även därför som Swan65 också kom med en sådant korkat inlägg förut. Ni tuggar fradga för förlusten för era terrorister i Syrien. Du har nu nedgraderat dig till en åsna. Du höll masken länge må jag säga, och jag trodde faktiskt på dig, men du var som alla andra sionister. Dvs att du också till slut blandade in Hitlers namn och jämför med Hitler. Bra, tack!
Nu kan jag sluta bry mig om dina inlägg med, och bara hoppa över dom i fortsättningen. Du var seriös, men idag försvann den tillsammans med Hitler.
Så, finns det nån vettig pro terrorist/anti-Assad kvar?
Chimsky666, du verkar vettig, säg mig, vad är alternativet för Assad?
Du har spottat på Assad sedan du hoppade in i tråden, men vad är din realistiska syn på vilka som idag kan ersätta Assad?
Ont: Nu har Israel börjat köra flerfronts krig på simulatorer där Ryssland intervenerar för Syrien. Är det en attack på gång nu när deras käre terrorister har förlorat. Jag hoppas det. Så får till slut hela världen se vad Israel egentligen går för. Dom är en terrorstat, som sponsrar terrorister. Och kanske även går i döden för dessa jihadister. Det hade varit nåt för historieböckerna.