Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Vem har sagt att jag syftade på uppgifterna?
Jag syftade på påståenden om att MSM inte kommer att rapportera det. Om uppgifterna stämmer kommer dessa att rapporteras av media. Inget svårare än det. Men tydligen vill folk här som inte ens vet om uppgifterna stämmer att dessa publiceras i media.
Suck. Jag borde veta bättre än att ge mig in i polemik med rättshaveristerna som skriver meningslösa inlägg dag ut och dag in i denna tråd. Självklart kan du inte erkänna ett så uppenbart fel.
Vill du verkligen tramsa om en sådan struntsak istället för att bara höja handen och erkänna att du hade fel. Är det så viktigt för dig?
Du skriver som svar på inlägget
Citat:
Uppgifter med foton om att SAA hittat en underjordisk kemanläggning i tidigare rebellkontrollerat område östra Ghouta.
Det här kommer vi aldrig att få aldrig läsa om i MSM
.
Citat:
För att det inte stämmer. Du verkar tro att Assadregimen är sanningsfabriken. Förhåll dig kritiskt på ett konsekvent sätt.
Och du vill nu hävda att du menade att det inte stämmer att vi inte kommer få läsa om detta i MSM.
Seriöst, varför slingra sig som en mask istället för att ta smällen som en man? Tycker du verkligen att du försvarar någon slags heder när du fjantar dig på detta vis? Testa att skriva "Ja där förhastade jag mig, My bad". Det är inte så farligt, jag lovar.