2018-03-09, 15:11
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
En tanke som också slagit mig när jag lästa Kim blev bjuden på kaffe och kakor.
Skulle de bara ses på en u-båt nån timme så varför bjuder PM på fika? Låter lite märkligt
Nån orsak till det vore på sin plats..

En ostbit i råttfällan.
Citera
2018-03-09, 15:13
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Vändningen från en trevlig, dansk vetenskapsman som bjuder på kaka - till att på en handvändning utdela en lavett och skrika på danska. 10m under vattenytan. Förvirringen, maktlösheten... Hellre begravts levande.

Sinnesjukt vilken människa detta är och vilken karaktär på mordet. Bygga en ubåt för att sedan tortera och mörda en kvinna i den.

Finns det något enskilt mord av samma kaliber?

Det tror jag inte det finns, att vara fången djupt under havet i en ubåt där man torteras och dödas går över ens förstånd.

Det kommer enstaka korta ögonblick då det slår en, vad han gjort, men lika snabbt försvinner de. Det går inte att ta in.

Det var i samband med att jag läste om sperman i hans kalsonger som det slog ner som en bomb. Innan dess tänkte jag att han kanske inte hade känt sexuell njutning, inte för att det spelar roll i det stora hela men då hade inte detta grymma besudlats med sperma iaf. Eller hur jag nu ska uttrycka mig för att förklara.
Senast redigerad av KnackeredVonAnka 2018-03-09 kl. 15:17.
Citera
2018-03-09, 15:17
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Det tror jag inte det finns, att vara fången djupt under havet i en ubåt där man torteras och dödas går över ens förstånd.

Det kommer enstaka korta ögonblick då det slår en, vad han gjort, men lika snabbt försvinner de. Det går inte att ta in.

Det var i samband med att jag läste om sperman i hans kalsonger som det slog ner som en bomb.

Samma här. Det går i "vågor".
Citera
2018-03-09, 15:19
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt

Det är märkligt. Och jag tänker även, vad fan gör jag här, skriver om detta vidriga och förökar det som finns om honom. Jag kände mig lite äcklig nyss när jag tänkte på hur mycket jag postat de senaste dagarna.
Citera
2018-03-09, 15:28
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ok! Jag bara tänkte att jag postat ganska mycket i går och i dag, från rättegången. Jag kände att jag möjligen skulle lugna ner mig lite, lol.
Haha, ja men det är ju inte så lätt alla gånger! Vi blir väl snart nervvrak. Bettina måste föressten ha ett nervsystem av ståltråd.
Citera
2018-03-09, 15:30
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:

Det var i samband med att jag läste om sperman i hans kalsonger som det slog ner som en bomb. Innan dess tänkte jag att han kanske inte hade känt sexuell njutning, inte för att det spelar roll i det stora hela men då hade inte detta grymma besudlats med sperma iaf. Eller hur jag nu ska uttrycka mig för att förklara.

Bra och överskådlig referensläsning finns här:
http://www.criminalprofiling.com/the-criminal-sexual-sadist/
Citera
2018-03-09, 15:40
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Peter Madsen: "Jeg er her i dag, så Kim Walls familie kan få en forklaring på, hvad der skete. Ellers var jeg her ikke. Jeg er her ganske frivilligt".

seoghoer

Har alla säkringar bränt i hans skalle eller försöker han sig på ironi??
Dets ofantliga ego klarar inte att någon bestämmer vad Det ska göra eller inte göra, därför måste Det intala sig själv och andra att Det minsann är här av egen fri vilja. Undra hur Det låter när Det blir inlåst i sin cell varje dag efter rastningen. År ut och år in.. hehe.
Citera
2018-03-09, 15:47
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Haha, ja men det är ju inte så lätt alla gånger! Vi blir väl snart nervvrak. Bettina måste föressten ha ett nervsystem av ståltråd.

Nja, hon är vel bara professionell, men tänk på Kims anhöriga. Hur orkar dom?? Dock har du en poeng. Jag pratade med nån som arbetar innom fängelsesystemet i Norge. Hen sa att dom som passar på Breivik blir regelbundet sjukskrivna. dom orkar inte.
Citera
2018-03-09, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Dets ofantliga ego klarar inte att någon bestämmer vad Det ska göra eller inte göra, därför måste Det intala sig själv och andra att Det minsann är här av egen fri vilja. Undra hur Det låter när Det blir inlåst i sin cell varje dag efter rastningen. År ut och år in.. hehe.

Kanske säger han "Jeg er her ganske frivilligt" även då ;P
Citera
2018-03-09, 15:57
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Det var kims blod som madsen hade på näsan. Det såg vi här redan tidigt då någon förstorade upp bilden på honom när han kom i land.

” Ganska mycket visste vi.
Men inte detta.
Inte vad Kim Wall skrev i sina sista sms.
Inte hur fartygen i Öresund kämpade för att rädda liv – när det redan var för sent.
Och absolut inte att Peter Madsen hade Kim Walls blod i ansiktet.”

Källa kvällsposten
Citera
2018-03-09, 16:04
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av kugutt

Håller med, det går fan inte att ta in.
Citera
2018-03-09, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Bra och överskådlig referensläsning finns här:
http://www.criminalprofiling.com/the-criminal-sexual-sadist/

Tack. Jag har en bestämd känsla av att åklagaren stött på denna typ av gärningman tidigare i arbetet. Han såg nog tidigt vart åt det lutade.

Madsen ger verkligen Ondskan ett ansikte.

EDIT. Länken ger en bra bild av denna typ av vidriga gärningsmän
Senast redigerad av Remark 2018-03-09 kl. 16:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in