Citat:
Ursprungligen postat av
diva59
Sista SMS försöket från KW:
Klokken 20.29 var der få sekunders internet-aktivitet på Kim Walls telefon.
– Det var sidste livstegn fra Kim Wall, fortalte speci-alanklager Jakob Buch-Jepsen i retten i går.
Et interview 21. april med Peter Madsen blev ikke til noget, men 10. august lykkedes det. Efter en næsten fire minutter lang telefonsamtale sendte Peter Madsen kl. 18.53 en sms til Kim Wall: ’Skibet er klart og i god stand. Venter bare på magasinet Wireds reporter’, skrev han på engelsk.
Et minut efter svarede Kim Wall: ’Fantastisk. Er blot nogle få minutter herfra.’
Plusartikel:
https://ekstrabladet.dk/plus/krimi/ubaadssagens-foerste-dag-her-er-de-uhyggelige-detaljer/7070726?icname=plus-front&icpos=68_1&iccreative=7070726
Just precis! Och hur förklarar madsen då att han säger sig inte ha vetat att kim som åkte med ut var samma kim han haft kontakt med, eller som mailat honom, i april 2017? Så här svarar han på frågan:
Anklageren spørger nu, om det er korrekt, at Peter Madsen har været i kontakt med Kim Wall allerede tilbage i marts 2017 om muligheden for et interview.
- Det er korrekt, men jeg ved ikke, at det er den samme Kim fra Wired, jeg har talt med før, da vi igen taler sammen i august, siger Peter Madsen.
- Som du ved, så taler jeg jo med rigtigt mange journalister, så på det tidspunkt tænker jeg ikke, at jeg har talt med hende før, siger Peter Madsen.