Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
https://www.youtube.com/watch?v=py8k51-XEik
Gammalt klipp, från Kasselstrands tid i SDU. Ett föredöme i hur man ska behandla den folkfientliga median, sällan har någon tryckt till en journalist så långt ner i dyngan som Gustav gör i nämda klipp.
Men det går inte hem i stugorna att tvåla till en tjej så hårt. (Jag såg bara början.) Tänk så försiktigt Biden fick ta i Palin, han hade kunnat krossa henne.
Mycket verkar fel med AfS. De lägger upp straffspark för MSM med återvandring och språktester. De skrev om Palestina som bästa vänstermurvlar (har dock inte läst). Man fyller AfS styrelse med akademiker, brukar sådana vara effektiva politiker? Försvaret skall upprustas i bästa globaliststil.
Den kokta grodan och Ingrid & Konrad har jag bara orkat några minuter av. Grodan var intressant men för teoretisk. I & K har jag inte hört tillräckligt, men själva poddformatet blir så urvattnat och tidskrävande att lyssna på.
SD har tröttnat säger många.
Jag börjar fundera på om hela högersidan står på Soros lönelista. Sverige verkar kört, tyvärr.
OT: Kanske vi skulle gå med i NATO. Om vi kunde få in en hemlig klausul att USA/judiska media i utbyte stänger av "weapons of mass migration" mot oss och slutar sprida dessa idéer som får samhället att ruttna inifrån.