2018-03-08, 13:47
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScroogeDog
Är det bara jag som tolkar hans försvar som att han vill få det till att KW ville ha SM/bondage-sex och att han - även fast han inte riktigt går igång på det - gick med på det och hoppsan hon dog?
En jävligt intressant vändning. Tänk om det är sant....

KW, full och lite kåt, vill ta sig ett nummer med denne mycket egensinnige person. Det går fel. PM får panik. Resten vet vi.
Citera
2018-03-08, 13:48
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Och sedan detta:
"'Jeg kan mærke hendes sjæl.(Kim Wall red.) Hun er ikke vred. Hun sagde til mig den skæbnesvanger nat, at det her var det bedste hun havde gjort.', står der i brevet. "
kl 13:33 från https://ekstrabladet.dk/112/live-nu-taler-peter-madsen/7067187
Hahahahahaha, hoppas han fortsätter för det lär inte vara till hans fördel. Det låter ju som om han har en liten föreställning och tycker ÅK är en besvärlig statist.
Citera
2018-03-08, 13:50
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Jag, det är från BTs rapportering:

Herefter blev der forsøgt afsendt en femte sms, som politiet ikke har været i stand til at genskabe.Den er formentlig sendt nede fra ubåden.
Citat:
Ursprungligen postat av zumwirdenhirsch
Nej, det var nog jag också som missade det där femte. De måste ha försökt hitta något på någon server. Om jag får spekulera kan jag dock tänka mig att det är samma typ av innehåll som de övriga SMS:en. Tror tyvärr inte att stackars Kim hade chansen att skriva fler SMS när äcklet väl överfallit henne..
Hon kanske hann skriva början på ett SMS och få iväg det, typ en halv mening eller liknande...
Citera
2018-03-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Walls hår "verkade skuret eller avklippt".

Madsen är inte världens första hårfixerade pervo...

Han gick väl igång på skändningen, och även sparandet av hår.

Hur håret kapades (om det slets eller skars, eller klipptes av kan man se i mikroskop).

Att Madsen kom i byxorna förvånar inte heller. Mördare som förstör könsorgan, bröst och ansikte har passerat alla normala gränser.

De struntar i normal penetration. De tänder på knivar, slag, extrem smärta och kvävning, dödskamp...

I normala fall är de impotenta. Men när de plågar och mördar får de erektion - och utlösning.

Detta är inte människor.
Tyvärr är det just människor de är!
Citera
2018-03-08, 13:54
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak

KW, full och lite kåt, vill ta sig ett nummer med denne mycket egensinnige person. Det går fel. PM får panik. Resten vet vi.
Hur snabbt skulle han kunna försättas på fri fot om det var så det gick till?

Han har ju redan varit frihetsberövad en tid.
Citera
2018-03-08, 13:54
Medlem
Här skiner narcissismen igenom igen, behovet av att framhäva sig själv:
Frågan var om PM kände sig slagen av sina konkurrenter:
"- De var sådan set noget, som jeg selv havde startet. Mens jeg var der, blev det hele bygget op. Mens jeg var der i seks år, var der fem raketopsendelser. Efter jeg forlod dem, har der været én."
(BT)
Citera
2018-03-08, 13:55
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
EB live:

Anklageren spørger nu, om det er korrekt, at Peter Madsen har været i kontakt med Kim Wall allerede tilbage i marts 2017 om muligheden for et interview.
- Det er korrekt, men jeg ved ikke, at det er den samme Kim fra Wired, jeg har talt med før, da vi igen taler sammen i august, siger Peter Madsen.
- Som du ved, så taler jeg jo med rigtigt mange journalister, så på det tidspunkt tænker jeg ikke, at jeg har talt med hende før, siger Peter Madsen.

Jag undrar varför åklagaren inte frågade madsen hur han kunde skicka ett sms till kom den 10e om han nu inte visste att drt var samma kim som han haft kontakt med tidigare?
Citera
2018-03-08, 13:57
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:

Det spelar ingen roll varför Kim gick ombord med Madsen. Han är lika ansvarig för sina handlingar oavsett!
Citera
2018-03-08, 13:57
Medlem
Citat:

Extremt litet övertygande. KW var ett proffs och hade inte gett sig in på några bondage-orgier under ett uppdrag, till på köpet med en man som hon inte alls kände.

F ö hade Madsen små fläckar av blod i ansiktet när han hördes av rättsmedicinare kort efter att han kommit i land. Det handlade om Kim Walls blod (säkrat av polisen). Det är ytterst svårt att förena med en version där hon inte har kämpat emot honom och han inte har stuckit henne medan hon var i livet - sticker man en person som varit död en stund så sprutar inte blodet vilt omkring.
Citera
2018-03-08, 14:01
Medlem
Förstod jag det rätt att PM hävdar att utlösningen i kalsongerna hade kommit dit kvällen innan han träffade KW? Så han menar isf att han gått med äckliga kalsonger i över ett dygn?
Citera
2018-03-08, 14:02
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Extremt litet övertygande. KW var ett proffs och hade inte gett sig in på några bondage-orgier under ett uppdrag, till på köpet med en man som hon inte alls kände.

F ö hade Madsen små fläckar av blod i ansiktet när han hördes av rättsmedicinare kort efter att han kommit i land. Det handlade om Kim Walls blod (säkrat av polisen). Det är ytterst svårt att förena med en version där hon inte har kämpat emot honom och han inte har stuckit henne medan hon var i livet - sticker man en person som varit död en stund så sprutar inte blodet vilt omkring.
"Ubåten skulle ha tagit en tur till Bornholm men den avstyrdes ett par dagar innan Kim Walls död. Åklagaren frågar om han bjudit in tre andra kvinnor till turer med ubåten. "Om man vill att kvinnor ska få fina upplevelser, får man arbeta för det", säger Madsen. Han menar att det inte är ovanligt att kvinnor följer med på ubåten."
SVT · Ylva Esping
Citera
2018-03-08, 14:03
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012
Förstod jag det rätt att PM hävdar att utlösningen i kalsongerna hade kommit dit kvällen innan han träffade KW? Så han menar isf att han gått med äckliga kalsonger i över ett dygn?

Ja. Visst är det äckligt men inte straffbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in