2018-03-08, 11:52
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Nu börjar det bli för mycket, det vänder sig fan i magen. Hur mycket mer orkar man ta in och veta. Helt sanslös ondska, som om han vore en förprogrammerad sexualsadistisk mördarrobot.

Dock helt överensstämmande med profilen för sexualsadistiska mördare, planeringen och förberedelserna är en stor del av kicken, fantasierna som sen till slut äntligen får sin höjdpunkt när de iscensätts och genomförs i verkligheten.

Det här är en otroligt tragisk historia, som dessvärre kommer att införliva PMs sjuka grandiosa fantasier, nu går han äntligen till historien, kriminalhistorien förvisso, men likväl...
Citera
2018-03-08, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av portnoy
De har hittat blod från KW på PM, ja.

Jag vet. Tänkte specifikt på rivmärken nu. Att dom får bevis att hon kämpat.
Citera
2018-03-08, 11:58
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Nu börjar det bli för mycket, det vänder sig fan i magen. Hur mycket mer orkar man ta in och veta. Helt sanslös ondska, som om han vore en förprogrammerad sexualsadistisk mördarrobot.
Är inte det här snitslad bana in på livstid - vad fan krävs det? Så mördarkåt, så störd, så mycket hugg i vagina, tecken på bunden och annat jävelskap. Än har inte ens vittnen om mördarplan och inviter presenterat sitt.
Jag skulle verkligen vilja höra på sakkunnigutlåtande bland allt detta äckel som framkommit.
Citera
2018-03-08, 12:01
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag skulle verkligen vilja höra på sakkunnigutlåtande bland allt detta äckel som framkommit.

"Undersøgelsen konkluderer, at han er "svært afvigende, med narcistiske og psykopatiske træk". Han beskrives som en patologisk løgner med en "glat og overfladisk charme". Han er følelseshæmmet, og udviser ifølge undersøgelsen "alvorlig mangel på empati, anger og skyldfølelse". Når hans afvigende personlighed sammenholdes med hans afvigende seksualitet, udgør Peter Madsen ifølge mentalundersøgelsen - såfremt han dømmes - en fare for andres liv, legeme og frihed."
Citera
2018-03-08, 12:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
"Undersøgelsen konkluderer, at han er "svært afvigende, med narcistiske og psykopatiske træk". Han beskrives som en patologisk løgner med en "glat og overfladisk charme". Han er følelseshæmmet, og udviser ifølge undersøgelsen "alvorlig mangel på empati, anger og skyldfølelse". Når hans afvigende personlighed sammenholdes med hans afvigende seksualitet, udgør Peter Madsen ifølge mentalundersøgelsen - såfremt han dømmes - en fare for andres liv, legeme og frihed."
Jo jag tog del av RPU. Jag efterfrågar dock sakkunnigutlåtande i rätten.
Citera
2018-03-08, 12:04
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Är inte det här snitslad bana in på livstid - vad fan krävs det? Så mördarkåt, så störd, så mycket hugg i vagina, tecken på bunden och annat jävelskap. Än har inte ens vittnen om mördarplan och inviter presenterat sitt.

I eftermiddag får Madsen ordet. Han kommer troligen att fortsätta att ljuga. Rätten har fått se bilder på Kims kroppsdelar så man får anta att lunchen fastnade i halsen på en eller annan ledamot. Åhörarna lär ha förskonats från denna bildserie.
Citera
2018-03-08, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Precis. Tror han bundit fast henne liggande. på järnstängerna o satt fast mot golvet.

Eventuellt styckad levande tyvärr är vad jag tror nu.

Ja, och tyvärr är det just precis det jag trott hela tiden. Det här är förmodligen så genomgående vidrigt som något kan vara. Det är jobbigt och lyssna på, och ändå gör man det för man vill veta.. Men jag tror aldrig att han kommer att erkänna. Det här tar han med sig.
Citera
2018-03-08, 12:06
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Jo jag tog del av RPU. Jag efterfrågar dock sakkunnigutlåtande i rätten.

Okej, jo det kommer bli intressant att se var det här landar till slut.
Citera
2018-03-08, 12:07
Medlem
Jag förstår att försvarsadvokaten måste gå på sin klients linje om han håller fast vid att han är oskyldig, men satan vad krystade Bettinas inlägg låter. ”Om jag säger att ’det som åklagaren påstår inte stämmer’ tillräckligt många gånger så sår jag nog tillräckligt mycket tvivel för en friande dom” *tar mig för pannan*
Citera
2018-03-08, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
I eftermiddag får Madsen ordet. Han kommer troligen att fortsätta att ljuga. Rätten har fått se bilder på Kims kroppsdelar så man får anta att lunchen fastnade i halsen på en eller annan ledamot. Åhörarna lär ha förskonats från denna bildserie.

Jag tyckte försvarsadvokaten nyss meddelade att PM valt att inte ge sin förklaring
Citera
2018-03-08, 12:08
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Okej, jo det kommer bli intressant att se var det här landar till slut.

Domen lär inte komma förr än 25 april. Men visst blir det intressant så det förslår.
Senast redigerad av Starback 2018-03-08 kl. 12:13.
Citera
2018-03-08, 12:10
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScroogeDog
Jag tyckte försvarsadvokaten nyss meddelade att PM valt att inte ge sin förklaring

Då har Madsen ändrat sig. I morse sa hon att han var ivrig att ge sin version. Han kommer hur som helst att få ordet. Sitter han tyst så sitter han tyst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in