2018-03-08, 11:10
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zumwirdenhirsch
Ja, han är en vidrig jävel, det är sant som det är sagt. Skador i ansiktet, skador i könsdelarna. Nog inte många som kan föreställa sig vilken smärta som åsamkats den här stackars flickan därnere i det mörka helvetet med djävulen själv som åksällskap.

Om Madsen framhärdar i fabricerade dödsorsaker som han lagar efter läget i bevisbilden så tycker jag att domstolen ska utgå ifrån att hon styckats levande och döma därefter. Speciellt om han fortsätter spela dum och låtsas att han inte vet hur Kim dog.

Om dödsorsak inte går att fastställa så vill jag att rätten antar hypotesen att Kim styckats levande. För mej är det otänkbart att Madsen skulle dömas för endast brott mot griftefriden. Straffen för detta brott är så löjligt låga att det är så gott som otänkbart i detta mordfall.
Citera
2018-03-08, 11:12
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Liknar väldigt mycket sexualsadisten Nerijus. Ingen sperma på eller i kroppen.
Det är väl detta som blir försvarets huvudargument för att neka till det sexuella genom avsaknad av kroppslig kontakt, använda i att neka till mord.

Eftersom Madsen fortfarande hävdar olycka, så kommer han väl ge en fantastisk föreställning då i alla fall här efter lunch ca.

Vilken äcklig pajas. Man borde fan skita i att lyssna på detta.
Samtidigt är just detta typiskt för mord med sexualsadistiskt motiv. Avsaknad av "intim" närhet med offret och sker penetrering är det oftast med något tillhygge, som flaska, kniv, pinne osv.
Här är det ruskigare än det mesta man hört, med den extremt aggressiva penetreringen med vässad skruvmejsel (eller kniv?) i hennes underliv. Onanerar förmodligen i takt med hennes ofattbara lidande mot döden.
Citera
2018-03-08, 11:14
Medlem
develis avatar
Et nyt foto viser størknet blod på en af gulvpladerne i messen, ligesom der blev fundet blod på toilettet. Under en gulvplade af metal fandt politiets teknikere et par sorte trusser med blondekant, der havde tilhørt Kim Wall. Der blev også fundet et par sorte strømpebukser. De var vendt på vrangen og havde flere skader.
Bt live
Citera
2018-03-08, 11:18
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Samtidigt är just detta typiskt för mord med sexualsadistiskt motiv. Avsaknad av "intim" närhet med offret och sker penetrering är det oftast med något tillhygge, som flaska, kniv, pinne osv.
Här är det ruskigare än det mesta man hört, med den extremt aggressiva penetreringen med vässad skruvmejsel (eller kniv?) i hennes underliv. Onanerar förmodligen i takt med hennes ofattbara lidande mot döden.

Javisst, det vet ju vi och andra som är pålästa på sexualsadism. Men antar det kommer bli kontroversiellt även i Danmark att argumentera för det sexualsadistiska motivet. Men hoppas såklart på det bästa i utgången. Hoppas de har starkt underbyggt dessa experter som ska kallas i detta ämne. Var ju lite svagt vill jag minnas ang NB, men tror till 100% på fällande dom här.
Citera
2018-03-08, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Et nyt foto viser størknet blod på en af gulvpladerne i messen, ligesom der blev fundet blod på toilettet. Under en gulvplade af metal fandt politiets teknikere et par sorte trusser med blondekant, der havde tilhørt Kim Wall. Der blev også fundet et par sorte strømpebukser. De var vendt på vrangen og havde flere skader.
Bt live

Trosorna hade också skador + att han klippt/skurit av hår, för att spara?
Da man løfter de metalplader, der udgør bunden i ubåden, finder teknikerne nogle sorte dametrusser. Ifølge anklageren har Peter Madsen erkendt, at det er Kim Walls trusser.
- Trusserne har flere skader, konstaterer anklageren.
Derudover finder man også nogle sorte strømpebukser, som er vendt på vrangen, og hårtotter, der fremstår afskåret eller klippet, oplyser anklageren.
Citera
2018-03-08, 11:20
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Trosorna hade också skador + att han klippt/skurit av hår, för att spara?
Da man løfter de metalplader, der udgør bunden i ubåden, finder teknikerne nogle sorte dametrusser. Ifølge anklageren har Peter Madsen erkendt, at det er Kim Walls trusser.
- Trusserne har flere skader, konstaterer anklageren.
Derudover finder man også nogle sorte strømpebukser, som er vendt på vrangen, og hårtotter, der fremstår afskåret eller klippet, oplyser anklageren.
UNDER golvplattan? Har han tänkt sig mementos? Dyka ner och hämta dem?!

Edit.
Holy shit... gör han ett altare i Nautilus då är det riktig SK varning.
Senast redigerad av develi 2018-03-08 kl. 11:24.
Citera
2018-03-08, 11:23
Medlem
Jonblunds avatar
har funnit detta vara den bästa direktrapporteringen av de jag funnit. Alla svenska medier sysslar med självcensur som gör deras rapportering nästan meningslös
https://www.seoghoer.dk/nyheder/kim-walls-foraeldre-overvaerer-sagen
Citera
2018-03-08, 11:24
Medlem
T34Panzers avatar
Så han har alltså mest troligt bundit henne i mässen

Birger A. Andersen, B.T.
"Han starter med at vise et foto, hvor man kan se nogle store, aflange hynder, der lå på gulvet i messen. Under dem fandt politiet nogle strop-dele - en orange og en blå - som var fastgjort til gulvet. Samtidig varsler anklageren, at også nogle jernstænger i loftet af ubåden skal bemærkes".

hynder=kuddar

https://www.bt.dk/krimi/nu-begynder-ubaadssagen-kim-walls-foraeldre-er-ankommet
Senast redigerad av T34Panzer 2018-03-08 kl. 11:36.
Citera
2018-03-08, 11:26
Medlem
Det enda jag hoppas på utöver att han döms för överlagt mord b.la är att han erkänner...
Och berättar exakt vad som hände...
För alla hennes närstående har rätt att veta!

Sen dubbelkollar jag det här med PM's "dröm" om att göra något kriminellt med medialt intresse. (Säkert felformulerat av mig).
Läste något kort om detta långt tidigare i tråden, innan man hittat kroppsdelar tror jag.
Stämmer detta? Och finns det någon länk?
Citera
2018-03-08, 11:28
Medlem
Det blir bara värre och värre:

Peter Madsens iphone er ikke blevet fundet i forbindelse med sagen. Men det er lykkedes politiet at genskabe telefonens indhold og data via icloud helt frem til dagen 10. august.
Ca. 16 timer før Peter Madsen taler med Kim Wall googler Peter Madsen ordene ' Beheadding Girl argony'
- Der er formentlig et R for meget i søgningen. Ordet man har villet google er formentlig Agony, som betyder smerte, siger forsvareren.
Søgningen fører til en video, som ifølge anklageren viser en kvinde, som får skåret halsen over.
Videoen vil blive afspillet senere i sagen.
Citera
2018-03-08, 11:28
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Så han har alltså mest troligt bundit henne i mässen

Birger A. Andersen, B.T.
"Han starter med at vise et foto, hvor man kan se nogle store, aflange hynder, der lå på gulvet i messen. Under dem fandt politiet nogle strop-dele - en orange og en blå - som var fastgjort til gulvet. Samtidig varsler anklageren, at også nogle jernstænger i loftet af ubåden skal bemærkes".

https://www.bt.dk/krimi/nu-begynder-ubaadssagen-kim-walls-foraeldre-er-ankommet

Precis. Tror han bundit fast henne liggande. på järnstängerna o satt fast mot golvet.

Eventuellt styckad levande tyvärr är vad jag tror nu.

"Bland andet har man fundet en søgning ca 19 timer før, han sejlede ud med Kim Wall - hvor han har søgt på halshugning, agony - (pine, smerte), . Videoen viser en ukendt kvinde, der ligger og raller, mens hun langsomt får skåret halsen op."
Senast redigerad av PhDSalander 2018-03-08 kl. 11:31.
Citera
2018-03-08, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
UNDER golvplattan? Har han tänkt sig mementos? Dyka ner och hämta dem?!

Han gömde dom alltså i golvet. Fy fan. Detta anade man ju från början. Han är så förbannat driven och tvångig, och kommer att visa sig vara pervo 1A.

Han har nog även vidriga filmer, foton och äckliga föremål (som han köpt på nätet) hemma. Vi kan vänta oss benbitar, nazigrejer och gud vet vad. Jag väntar mig vad som helst.

Jag orkar snart inte ta del av detta längre...
Senast redigerad av Eremona2.0 2018-03-08 kl. 11:29. Anledning: Felskrivning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in