Haha visste att jp skulle göra så. Han gjorde det mot rätt person i alla fall. Jag hade inte gjort det. Känns för taskigt. Nu kommer säkert någon anhörig till varje farmendeltagsre o hälsar på. Väldigt tråkigt inslag o titta på, lika varje säsong, men förstår att det är skönt för deltagarna o senare bra i bearbetningen av farmen " kommer du ihåg hur osköna madrasserna var..." osv.
Haha visste att jp skulle göra så. Han gjorde det mot rätt person i alla fall. Jag hade inte gjort det. Känns för taskigt. Nu kommer säkert någon anhörig till varje farmendeltagsre o hälsar på. Väldigt tråkigt inslag o titta på, lika varje säsong, men förstår att det är skönt för deltagarna o senare bra i bearbetningen av farmen " kommer du ihåg hur osköna madrasserna var..." osv.
Jo, anhörigavsnitten brukar vara det segaste i alla dokusåpor.
Farmen expanderar, kändis farmen och norska versionen.
Tror kändis varianten är tråkigare, massa b och c kändisar som inte bryr sig om vinsten utan vill synas mest. Fast kommer säkert ge det en chans. Konstig fredrik såg ut. Han påminner om en svensk skådespelare som brukar få spela förstodshandikappad. Ok nu tog dagens avsnitt slut. Zzzxx o min nästa vän o min älskling. Gäsp.
Robban har absolut NOLL inneboende auktoritet ... Vilket innebär NOLL ledaregenskaper ...
och när han börjar peta fingrarna med morakniv vid bordet .... Meh jösses ... inte ens småbarnen i familjen hade försökt förstärka sig med sådant .....
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!