2018-03-06, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebeccakuksugerska
är du säker på att du är en man eller är du egentligen bög? Har aldrig träffat och då menar jag verkligen aldrig träffat en man som inte vill knulla om jag vill.

Du har bara träffat en liten del av alla män, du kanske träffar en viss typ av män också.
Citera
2018-03-06, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Du har bara träffat en liten del av alla män, du kanske träffar en viss typ av män också.

Är du under 30 år ska du kunna knulla och vilja göra det som en kanin. Annars har du problem stoora problem
Citera
2018-03-06, 22:13
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Det bästa är att ni förmodligen kommer få flickvänner på köpet om ni gör allt detta för ni kommer utstråla så mycket positivt och bli så pass attraktiva att det kommer gå av sig självt, men ha inte det som mål utan fokusera på att leva ett bra liv för er själva.

Här är igen bra råd som väldigt många i tråden skulle behöva ta till sig. Släpp det bittra ältandet och lös problemet - även om det inte kommer gå på några dagar att nå i mål.
Citera
2018-03-06, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Ja den effekten finns absolut. Det fenomenet finns hos många djurarter också, att honor gärna väljer en hane som andra honor redan valt, det är så att säga en indikator på att någon är bra då andra har valt den innan.

Detta gäller även människor och kan yttra sig i både att den man som blivit "vald" ett antal gånger tidigare visar upp en större säkerhet OCH - inte minst - har lite koll. För i motsats vad många verkar tro så är både sex och relationer inte någon medfödd förmåga, det är något man måste öva på. Den som aldrig har provat kommer oundvikligen vara sämre.

Det yttrar sig också i att den som aldrig blivit "vald" omedvetet kommer agera mera osäkert OCH kommer vara "sämre" - då han inte fått öva. Detta är ju en jobbig moment 22-situation, men det gäller ju i alla sammanhang. Den som aldrig provat spela fotboll kommer ha svårt att direkt kvala in i A-laget. Den som ändå tycker det verkar intressant med fotboll får börja öva - på låg nivå typiskt.

Trots all ilska dessa råd väcker här så är det naturligtvis rätt. Har man svårt att träffa kvinnor på både internet och på krogen så är det ju särdeles vettigt att se till att träffa kvinnor på något annat vis, och gärna något där det inte är UTTALAT raggning det handlar om. Är man dålig på det så kommer det inte gå bra i dessa situationer vilket i sig förstärker bitterheten och känslan av misslyckande.
Problemet är att just det fetstilta är så otroligt jävla korkat. Visst jag kan ju förstå att det biologiskt är så. Problemet är när den effekten är igång, alltså när en tjej intresserar sig för mig och som hennes kompisar också automatiskt gör. Men när samma tjej avtar med sitt intresse så gör andra tjejer också det.

Ibland undrar jag om tjejer har självinsikt. De följer flocken helt huvudlöst. Har man varit intresserad av en kille beroende på en annan tjej så borde man ändå ha medvetande (vilket vi människor har) att fråga sig själv om det var något mer speciellt med den kille.

Just det där fenomenet är så sjukt skrattretande och något som jag varit med om alldeles för länge, och som verifierar bara att tjejer är osjälvständiga och osäkra individer.
Citera
2018-03-06, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Här är igen bra råd som väldigt många i tråden skulle behöva ta till sig. Släpp det bittra ältandet och lös problemet - även om det inte kommer gå på några dagar att nå i mål.
Ja hon har ju rätt.

Men det är inte så jävla enkelt.

Jag t.ex. tränade som fan och fick bra självförtroende och bra kropp. Med det kom tjejerna absolut. Men när intresset för träningen avtar efter åren så har man inget att vara glad över.
Citera
2018-03-06, 22:35
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Problemet är att just det fetstilta är så otroligt jävla korkat. Visst jag kan ju förstå att det biologiskt är så. Problemet är när den effekten är igång, alltså när en tjej intresserar sig för mig och som hennes kompisar också automatiskt gör. Men när samma tjej avtar med sitt intresse så gör andra tjejer också det.

Det är ju inte så i varje given situation, däremot finns fenomenet i stort. Men handlar som sagt även om den egna utstrålningen som kommer sig av det, samt förmågan att "spela sina kort" som kommer av erfarenhet.
Citera
2018-03-06, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proctorian
Är det så det blivit för dig? Ett gammalt bottenskrap på 40 som ingen annan vill ha bor numera hos dig?

Själv är jag allt annat än bildskön eller snygg, är nog under medel på snyggskalsn men jag ser istället till att vara vältränad, social, positiv,glad osv och har aldrig lidit brist på brudar.

A.

Typisk jantelags attityd som inte kan ta en teori som han förmodligen tycker är obekväm utan att göra personliga påhoppningar. Mitt utseende är det inte fel på och lider ingen brist på kvinnor heller. Tråkigt att Flashback har så mycket folk som dig som förstör vad som annars kunde varit ett intressant disskutions forum.
Citera
2018-03-06, 23:11
Medlem
jag skulle nog säga att folk har blivit mer antisociala i dagens samhälle ,,därför är det så som det är nu ,och de krav som kvinnor ställer på oss män det pallar man nästan inte med att uppfylla de kraven.
Citera
2018-03-07, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Eftersom ni ju inte kan påverka omvärlden eller andra människor så får ni ju fokusera på att jobba på er själva och på ett liv så att ni kan få ett bra liv ändå.

Ni behöver skaffa intressen och hobbies så att ni får annat att fokusera er energi på. Ha roligt! Gör saker som ger er något tillbaka och som ger er energi och glädje.

Hitta vänner och fördjupa era relationer med riktiga människor ute i den verkliga världen. Skaffa ett sammanhang och en grupptillhörighet som ger er mänsklig samvaro och våga bli personliga och privata med era vänner. Engagera er för saker ni brinner för och gör något gott för andra, det är viktigt för den personliga lyckan.

Rör på er och träna, kom ut i dagsljus och ät bra mat så att de hälsa är på topp och så att ni mår fysiskt bra.

Ta tag i era problem och lös dem. Fixa er ekonomi, fixa era karriärer, fixa era psykiska problem så att ni slipper ångest.

Sluta titta på porr och sociala medier och sluta jämföra era liv med någon fiktiv berättelse och lev era egna liv istället.

Gå regelbundet på massage för att få beröring, skaffa ett husdjur och bada ofta varmt och lyssna på musik ni gillar. Det ökar oxytocinet och välmåendet.

Sätt upp mål inom era olika intressen och jobba för att nå dem.

Gör detta så kommer ni kunna leva underbara liv utan sex och kvinnor. Det bästa är att ni förmodligen kommer få flickvänner på köpet om ni gör allt detta för ni kommer utstråla så mycket positivt och bli så pass attraktiva att det kommer gå av sig självt, men ha inte det som mål utan fokusera på att leva ett bra liv för er själva.

Precis så ska man leva, kunde inte beskrivit det bättre själv.
Eftersom jag själv är osnygg så är det som det beskrivits ovan som jag lever och det stämmer att kvinnor och även män (som vänner) dras till mig då jag utstrålar hälsa, positiv energi och någon som är riktigt rolig att vara kring. OCH man får kvinnor som ett positivt resultat.
Citera
2018-03-07, 08:25
Medlem
Citat:
Är du under 30 år ska du kunna knulla och vilja göra det som en kanin. Annars har du problem stoora problem
Du är rejält porrskadad. Kvalitet före kvantitet alla dagar i veckan.
Citera
2018-03-07, 12:26
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Och du förstår inte skillnaden mellan testosteron och östrogen.

Tror du att alla våldtäkter och kvinnohatande män enbart är i mannens natur?

Det inte ovanligt att män som konstant blir avvisade utvecklar ett hat och hat kan leda till våldshandlingar.

Lite som ett hot alltså. Sära utan att ställa krav annars så ... jävlar.

Vill du inte bli avvisad får du banne mig se till att du blir så attraktiv att du inte blir avvisad. Du ska också vända dig till de personer och grupp där du kan finna en partner eller om intresse finns för ons. Du kan alltså inte kräva sex och hota med våld om du inte får det. Då ska du interneras.
Citera
2018-03-07, 14:30
Medlem
Citat:

Alla vill kanske inte med dig alltid, du får respektera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in