Citat:
Ursprungligen postat av
Lokitoki
Så många är singlar länge, de män på status toppen får riktigt riktigt mycket sex, sedan topp 10-20 får bra med sex, men under det så avtar det snabbt.
Är du medel så blir det skitsvårt att få ligga. Vanligtvis får du bara ligga om du är i en relation. Och nu vill kvinnor "ha kul" (kodord: knulla runt) i 20 års åldern. Så dessa genomsnittsmän får nöja sig med att gifta sig med en medelmåttig 30-35 åring men utseende som fallerar snabbare än ett brinnande hus.
Utvecklingen har gått fort. Vi är halvvägs där och om 10 år tror jag det blir noll sex för botten halvan.
Pyramiden ser snart ut såhär:
top 10% av männen får top 20% av kvinnorna,
top 20% av män får 40% efter det.
top 30% av män får botten 40% av kvinnorna.
botten 50% av männen får 0% av kvinnorna.
Är det så det blivit för dig? Ett gammalt bottenskrap på 40 som ingen annan vill ha bor numera hos dig?
Själv är jag allt annat än bildskön eller snygg, är nog under medel på snyggskalsn men jag ser istället till att vara vältränad, social, positiv,glad osv och har aldrig lidit brist på brudar.
Alla kannträna upp sin kropp.
Alla kan träna upp sina sociala förmågor och har man beteende problem så finns t om KBT.
Sluta med era taffliga ursäkter och börja ta tag i er träning, era sociala förmågor och skaffa er intressen med möjlighet att utöka vänskapskretsen. De flesta kvinnorna hittar jag genom vänner och vänkretserna kring bekanta.