Citat:
Fortfarande ad hominem? Annars heter det kognitiv dissonans. Jag vet mycket väl vem Tim Andersson är men jag finner honom minst lika trovärdig till de du refererar till som helt och hållet förlitar sig på ena parten i konflikten. Det finns liksom inget vetenskapligt att några högt uppsatta advokater helt köper någons historia och överser med uppenbara problem i materialet framför dem. För att inte tala om det ologiska i att torterare skulle medvetet dokumentera sina brott systematiskt.
Som sagt, Tim Andersson må vara partisk men han pekar dock på besvärande omständigheter kring dessa organisationer och som du verkar ha stora problem att bemöta. Istället blir det personangrepp och hyperboliska argument för hur förträffliga alla dessa NGO:s är. Märkligt med tanke på din motvilja mot "imperialister" att du förbiser sådana saker. Det gör att jag verkligen tror att din din humanism är spelad för att ge tyngd till ditt dyngspridande.
Som sagt, Tim Andersson må vara partisk men han pekar dock på besvärande omständigheter kring dessa organisationer och som du verkar ha stora problem att bemöta. Istället blir det personangrepp och hyperboliska argument för hur förträffliga alla dessa NGO:s är. Märkligt med tanke på din motvilja mot "imperialister" att du förbiser sådana saker. Det gör att jag verkligen tror att din din humanism är spelad för att ge tyngd till ditt dyngspridande.
Har diskuterat det ett dussintal gånger tidigare.
Han ljuger i rapporten, det är faktafel överallt. Återkommer med mera fel snart. Tim Anderson har mer trovärdigt omdöme än välrespekterade jurister och du ska tas på allvar.
Människor som framför ursäkter för en brutal diktatur och baserar deras narrativ med partiska clowner och overifierade twitterinlägg är oerhört jävla irriterande. I synnerhet då det bidrar till att illdåden potentiellt sett kan komma till glömska, därför är fanatiskt hat mot sådana desinforimatörer en plikt för varje "humanist". Som jag för övrigt inte beskrivit mig som.
Det fetstilade: Är du helt seriös? Dokumentation av systematisk slakt av politiskt oppositionella är något nytt? Kan du någon historia över huvud taget?
Riktigt pinsamt.