Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-03-05, 19:16
Medlem
svarjevenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svarjevenn
Wallmark är ju bara en ny hesselbäck.

Monica stoppade däremot partistödet rakt ned i fickan i flera år. Värderingar var det ja...
Citera
2018-03-05, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngSvensk
Jag förstår om Jenny inte kommer kunna få några uppdrag hos SD om hennes pojkvän är AFS topp, det skulle bli mediakaos av det. Men utesluten tror jag inte ett dugg på. Och hon jobbar fortfarande högt upp sitter än så länge i Stockholms stads distriktstyrelse.

Vi får väl se väldigt snart vad konsekvenserna blir, men jag har alltid sett Jenny som en av få "riktiga" sverigedemokrater och inte moderater med en SD-tröja på sig. Sedan om jag är naiv vet jag inte.

Vad var det ens som gjorde så att Jenny blev utfryst? Hon reservera sig mot riksdagslistan vill jag minnas. Någon sa att det var för att hon själv inte hamna på valbar plats.
Citera
2018-03-05, 19:17
Medlem
Kommer Per Klarberg värvas över? Nu när han inte står på riksdagslistan längre. Han var ledamot för Per Sefastsson och känner Yvonne Lindholm bra.
Det ryktas att SD:s politiska sekreterare Emil kommer säga upp sig och gå över, likaså Madeleine Eriksson.
Citera
2018-03-05, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Halvt off topic: Är Hanna fortfarande ihop med Tino? Lite OT för det kan ju påverka hans opartiskhet lite om han är ihop med en som är med i ett parti som kommer klassas som mer extremt än SD.

Ska Hanna också gå med i Afs? Trodde hon hade blivit väldigt accepterad av partiledningen i SD.
Citera
2018-03-05, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LonghornJohn
Kommer Per Klarberg värvas över? Nu när han inte står på riksdagslistan längre. Han var ledamot för Per Sefastsson och känner Yvonne Lindholm bra.
Det ryktas att SD:s politiska sekreterare Emil kommer säga upp sig och gå över, likaså Madeleine Eriksson.

Helen Oseja är också på G till Afs. Numera nära väninna till Maggi.
Citera
2018-03-05, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av templetonpeck99
Undrar vad den stora nyheten blir?

https://www.svd.se/nya-hogerpartier-utmanar-om-plats-i-riksdagen

Att Jenny Ribsskog följer med sambon Sefastsson i partibytet?

Det kanske är minsann så att Ekeroth värvas?
Citera
2018-03-05, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngSvensk
Var har dessa gjort nyligen? Jenny har väl inget fuffens för sig och Hanna kan väl inte ha gjort något som är värre än att vara aktiv i NU?

Hon var endast där på en efterfest. Man får väl sitta och dricka med oliktänkande bäst man vill. Titta bara på Bylunds "lunchdejter" med allehanda vänstermedia eller Mattias Karlsson som sägs dricka med Veronica Palm.
Citera
2018-03-05, 19:28
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Motgifts YT-kanal.
Grymt, de sänder live och kommenterar: https://youtu.be/QxW1bp8LTVE Fortfarande en halvtimme kvar, men redan spännande.
Citera
2018-03-05, 19:32
Medlem
Undrar om Dan Kareliusson kommer att gå till AFS. Han blev väl ovän med sin grupp i Stockholm.
Citera
2018-03-05, 19:33
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luttrad.afgan
Det kanske är minsann så att Ekeroth värvas?

Kent hade garanterat varit en bra röst-magnet. Men eftersom Kasselstrand & Hahne vill ha en tvåstatslösning mellan Israel & Palestina så verkar det tyvärr vara en omöjlighet.
Citera
2018-03-05, 19:34
Medlem
rough-justices avatar
Eftersom Ingrid Carlqvist har blivit insläppt så känner jag en odör av loosergäng. Jag tänker inte rösta på några som är lierade med Ingrid & Conrad, Nordiska Alternativhögern eller Motgiftsgänget. Ledsen. Det här är en stor besvikelse. Judinnan Katerina Janouch är på plats. Alternativ för Sverige goes sionist all way.
Senast redigerad av rough-justice 2018-03-05 kl. 19:36.
Citera
2018-03-05, 19:36
Medlem
NirvanAs avatar
Migrationsverket vill de lägga ner och ersätta med återvändande centrum, hmmm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in