Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-03-05, 18:02
Medlem
svarjevenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Visst är det så att en del politiker i SD kommer att byta parti. Men jag tror att ett parti som MED har mer att frukta av AFS, än vad SD har. MED siktar ju på nya väljare för att kunna ta sig till riksdagen och till en del konkurrerar de om samma väljare.

Med har dammsugit lokala SD avhoppare så där är afs sent ute. Har afs tur får de 10.000 röster.
Citera
2018-03-05, 18:09
Medlem
I vilken kanal skulle Dulny kommentera?
Citera
2018-03-05, 18:13
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frandett
I vilken kanal skulle Dulny kommentera?

Motgifts YT-kanal.
Senast redigerad av MrSkargard 2018-03-05 kl. 18:22.
Citera
2018-03-05, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svarjevenn
Men gissar på
Monica tedestam(Williams mamma)
Jimmy hesselbäck och söner
Maggi haglund
Eric myrin
Henrik agerhäll
Jenny ribsskog .
Jenny är väl för bövelen inte utesluten?
Citera
2018-03-05, 18:24
Medlem
svarjevenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngSvensk
Jenny är väl för bövelen inte utesluten?

Det kommer. Precis som det kommer för Hanna Lindholm.
Citera
2018-03-05, 18:25
Medlem
Citat:
Det kommer. Precis som det kommer för Hanna Lindholm.
Var har dessa gjort nyligen? Jenny har väl inget fuffens för sig och Hanna kan väl inte ha gjort något som är värre än att vara aktiv i NU?
Citera
2018-03-05, 18:26
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Var har dessa gjort nyligen? Jenny har väl inget fuffens för sig och Hanna kan väl inte ha gjort något som är värre än att vara aktiv i NU?

Ifrågasatt Mattias skäggväxt?
Citera
2018-03-05, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Motgifts YT-kanal.
Tack!
Citera
2018-03-05, 18:28
Medlem
Citat:
Dels var hon inte aktiv i NU. Och dels, vad var problemet med att vara med i en ungdomsorganisation som officiellt stödde SD? Det visar bara hur sjuk SDs partiledning är.
Citera
2018-03-05, 18:29
Medlem
svarjevenns avatar
Citat:

Men snälla nån. Jenny är tillsamans med Per sefastsson som ny tydligen ska bli afs topp. Hannas mamma likaså. Folk har uteslutits på betydligt mindre saker.

Jenny spelade högt för att bli riksdagsledamot. Men förlorade... Stort.
Citera
2018-03-05, 18:33
Medlem
Citat:
Men snälla nån. Jenny är tillsamans med Per sefastsson som ny tydligen ska bli afs topp. Hannas mamma likaså. Folk har uteslutits på betydligt mindre saker.

Jenny spelade högt för att bli riksdagsledamot. Men förlorade... Stort.
Jag förstår om Jenny inte kommer kunna få några uppdrag hos SD om hennes pojkvän är AFS topp, det skulle bli mediakaos av det. Men utesluten tror jag inte ett dugg på. Och hon jobbar fortfarande högt upp sitter än så länge i Stockholms stads distriktstyrelse.

Vi får väl se väldigt snart vad konsekvenserna blir, men jag har alltid sett Jenny som en av få "riktiga" sverigedemokrater och inte moderater med en SD-tröja på sig. Sedan om jag är naiv vet jag inte.
Citera
2018-03-05, 18:33
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frandett
Dels var hon inte aktiv i NU. Och dels, vad var problemet med att vara med i en ungdomsorganisation som officiellt stödde SD? Det visar bara hur sjuk SDs partiledning är.

Halvt off topic: Är Hanna fortfarande ihop med Tino? Lite OT för det kan ju påverka hans opartiskhet lite om han är ihop med en som är med i ett parti som kommer klassas som mer extremt än SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in