Citat:
Ursprungligen postat av
Tubleros
Många här som klagar på ”dålig” mediauppmärksamhet. Det är ju det som är hela grejen.
Man vill starta upp partiet mitt under en valrörelse för maximal effekt. Ni tror väl inte Kasselstrand går och registrerar partiet för val till riksdagen om han inte har några planer på att fullfölja det?
Sedan är det ju knappast en slump att Kasselstrand vart ute runt om i världen och studerat i ”ledaregenskaper” under ett år för att sedan flytta hem till Stockholm 9 månader innan valet.
Att starta upp partiet nu hade vart rent utav dumt. Jag kan nästan lova er att man tänker köra en uppstart liknande Ny Demokrati med ”med drag under galoscherna”
Den som lever får se..
Av Twitter fick jag intrycket att han flytt Sverige för att plugga i Finland. Partinamnet AfS har de ju blockerat så att ingen annan kan använda det.
Men han är tillbaka i Sverige nu, alltså?
Podden har intressanta åsikter men definitivt ingen röstmagnet. "Den kokta grodan"! Jag lyssnade bara lite men man funderade nästan om de fått betalt för att försöka avskräcka väljare.
Hahne pluggar och jobbar som deltidsfallskärmsjägare.
Har de sålt ut till globalisterna eller laddar de om?
Inte vågar jag lägga något bet på det. Men märklig uppladdning inför valet, om de verkligen tänker satsa på det. Närmast undrar jag om de givit upp??
Studiebidragen kanske kommer från Soros slaskfonder

Hoppas jag har fel.
Vi röstberättigade är ju egentligen berättigade till lite bättre information från de registrerade partierna, tycker jag. Men det finns ju ingen lag om det.
De har ju möjligheterna att Twittra, göra podd etc. Men de har inte använt dessa för att berätta om partiet.
Och med tanke på övrig 8k i valet så ser det inte ljust ut.