Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
(Picasso och Avd 9 är samma person)
Fel, ännu en gång.
Men det är bara ännu ett felaktigt påstående som du plågar tråden med.
Jag har inget med Picasso att göra, och inget i tråden att göra.
Så, mig slipper ni tjafsa med.
Däremot så läser jag tråden med stort intresse.
Känns lite kramp-aktigt just nu.
Men som sagt, jag skall inte störa er, utan ville bara rätta ytterligare ett felaktigt påstående.
Kämpa på !
Tycker det är synd att du och "Scheele" slutat vara aktiva i tråden, ni hade något att tillföra eftersom ni uppenbarligen hade info utifrån.
Samtidigt förstår jag er. Det är inte roligt att bli kallad alla möjliga tillmälen, ombedd att försvinna och gå upp i rök eller pseudo-diagnostiserad med allehanda psykiatriska diagnoser och medfödda störningar - bara för att man skriver i normal vuxen samtalston på ett anonymt diskussionsforum men råkar ha lite andra åsikter än de som anfaller.
Detta oaktat alla som dessutom anklagar en för att ha en agenda som ska visa sig eller illvilligt misstolkar så fort man berättar något om varför man personligen är övertygad om något, exempelvis för att man har egna barn. Då får man anklagelser helt tagna ur luften om att man själv förstör sina barn för att dessa som ungdomar vid något tillfälle öppet har funderat över Bjärredsfallet.
Allt ovanstående har drabbat mig + ännu mer + oförskämda PM .
De här mobbingsfasonerna hör inte hemma här. De har sannolikt gjort att fler postare än du och scheele med fakta-info läser men undviker ett posta. Skulle gissa att de postare som känner sig träffade av min beskrivning ovan faktiskt bär skulden till att vi inte får in mer fakta in-put i denna tråd. Till skillnad mot andra trådar där bilden successivt klarnar.
De måste finnas kanske några hundra personer där ute som vet betydligt mer om Bjärredsdådet utan att ha yrkesmässig tystnadsplikt, kanske ännu fler. De flesta av oss här skulle väldigt gärna vilja förstå lite mer.
Det här faller har gått mig inpå skinnet, jag har grubblar över dessa stackars anonyma flickor och får helt enkelt inte ihop vad som hände. Föräldrarna såg jättetrevliga ut och levde bra framgångsrika liv - vad hände?
Om du eller någon annan seriös med mer fakta om detta trots allt skulle vilja berätta lite mer, lovar jag att backa upp dig och aktivt försvara dig mot mobbarna. Kanske är vi fler som kan lova samma sak?
(Kan man annars starta en annan tråd om detta dåd bara för dem som vill hålla en seriös diskussionston utan personpåhopp, "Vuxna postares Bjärredtråd"???)