2018-03-03, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Två killar som bara rakt ut sagt

kille 1 : "Ey jag fick japp i fredags"

Kille 2: Jag japp i torsdags, halv armenier halv ryss

Inte svårare än så.

Så alla killar som ni tror har torka för att de inte snackar om sina sexliv kanske knullar varje dag, men att de knullar i ett förhållande och därför inte har något "napp" att tala om.
Citera
2018-03-03, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Så alla killar som ni tror har torka för att de inte snackar om sina sexliv kanske knullar varje dag, men att de knullar i ett förhållande och därför inte har något "napp" att tala om.
Känner otroligt få killar som är i förhållanden. Sverige är trots allt singlarnas land.

Kan bara tala om mina erfarenheter med de polare jag har haft. Varje gång killarna lyckats har de alltid berättat om sina historier.

Det är normalt att uppvisa något som anses vara status.

Bara för du inte tycker det är normalt så kan det vara det.
Citera
2018-03-03, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Fast nu sitter du ju bara och spekulerar till höger och vänster. Det är faktiskt rent struntprat att det bara är få yngre lågstatusmän som tjejer. Precis som att det är väldigt få tjejer som bryr sig om status.

Öh nej, vetenskapen är i princip överens om att kvinnor alltid söker män med högre status än de själva. Du kan kolla in harvardprofessor Jordan Peterson gällande det om du så vill.

När man gör att fler kvinnor får högre status än män i samhället så kommer fler män att bli oattraktiva i kvinnors ögon.
Citera
2018-03-03, 23:56
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsong
Öh nej, vetenskapen är i princip överens om att kvinnor alltid söker män med högre status än de själva. Du kan kolla in harvardprofessor Jordan Peterson gällande det om du så vill.

När man gör att fler kvinnor får högre status än män i samhället så kommer fler män att bli oattraktiva i kvinnors ögon.
Jag förstår. Du har aldrig någonsin sett en sk lågstatusman med en kvinna på stan. Det var tråkigt. Det finns nämligen fullt av arbetslösa, missbrukare, manliga undersköterskor, städare och truckförare som har flickvänner och fruar.
Citera
2018-03-03, 23:58
Bannlyst
Citat:
Jag förstår. Du har aldrig någonsin sett en sk lågstatusman med en kvinna på stan. Det var tråkigt. Det finns nämligen fullt av arbetslösa, missbrukare, manliga undersköterskor, städare och truckförare som har flickvänner och fruar.
Du baserar fan lågstatus uteslutande på yrke... herregud.

Status handlar i mångt och mycket om utseende och hur mycket andra tjejer värderar dig. Som sagt, det finns en objektiv skönhet som kvinnor förhåller sig till.

Om du menar helt alldagliga män som lyckats, så är det oftast män som är i runt 30 årsåldern. En tid då kvinnor lekt klart och vill ha en stabil partner.
Citera
2018-03-04, 00:05
Medlem
Citat:
Kan bara tala om mina erfarenheter med de polare jag har haft. Varje gång killarna lyckats har de alltid berättat om sina historier.

Åldersgrupp och etnicitet på dig och din polare, tack.
Citera
2018-03-04, 00:16
Bannlyst
Citat:
Åldersgrupp och etnicitet på dig och din polare, tack.
Både svenskar och blattar.

Förstår inte vad som är så intressant med det. Du försöker göra allt för att få det att låta onormalt när man skryter om sitt ligg...

Nakenbilder och korta snapchatsnuttar är inte heller en ovanlighet...

att en 30 åring inte gör det är väl självklart då man antagligen mognat lite. Men inte en ovanlighet bland dagens generation och 90-talister. Tjejer som är i 15 årsåldern nedvärderar även sina tjejkompisar för att de inte legat med tillräckligt många.
Citera
2018-03-04, 00:17
Bannlyst
Citat:

Och en överväldigad majoritet av dessa lågstatus män har flickvänner som har lägre status eller högst samma.

Kvinnor gifter sig i princip alltid uppåt.
Citera
2018-03-04, 00:17
Bannlyst
Citat:
Du baserar fan lågstatus uteslutande på yrke... herregud.

Status handlar i mångt och mycket om utseende och hur mycket andra tjejer värderar dig. Som sagt, det finns en objektiv skönhet som kvinnor förhåller sig till.

Om du menar helt alldagliga män som lyckats, så är det oftast män som är i runt 30 årsåldern. En tid då kvinnor lekt klart och vill ha en stabil partner.

Japp så är det också.
Citera
2018-03-04, 00:20
Medlem
Citat:
Både svenskar och blattar.

Förstår inte vad som är så intressant med det. Du försöker göra allt för att få det att låta onormalt när man skryter om sitt ligg...

Nakenbilder och korta snapchatsnuttar är inte heller en ovanlighet...

att en 30 åring inte gör det är väl självklart då man antagligen mognat lite. Men inte en ovanlighet bland dagens generation och 90-talister. Tjejer som är i 15 årsåldern nedvärderar även sina tjejkompisar för att de inte legat med tillräckligt många.

Alltså, av de tusentals människor jag har snackat med sedan jag blev könsmogen så är det nog runt 10 stycken som har diskuterat sina sexliv med mig: kompisarna i högstadiet, och ett gäng kollegor en gång i ett omklädningsrum.
Citera
2018-03-04, 00:22
Bannlyst
Citat:
Alltså, av de tusentals människor jag har snackat med sedan jag blev könsmogen så är det nog runt 10 stycken som har diskuterat sina sexliv med mig: kompisarna i högstadiet, och ett gäng kollegor en gång i ett omklädningsrum.
För tiderna har förändrats.
Citera
2018-03-04, 00:27
Bannlyst
Citat:

Herregud, är du 80?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in